Gå til innhold

Hvorfor er rumpehullet fristende for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og sambo har av og til analsex, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor. Hehe.. Altså, det er forferdelig vondt, og jeg har en del flaue og vonde opplevelser etter slik type sex.... Men han liker det vel fordi det er utrolig trangt der.

Anonymous poster hash: 584e5...577

Hvorfor i all verden har du analsex om det er vondt?

Anonymous poster hash: 3aa50...0b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

De menn som finner rumpehullet fristende har utviklet seg slik fordi de gikk glipp av den anale fase, ifølge psykoanalytisk teori den utviklingsfasen som skjer i alderen 1,5-3 år.

Når jeg sier gikk glipp av, så mener jeg en fase i livet som ble underutviklet.

Hvor barnet hadde viljemessig liten kontroll over avføringsfunksjon.

Fordi denne kontrollen er normalt det første området barnet helt og holdent selv har kontroll over begivenhetens gang.

Senere i livet vil disse menn som gjennomgikk denne underutviklede fasen som barn føle økt fiksering for rumpehull.

Anonymous poster hash: 06f02...64d

Hvis man initialt ikke kan finne noe galt; grav dypere.

Fascinasjon for psykoanalyse altså? Da håper jeg også du er klar over at det meste har blitt kastet på bålet ift å være noe hold i det hele tatt - forutenom Freuds antakelser om en tredeling av sinnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LongJohnson

Riktig.

Så om du husker tilbake til da du gikk i barnehagen, var der alltid noen gutter som gjorde i buksa støtt og stadig. Dette tiltross for at de burde ha gjennomgått den anale fase for lengst. De ekstreme tilfellene måtte fortsatt bruke bleie.

Mange av disse rumpehullfetisjene du ser i voksen alder var altså den gutten i barnehagen som alltid gjorde i buksa.

Anonymous poster hash: 06f02...64d

Så disse guttene gjør i buksa med vilje, fordi de har blitt presset for tidlig til å lære seg å gå på potte?

Endret av LongJohnson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et evolusjonsmessig ståsted er det lett å forstå hvorfor fitta er fristende, fordi arten skal føres videre. Men hvorfor har mennesker utviklet seg til å finne rumpehullet fristende og?

Anonymous poster hash: cf8f9...39f

Du diskuterer dette ut fra sviktende premisser. Det er ikke naturlig fristende, det er en tilvendt preferanse, og vel et kulturelt artifakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du diskuterer dette ut fra sviktende premisser. Det er ikke naturlig fristende, det er en tilvendt preferanse, og vel et kulturelt artifakt.

Høres ut som du snakker på vegne av hele menneskeheten.

For meg er rumpehullet til ei nydusjet og deilig jente naturlig fristende. Tror dette har fint lite med tilvenning å gjøre, eller kulturelle avvik, tror heller det er en klar sammenheng mellom potens og denne fristelsen. Er du kåt og forelsket, elsker du alt ved henne, du pirker ikke i maten.

Det heter forresten artefakt.

Endret av MrSmith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du snakker på vegne av hele menneskeheten.

For meg er rumpehullet til ei nydusjet og deilig jente naturlig fristende. Tror dette har fint lite med tilvenning å gjøre, eller kulturelle avvik, tror heller det er en klar sammenheng mellom potens og denne fristelsen. Er du kåt og forelsket, elsker du alt ved henne, du pirker ikke i maten.

Det heter forresten artefakt.

Selvsagt snakker jeg på vegne av hele menneskeheten.

Og på vegne av menneskeheten vil jeg gjerne nytte anledningen til å takke for korrigeringen ang stavemåten til "artefakt". Vi har alle lært noe verdifullt her.

Jeg må forøvrig presisere at jeg ikke snakket om dette som et avvik. Jeg sa det var tillært, og det tror jeg at jeg står på. Vaginal sex går mer eller mindre av seg selv. Analsex, derimot, krever forberedelser og ekstrautstyr, og det kan være intenst smertefullt. Det har alltid stått for meg som noe man begynner med når man begynner å føle behov for å utvide repertoiret og forsøke noe helt nytt. Og da er det oftest fordi man har hørt eller lest om det.

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt snakker jeg på vegne av hele menneskeheten.

Og på vegne av menneskeheten vil jeg gjerne nytte anledningen til å takke for korrigeringen ang stavemåten til "artefakt". Vi har alle lært noe verdifullt her.

Jeg må forøvrig presisere at jeg ikke snakket om dette som et avvik. Jeg sa det var tillært, og det tror jeg at jeg står på. Vaginal sex går mer eller mindre av seg selv. Analsex, derimot, krever forberedelser og ekstrautstyr, og det kan være intenst smertefullt. Det har alltid stått for meg som noe man begynner med når man begynner å føle behov for å utvide repertoiret og forsøke noe helt nytt. Og da er det oftest fordi man har hørt eller lest om det.

Her forutsetter du at alle som synes rumpehullet til jenter er fristende, ønsker å stikke kuken inn i det, det er ikke riktig. Når det gjelder falske premisser, som du selv beskyldte en annen bruker for, bør du kanskje lære deg å feie for egen dør.

Jeg skrev kun at for meg er det naturlig fristende. Lysten på fitte er heller ikke tilstede fra fødselen, lysten våkner som en del av den naturlige utviklingen. At du har et markant skille oppi roteloftet ditt, mellom hva som er naturlig eller ikke, er greit nok, men å gjøre det til en allmenn sannhet er en pompøs feil.

Endret av MrSmith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumpetull frister ikke meg nei. Foretrekker en vagina eller flere vaginaer.

Bare du får prøvd det så er du nok med du også tenker jeg..... og da er man ikke avhengig av at det nødvendigvis må være damer heller.

Anonymous poster hash: 7fc35...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forutsetter du at alle som synes rumpehullet til jenter er fristende, ønsker å stikke kuken inn i det, det er ikke riktig. Når det gjelder falske premisser, som du selv beskyldte en annen bruker for, bør du kanskje lære deg å feie for egen dør.

Jeg skrev kun at for meg er det naturlig fristende. Lysten på fitte er heller ikke tilstede fra fødselen, lysten våkner som en del av den naturlige utviklingen. At du har et markant skille oppi roteloftet ditt, mellom hva som er naturlig eller ikke, er greit nok, men å gjøre det til en allmenn sannhet er en pompøs feil.

Lysten på fitte er i aller høyeste grad til stede fødselen av, unntatt selvsagt for dem som har en alternativ legning. Det er IKKE noe man trenger å lære, kan jeg forsikre deg om. Seksuell interesse for endetarmsåpningen, derimot, er ikke på langt nær så selvsagt.

Jeg syns du finner opp distinksjoner her som aldeles ikke var lagt inn i trådens utgangspkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lysten på fitte er i aller høyeste grad til stede fødselen av, unntatt selvsagt for dem som har en alternativ legning. Det er IKKE noe man trenger å lære, kan jeg forsikre deg om. Seksuell interesse for endetarmsåpningen, derimot, er ikke på langt nær så selvsagt.

Jeg syns du finner opp distinksjoner her som aldeles ikke var lagt inn i trådens utgangspkt.

Spør en guttunge, før puberteten, om hva han synes om et bilde av ei hårete fitte, de fleste vil synes det er direkte kvalmt. Fra fødselen av er interessen for rumpe enda større enn det andre, men det er ikke seksuell interesse. Den seksuelle interessen utvikler seg, tenk det.

Beklager at du ble forstyrret av distinksjoner, skal aldri skje igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe vanskeligere det spørsmålet her enn spørsmålet om hvorfor evolusjonen har utviklet homofili, pedofili osv..

Anonymous poster hash: ea695...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig.

Så om du husker tilbake til da du gikk i barnehagen, var der alltid noen gutter som gjorde i buksa støtt og stadig. Dette tiltross for at de burde ha gjennomgått den anale fase for lengst. De ekstreme tilfellene måtte fortsatt bruke bleie.

Mange av disse rumpehullfetisjene du ser i voksen alder var altså den gutten i barnehagen som alltid gjorde i buksa.

Anonymous poster hash: 06f02...64d

Hva er det som fører til at noen liker rimming? En ekstremvariant av mangel på anal fase?

Han jeg dater nå er oppsatt på å slikke meg i rompa. Men han er ikke så på analsex (har jo lyst, men presser ikke på).

Anonymous poster hash: b33f4...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Lysten på fitte er i aller høyeste grad til stede fødselen av, unntatt selvsagt for dem som har en alternativ legning. Det er IKKE noe man trenger å lære, kan jeg forsikre deg om. Seksuell interesse for endetarmsåpningen, derimot, er ikke på langt nær så selvsagt.

Jeg syns du finner opp distinksjoner her som aldeles ikke var lagt inn i trådens utgangspkt.

Haha. Forklar gjerne; hvorfor er da en fireårig gutt mer opptatt av politibilen sin enn nabojenta eller den nakne barbiedukka? Jeg tror nesten du bør holde deg litt for god til å forsikre andre om slike ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...