Gå til innhold

Libero eller pampers?


LaToya

Anbefalte innlegg

Til storesøster så ble det Pampers, hun var lang og slank og Pampers passet best til hennes kroppsform.

Lillebror er Liberobruker, han er litt rundere rundt magen så Pampers ble bare lekkasje.

Så her er erfaringen at man må se ann ungen, liker Libero bedre enn Pampers da, synes Pampers lukter mer da den er fuktig, men det viktigste er at det er tett.

Anonymous poster hash: cd008...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rema 1000 bleier er de beste.



Anonymous poster hash: 1dac6...36b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi sine billigbleier. God passform og har aldri hatt en eneste lekasje med de. Også er det jo et pluss at det koster 17 kroner for 44 bleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mest Coop sine sidan dei funker for snuppa og er billige. Kjøper Libero viss me handler på ikkje-Coop-butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte Libero de første månedene, utrolig god passform, og passe tykke uten å bli stive. Kjøpte pampers et par ganger, men syns det var så tynne og hadde et slags nett i seg som satt jeg skikkelig fast i rumpa. Når han gikk over til str 3 prøvde vi Rema 1000 bleier fordi jeg hadde hørt så mye positivt om de. Og jeg liker de best, så vi bruker kun de nå. Kommer vi oss ikke på Rema kjøper jeg Libero, men liker de ikke like godt som Rema sine. Så hvis vi har Libero bleier igjen når vi kjøper Rema bleier legger jeg de vekk og bruker de heller når vi går tom. Han har aldri lekket fra de i motsetning til andre bleier, og syns de har god passform og virker behagelige. Jeg liker ikke trusebleier. Han forresten to år :)



Anonymous poster hash: 1d018...139
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte Libero de første månedene, utrolig god passform, og passe tykke uten å bli stive. Kjøpte pampers et par ganger, men syns det var så tynne og hadde et slags nett i seg som satt jeg skikkelig fast i rumpa. Når han gikk over til str 3 prøvde vi Rema 1000 bleier fordi jeg hadde hørt så mye positivt om de. Og jeg liker de best, så vi bruker kun de nå. Kommer vi oss ikke på Rema kjøper jeg Libero, men liker de ikke like godt som Rema sine. Så hvis vi har Libero bleier igjen når vi kjøper Rema bleier legger jeg de vekk og bruker de heller når vi går tom. Han har aldri lekket fra de i motsetning til andre bleier, og syns de har god passform og virker behagelige. Jeg liker ikke trusebleier. Han forresten to år :)

Anonymous poster hash: 1d018...139

Syns forresten også at Pampers lukter utrolig sterkt med en gang de blir tisset/bæsjet i de i forhold til andre bleier.

Anonymous poster hash: 1d018...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pampers. Prøvd Libero eit par gongar, men det vart lekkasje kvar gong. Har ikkje opplevd lekkasje med Pampers på 2 år.:-) Med mindre det har blitt veldig fullt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...