Gå til innhold

Abort og klamydiatest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, leste på nettet at de som blir sterile etter abort, som regel hadde klamydia. Jeg tok en test på sykehuset før aborten (medisinsk), men har ikke hørt noe om resultatet på testen! Og det er gått ti dager nå. :-/ Burde vel blitt satt på medisiner om jeg hadde vært smittet innen nå! Så skjønner ikke hvorfor de tok testen, og så gikk rett på aborten et par dager senere uten å ha resultatet først?



Anonymous poster hash: 98cba...2df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har hørt noe har du nok ikke klamydia heller. De kan hvertfall ikke utføre kirurgisk abort før du har fått antibiotika hvis du har klamydia så ikke bekymre deg for det.

Anonymous poster hash: 65516...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite resultatet samme dag som jeg tok abort. Fikk antibiotika, men spydde opp alt pga av kvalmr. Fikk led meg en ekstra pille hjem samme kveld. Har du ikke hørt noe, har du ikke klamydia.

Anonymous poster hash: c5c83...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle testes som ren rutine for Clamydia. Har du ikke hørt noe, ikke tenk mer på det.

Anonymous poster hash: 8100d...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har hørt noe har du nok ikke klamydia heller. De kan hvertfall ikke utføre kirurgisk abort før du har fått antibiotika hvis du har klamydia så ikke bekymre deg for det.

Anonymous poster hash: 65516...5f4

Var ikke kirurgisk abort, men de testet likevel. Bare vet ikke hvor lenge jeg må vente på resultatet, og synes det er rart at de ikke har sagt noe - for infeksjonsfaren er jo større i seg selv når man har tatt abort og blør i ukesvis, selv om man ikke er smittet av noe. Så da burde de jo gi beskjed om jeg burde gå på antibiotika eller noe i tillegg. :-/ Nå er det jo gått nesten halvannen uke, så da burde de vel ha ringt om det var noe?

Anonymous poster hash: 98cba...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite resultatet samme dag som jeg tok abort. Fikk antibiotika, men spydde opp alt pga av kvalmr. Fikk led meg en ekstra pille hjem samme kveld. Har du ikke hørt noe, har du ikke klamydia.

Anonymous poster hash: c5c83...6c6

Var dette kirurgisk abort?

Men det var jo raskt svar, jeg får vel heller tenke at de hadde ringt innen nå om det var noe galt. :)

Anonymous poster hash: 98cba...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...