Gå til innhold

Har endelig bestemt meg! Gode tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter lang tids dating med en mann, der ting ikke har gått særlig bra, har vi endelig snakket ut og ordnet opp i ting. Jeg har endelig funnet ut at han er mannen jeg vil ha, og skal satse på. Vi er ikke kjærester, men er på god vei dit.

Han har det litt tøft i hverdagen, da ting ikke går etter planen med hus som pusses opp, og utdanningen han holder på med(og tidligere også krangling med meg). Jeg ønsker å muntre han opp, løfte humøret og rett og slett bare være en positiv ting i hans liv. Vise han at jeg er der, og at jeg setter pris på han. Det er her jeg gjerne skulle hatt litt gode tips fra dere!

- Jeg ønsker å gi han en liten oppmerksomhet i form av en gave. Føler at denne ikke må være "for mye" siden vi ikke er sammen. Tips til hva dette kan være?

Blir det teit å kjøpe en mann en plante? kan se for meg at han ler hvis jeg gir han dette.

- Generelle tips til fine ting jeg kan gjøre for han, uten at det blir for klissete?

Denne mannen er veldig spesiell for meg, dette vil jeg vise til han!



Anonymous poster hash: 134b7...45e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg et snekkerbelte og si du vil hjelpe til med oppussingen!

Dette har jeg gjort! Tommel opp :)

- TS

Anonymous poster hash: 134b7...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Dette har jeg gjort! Tommel opp :)

- TS

Anonymous poster hash: 134b7...45e

Knall!

Hva med en god champagne som dere kan sprette når han er ferdig med oppussingen/eksamen? Eller en dyr whisky? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall!

Hva med en god champagne som dere kan sprette når han er ferdig med oppussingen/eksamen? Eller en dyr whisky? :)

Veldig god idè, takk! :D

Ellers ønsker jeg gjerne tips til ting i hverdagen, som jeg likegodt kan gjøre i morgen eller til helgen. :)

-TS

Anonymous poster hash: 134b7...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Veldig god idè, takk! :D

Ellers ønsker jeg gjerne tips til ting i hverdagen, som jeg likegodt kan gjøre i morgen eller til helgen. :)

-TS

Anonymous poster hash: 134b7...45e

Snekkerbelte, truse og bh. Don't wear anything else ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje med olje? Ta han med på en konsert eller dra og se fotball på fotballpub? diske opp med enten middag, eller frokost på senga?

Du virker som en hyggelig dame for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disk fram en supergod, romantisk middag :) Mange sier jo at veien til en manns hjerte går via magen ;)

Og dersom han er glad i øl, stikk innom vinmonopolet å kjøp noen "nye" og spennende øltyper som han kanskje ikke har testet før, som f.eks asahi, tsingtao, chang :)

Endret av Aella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...