Gå til innhold

Jeg skrev dette, og siden har han ikke snakket med meg


sihansens

Anbefalte innlegg

Det var en veldig avsluttende melding du sendte han. En "closure".
Så det er ingenting for han å svare på, spesielt når han har sagt at han ikke vil være sammen med deg/det er slutt.

Jeg forstår frustrasjonen din, men mannfolk gidder ikke å legge seg flate og beklage seg og tilbe damer og være overhyggelige, slik som vi kanskje ønsker.

Har sendt mang en meldinger til min ex, senest for noen uker siden da vi så hverandre igjen for første gang på flere år, og skrev at det var hyggelig men samtidig vondt å se han men at jeg i bunn og grunn ønsker han det beste til tross for hvor kjip han var mot meg. Håpet jo på et svar om at det var hyggelig å se meg også og at han også ønsker mitt beste, men visste at det ikke skulle komme. Noen ganger klarer vi som jenter allikevel ikke å dy oss, men det aller beste er faktisk å glemme personen, kutte kontakten helt - selvom man kanskje ikke får den "closure'n" som man skulle ønske eller hadde trengt, og gå videre.



Anonymous poster hash: 98823...a89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS gjorde det slutt i mars, og TS gjør det slutt enda en gang nå i september. Og blir sjokkert over at han tar beskjeden.

Hva er det du ikke forteller oss TS?



Anonymous poster hash: d3963...6b2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for deres tilbakemeldinger.

Da jeg gjorde det slutt var vi begge veldig lei oss, og vi er veldig knyttet til hverandre etter 3 år med avstandsforhold. Så vi har et bånd som jeg ikke kan forklare. Uansett. Han ville prøve på nytt senest i juli, men han var så uklar når jeg spurte om han var 100 % sikker så jeg sa det ikke var noen gode idé når han ikke var 100 % sikker på følelsene sine..

Han kommer nok aldri til å tenke over sine egne følelser.. Nå rømmer han jo inn i et nytt forhold. Han traff henne i juli, og han har selv sagt han bare må finne seg ei ny for å glemme meg.

Stakkars hun nye jenta som ender opp med en fyr som bare bruker henne mens har sexdrømme om meg hver natt, og han får ordentlig ereksjon heller siden han undertrykker sine egne følelser. JA vi snakker sammen om alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for deres tilbakemeldinger.

Da jeg gjorde det slutt var vi begge veldig lei oss, og vi er veldig knyttet til hverandre etter 3 år med avstandsforhold. Så vi har et bånd som jeg ikke kan forklare. Uansett. Han ville prøve på nytt senest i juli, men han var så uklar når jeg spurte om han var 100 % sikker så jeg sa det ikke var noen gode idé når han ikke var 100 % sikker på følelsene sine..

Han kommer nok aldri til å tenke over sine egne følelser.. Nå rømmer han jo inn i et nytt forhold. Han traff henne i juli, og han har selv sagt han bare må finne seg ei ny for å glemme meg.

Stakkars hun nye jenta som ender opp med en fyr som bare bruker henne mens har sexdrømme om meg hver natt, og han får ordentlig ereksjon heller siden han undertrykker sine egne følelser. JA vi snakker sammen om alt.

Jeg tror ikke noe på han. Jeg tror han bare sier det for å få deg på kroken. Hvis han ville ha deg,så hadde han heller prøvd det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe på han. Jeg tror han bare sier det for å få deg på kroken. Hvis han ville ha deg,så hadde han heller prøvd det.

Det er nettopp derfor jeg også droppet. For jeg følte han ikke ga de riktige signalene på at han ville dette. Han påstår at han ikke holder meg på gress, men det er det han gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for deres tilbakemeldinger.

Da jeg gjorde det slutt var vi begge veldig lei oss, og vi er veldig knyttet til hverandre etter 3 år med avstandsforhold. Så vi har et bånd som jeg ikke kan forklare. Uansett. Han ville prøve på nytt senest i juli, men han var så uklar når jeg spurte om han var 100 % sikker så jeg sa det ikke var noen gode idé når han ikke var 100 % sikker på følelsene sine..

Han kommer nok aldri til å tenke over sine egne følelser.. Nå rømmer han jo inn i et nytt forhold. Han traff henne i juli, og han har selv sagt han bare må finne seg ei ny for å glemme meg.

Stakkars hun nye jenta som ender opp med en fyr som bare bruker henne mens har sexdrømme om meg hver natt, og han får ordentlig ereksjon heller siden han undertrykker sine egne følelser. JA vi snakker sammen om alt.

Han ville prøve med deg i juli mens han møter den nye jenta i juli?!?

Han høres ut som en vinglete dott, Ts.

Kom deg videre. La han seile sin egen sjø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp derfor jeg også droppet. For jeg følte han ikke ga de riktige signalene på at han ville dette. Han påstår at han ikke holder meg på gress, men det er det han gjør...

Hvis dere har så lang forhistorie sammen og han er villig til å manipulere deg på denne måten så skal du være glad for at det er over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fremstår ung og veldig naiv.

Spesielt denne "vi har et spesielt bånd". Alle har jo sine egne bånd. Og når man er 14 tror man at man er den eneste som noengang har hatt en slik forelskelse. Ingen forstår hva vi har. Det er bare noe eget. Det vil alltid forbli slik. "It's complicated". Som Carrie og Mr. Big. Han glemmer meg ikke, hva enn han sier. Spiller ingen rolle om han finner en ny eller om han ikke tar kontakt mer. Det er bare slik vi er.

Dere er ferdige. Om han elsket deg, hadde han ikke gått videre. Han vet du vil ha ham, han nyter bekreftelsen fra deg, men han vil ikke ha deg. Hans nye dame er ikke en erstatning - der er hun han foretrekker.

Realiteten er brutal. Men dere er ikke sammen lenger, nå har flere måneder passert og du må plukke opp verdigheten og gå videre med livet.



Anonymous poster hash: 6b7bd...a26
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

I fare for å tråkke tærne din ei fille TS, men du fremstår som ei dramadronning. Du satte en strek, han tok hintet, alt er over. På tide å gå videre og ikke tenke mer på dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du ikke vil være sistevalget hans og så sier du at han har ny dame for å glemme deg. Dette henger ikke på greip i det hele tatt. Skikkelig selvmotsigelse. Jeg tror det der med at han har ny dame for å glemme deg er ønsketenking fra deg. At du påstår han ikke kjenner på sine følelser, hvordan kan du vite det? Han MÅ jo ikke føle det du mener han føler. At han føler/opptrer motsatt av det du ønsker betyr jo ikke at han ikke kjenner på følelsene sine.

Enig med de andre her inne at du må glemme han. Og du kan ikke forvente et svar fra han på den meldingen du sendte.

Anonymous poster hash: c0bbd...1fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du ikke vil være sistevalget hans og så sier du at han har ny dame for å glemme deg. Dette henger ikke på greip i det hele tatt. Skikkelig selvmotsigelse. Jeg tror det der med at han har ny dame for å glemme deg er ønsketenking fra deg. At du påstår han ikke kjenner på sine følelser, hvordan kan du vite det? Han MÅ jo ikke føle det du mener han føler. At han føler/opptrer motsatt av det du ønsker betyr jo ikke at han ikke kjenner på følelsene sine.

Enig med de andre her inne at du må glemme han. Og du kan ikke forvente et svar fra han på den meldingen du sendte.

Anonymous poster hash: c0bbd...1fc

Han har sagt det selv. Senest for 2,5 uke siden. Så det er ikke ønsketenkning.

Når jeg skrev at jeg ikke vil være et sistevalg, så var for å sette et ultimatum. Ettersom at han har vært frem og tilbake med signaler og tomme ord.

Han sier selv at han føler seg følelesløs, og han unngår å kjenne på dem (egne ord fra hans munn).. Jeg sitter ikke å skriver ting jeg kunne ønske var sant. Som sagt så droppet jeg mange detaljer, og da regnet jeg med at det ville oppstå misforståelser.

Jeg er enig i dere her inne om at jeg bør glemme han. Jeg ville bare få synspunkter på hvorfor han plutselig satte strek av en slik melding når han frem til nå har hatt masse kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i dere her inne om at jeg bør glemme han. Jeg ville bare få synspunkter på hvorfor han plutselig satte strek av en slik melding når han frem til nå har hatt masse kontakt.

Fordi du satte strek, eller satte et ultimatium. Han valgte deg bort. Nå er det over. Gå videre.

Anonymous poster hash: d3963...6b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for deres tilbakemeldinger.

Da jeg gjorde det slutt var vi begge veldig lei oss, og vi er veldig knyttet til hverandre etter 3 år med avstandsforhold. Så vi har et bånd som jeg ikke kan forklare. Uansett. Han ville prøve på nytt senest i juli, men han var så uklar når jeg spurte om han var 100 % sikker så jeg sa det ikke var noen gode idé når han ikke var 100 % sikker på følelsene sine..

Han kommer nok aldri til å tenke over sine egne følelser.. Nå rømmer han jo inn i et nytt forhold. Han traff henne i juli, og han har selv sagt han bare må finne seg ei ny for å glemme meg.

Stakkars hun nye jenta som ender opp med en fyr som bare bruker henne mens har sexdrømme om meg hver natt, og han får ordentlig ereksjon heller siden han undertrykker sine egne følelser. JA vi snakker sammen om alt.

Det ser ut som dere sitter å manipulerer hverandre for å få reaksjoner som bekrefter ett eller annet. Nå er han vel lei av tullet, så han gidder ikke svare deg mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg gjorde det slutt med samboeren min gjennom 6 år i mars. Det blir vanskelig å få frem nok dybde i dette innlegget uten at det ender opp med å bli en bok, så jeg tar det meget kort. Så hvis det virker overfladisk så er det kun fordi jeg fjerner 90 % av detaljene.

For å gjøre en lang historie kort:

Grunnen var at jeg følte meg lite elsket etter at han fortalte meg første gangen i mars i fjor at han var usikker på følelsene sine. Dette ballet på seg, og han s mange ukoselige ting til meg.. Jeg valge å gå fordi fornuften måtte overta.

Etter bruddet hadde vi mye kontakt. Det var ikke enkelt for meg å gå. Jeg var fysisk dårlig, og følte meg psykisk syk hver eneste dag i. Det er først nå den siste måneden at jeg ikke har følt meg fysisk dårlig.

Han er typen som ikke svarer så mye for seg. En typisk mann som ikke har noen peiling på egne følelser. Han har sagt at han drømmer om meg hver natt, tenker på meg hver dag, MEN han vil være singel nå. Han har allerede funnet seg ei ny dame som han kun skal bli sammen med for å glemme meg. Sånn type mann er dette.

Frem til forrige uke fikk jeg nok..

Jeg skrev til han etter at han ignorerte min melding i ett døgn. Han beklaget seg, men jeg skrev tilbake " Det går bra. Jeg har innsett at jeg ikke vil være et sistevalg Jeg ser ingen mening i det. I tillegg vil jeg ikke ha noen som ikke vil ha meg. Det ser jeg hvertfall ikke noe mening i".

Jeg må legge til at han har hatt "makten" i dette forholdet. Han har alltid hatt meg, og har vel aldri fått en følelse av usikkerhet på min kjærlighet til han. Så jeg føler han ikke svarer eller sier noe tilbake bare for å teste meg. Få meg til å sprekke.

Det er nå 12 dager siden jeg sendte denne meldingen og han har sett den (facebook chatten). Hvorfor kutter han kontakten av denne meldingen? Jeg vil gjerne få innspill og synspunkter på dette. Tusen takk

Han gjør jo det han får beskjed om?

Du sier med den meldingen at du har fått nok og at du setter ned foten. Så da respekterer han vel det og tenker at det er greit.

Skjønner ikke helt hvorfor du henger deg opp i / teller dager han ikke har svart? Du vil jo ikke være med noen som ikke vil ha deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS og typen har sikkert bedrevet push and pull i flere år. Typen fikk nok først. Det synker nok inn hos TS snart også.



Anonymous poster hash: d3963...6b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker som om du får næring av dramaet du selv lager, ts.

Du skal liksom holde på lenge etter det er slutt.



Anonymous poster hash: 5dd9a...7c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren er nok bare ute etter en jente som ikke står opp for seg selv. Så han venter på at du skal knekke sammen og legge deg langflat for han igjen. Gjør du ikke det har han ikke noe interesse av deg.



Anonymous poster hash: 9f954...7c6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en ting å gjøre TS. Slette ham fra face, mobilnummer, gå videre.

Anonymous poster hash: 3ad2d...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...