Gå til innhold

Normalt at murringene gir seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Fra noen dager før ikm og frem til uke 7 hadde jeg lette murringer (kjentes ut som mensen kom). Siden uke 7 har jeg ikke merket noen murringer/smerter eller at noe skjer i livmor. Har ellers hatt svært lite andre symptomer og vært i god form.

Jeg er nå 13 uker og merker fremdeles ingenting til graviditeten.

Lurer på om det er normalt at murringene gir seg etter noen uker eller om dette er et tegn på at mini ikke utvikler seg som h*n skal/ eller at jeg har hatt en ma?

Håper på og takker for svar:)

Anonymous poster hash: 26b67...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen som har det:).. Første gangs?- helt normalt at det gir seg utover i svangerskapet, ikke gå å tenk for mye på ma og sa, det gjør det bare enda værre i hodet. Nyt heller svangerskapet uten særlig med plager eller symptomer. Jeg er i mitt 3 svangerskap og har samme symptomer som med andre mann, husker første mann hvor jeg lå i tre måneder med oppkast og ekstrem kvalme. Nå er jeg kun veldig sliten, og blir uvel når jeg veldig trøtt, sliten, stresset osv. Sover mye, gjerne 11 timer i strekk, flyr på do hele tiden. Humør som er dalende:). Som sagt, bedre å bare slappe av og nyte det så lenge du kan :). For når fødselen kommer så er det ikke like godt 😜..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har hatt murringer i det hele tatt, er i uke 12 og alt var fint på UL. Kjenner ikke så mye annet enn litt strekking i båndene på sidene av og til :) Kaster opp når jeg er sulten da, så merker jo at jeg er gravid på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt:) de kommer ofte tilbake i 3 trimester:)

Anonymous poster hash: af76a...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...