Gå til innhold

Keisersnitt pga HG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde hyperemesis hele første svangerskap, men fødselen var veldig rask og grei likevel. KS ble aldri vurdert. Jeg ble i bedre form mot slutten av graviditeten, det kan det hende du blir også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Man slipper å være redd for at baby skal sette seg fast,at man rakner helt slik at man ikke er "normal" nedentil på 6 mnd, og løft er ikke noe problem,man løfter ikke tungt som gravid heller

Anonymous poster hash: 33b5a...b4f

Man kan fint løfte som gravid så lenge kroppen er i fin form. Ks er ingen enklere vei ut, selvom jeg var raskt på bena. Den erfaringen jeg sitter med er at de som jobber på føden tar avgjørelse om ks før barnet setter seg fast. Vår satt godt nok fast og de slet med å få han løs ved ks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Takk for en positiv historie :) Jeg krysser fingrene for at jeg får omtrent samme opplevelsen som deg.

Nå skrev hun svaret til meg og ikke trådstarter. Jeg kan ikke velge å føde naturlig da livmoren min ikke vil tåle vanlig fødsel og kan revne under rier. Legene sier vi må satse på planlagt keisersnitt i mitt tilfelle og da er det selvsagt fint å få høre at noen opplever at keisersnitt går fint også. Jeg vet jo at KS er et stort inngrep og ikke noe man gjør bare fordi man har lyst, men skrekkhistoriene her inne kan jo skremme fandens oldemor og hun har vel kommet i overgangsalderen forlengst.

Anonymous poster hash: 031b5...731

Du har en medisinsk grunn som gjør at du ikke kan føde, det blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hyperemesis hele første svangerskap, men fødselen var veldig rask og grei likevel. KS ble aldri vurdert. Jeg ble i bedre form mot slutten av graviditeten, det kan det hende du blir også. :)

Nå har jeg bare 10 uker på meg og alle verdiene mine er kjempelave,jeg er på sykehuset flere ganger i uka og er helt nedbrutt . Selv om jeg blir i bedre form må kroppen bygges opp igjen,og det tar tid ;(

Anonymous poster hash: 33b5a...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare 10 uker på meg og alle verdiene mine er kjempelave,jeg er på sykehuset flere ganger i uka og er helt nedbrutt . Selv om jeg blir i bedre form må kroppen bygges opp igjen,og det tar tid ;(

Anonymous poster hash: 33b5a...b4f

Jeg skjønner at du har det tøft, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Fødselen din trenger absolutt ikke å bli vanskelig selv om du er utslitt etter svangerskapet.

Kanskje en samtale med lege og jordmor hadde vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...