Gå til innhold

Hersonissos


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært i Hersonissos og har noen erfaringer å dele?

Utflukter? Uteliv? Shopping? Bra/dårlig hoteller?

Takk for svar :)



Anonymous poster hash: 4334e...40c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er en god partyby som egner seg best for ungdom og andre som er ute etter å feste. Jeg ville ikke dratt dit som en familieferie med barn for å si det sånn, selv om det er veldig fint der. Hvis du er ute etter informasjon om utesteder og sånt kan du ta en titt på denne linken for litt info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der en gang (dro helt alene), og møtte en jente som også reiste alene ved samme hotell. Vi var på samme type ferie (slappe av, lese bøker og ta det kuli), og tilbrakte resten av dagene sammen. Det er veldig mye god mat om du tar deg tid til å sjekke litt omkring. Det var en sushi-restaurant nede i sentrum som var helt fantastisk, mener det står om den på TripAdvisor, om du vil kan jeg finne ut hva den het. På mandager er det noe greier som skjer i et mindre sentrum oppi fjellene (cirka 2-3 km fra hovedveien) med noe dansing og trall i gatene, det var veldig koselig. Oppi der var det også svært god mat, skikkelig god lokal mat. Det var også en veldig fin gåtur ned igjen, selv om vi sikkert kunne fått tak i taxi. Masse oliventrær og sånn. Det var også et fint marked nede i sentrum (ganske ålreit shopping), og det var et slags skille mellom "partysentrum" og resten, mener jeg. På den måten så kan man jo unngå kjempefylla (evt. kan man gå målrettet om du ønsker det).

Vi var vel der utenom sesong (evt. helt tidlig i sesongen, type slutten av mai/juni), og jeg vil si at det var et veldig fint sted å reise om man reiser alene/ønsker å slappe av også. Jeg tror ikke det er noe særlig med tilbud der til barn, men for voksne så var det veldig ålreit.

Husker ikke hvilket hotell vi var på, men det var via Star Tour eller Apollon. Var helt OK, ikke noe spesielt dårlig eller bra. Betjeningen var veldig imøtekommende og hyggelige.

Edit: dobbeltsjekket hva restauranten med kanonbra sushi, og den heter Kymata.

Og her er hvor det er kjempebra stemning på mandager, altså gresk aften på Sofas Taverna. Om det skulle være fullbooket, så er det også veldig bra på Sosos. På sistnevnte var vi på margarita-rølpings, det var veldig gøy. :)

Endret av Kraula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Du drar til Hersonissos om du vil ha festing og knulling. Hvis ikke, dra andre steder.



Anonymous poster hash: f4fbb...68e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...