Gå til innhold

bruce jenner, intervju


superdupermeg

Anbefalte innlegg

noen som skal se bruce jenner intervjuet i natt? hvordan skal dere isåfall se det?

Tv2 bliss skal ikke sende før mandag, og jeg vil se med en gang før det blir skrevet masse om det:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Aktuelle saker og politikk". Denne hører vel egentlig mest hjemme i et eller annet sladderunderforum.

Har ingen planer om å se intervjuet. Fått med meg både dette med kjønnsskifte og bilulykke, men er ikke spesielt interessert utover det jeg får med meg av overskrifter.



Anonymous poster hash: ae5aa...594
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som får sett det online? Finner ingen linker som fungerer :/

Jeg fant en YouTube video, men ser nå at både Ida wulff og Kristina Andersen har delt link til bedre kvalitet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når sender Tv2 Bliss det? Gleder meg masse til å se det :)

Imorgen klokken 8:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bruddstykker av det. Synes det er flott han deler, LGBT er aldri feil å fronte på en flott måte. Det er altfor mye fordommer rundt dette i dagens samfunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bruddstykker av det. Synes det er flott han deler, LGBT er aldri feil å fronte på en flott måte. Det er altfor mye fordommer rundt dette i dagens samfunn.

Er det? Det har vel strengt tatt aldri vært mindre fordommer mot LGBT enn nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Det har vel strengt tatt aldri vært mindre fordommer mot LGBT enn nå?

Vell. Det er jo bare å se på hvordan forholdene er for LGBT i Russland feks, så ser man at det er behov for enda mer åpenhet. Der blir folk banket opp, hetset, truet, kidnappet mm for å ikke være hetrofil...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell. Det er jo bare å se på hvordan forholdene er for LGBT i Russland feks, så ser man at det er behov for enda mer åpenhet. Der blir folk banket opp, hetset, truet, kidnappet mm for å ikke være hetrofil...

Ja. OK. Russland er en annen skål. Trodde du snakket om LGBT i vesten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. OK. Russland er en annen skål. Trodde du snakket om LGBT i vesten.

Jeg snakker om LGBT på et generelt grunnlag, ellers hadde jeg presisert at jeg kun mente vesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker om LGBT på et generelt grunnlag, ellers hadde jeg presisert at jeg kun mente vesten.

Da forstår jeg ikke hvorfor du brukte Russland som eksempel. Det er jo et av de mest undertrykkende og minst tolerante landene når det kommer til LGBT.

I Norge og Amerika er det fint lite problem å være LGBT i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg ikke hvorfor du brukte Russland som eksempel. Det er jo et av de mest undertrykkende og minst tolerante landene når det kommer til LGBT.

I Norge og Amerika er det fint lite problem å være LGBT i dag.

I USA er det fortsatt problematikk knyttet til LGBT. Bare å se på enkelte staters håndtering av unge mennesker som kommer ut av skapet, bibelbeltet, ekteskap med mer. Mange stater er blitt bedre ja, men det er mange som har langt igjen.

Kilde 1 National Report on Hate Violence Against Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer and HIV-Affected Communities Released Today

Kilde 2 Kenneth Morgan Stancil III Allegedly Killed College Supervisor In Possible Gay Hate Crime

Kilde 3 Record Number of Reported LGBT Homicides So Far In 2015

Kilde 4 EXPERT: 'Desperate Anger' Is Driving The Rise In Anti-Gay HatredRead

Kilde 5 Human Rights Campaign

Kilde 6 37 stater tillater homofilt ekteskap, 13 stater forbyr dette

Kilde 7 US: Action to Help End LGBT Workplace Discrimination

Kilde 8 LGBT Rights

Så hvorfor er det da fint at kjente mennesker står frem med sine historier i USA? Fordi det ikke er like lett å være homofil/lesbisk/transe/annet som det er å være heterofil. Nettopp derfor er det bra at det er flere kjente mennesker fra hele verden som står frem med sine historier, fordi dette kan bedre forhold for mange mennesker internasjonalt og globalt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg så intervjuet på Tv2 Sumo. Fint at han endelig åpner seg og får vist følelser, men jeg får litt vondt av han da. Tenker mest på fotografer som jager han og tar bilder av han hvor enn han går. Kan umulig være lett når hele verden vet. Flott at han får så mye støtte fra familien :)

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det var et veldig fint intervju :) Ble veldig sjokkert da jeg hørte dette, han virket alltid så "mandig". Trist at har levd med denne hemmeligheten så lenge..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk intervju, fantastisk mann og for en flott familie som stiller opp og støtter :) Tenk hvor vondt han har hatt det inni seg i alle disse årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Godt at han endelig for være seg selv :)

Gleder meg til å se <<henne>> :)

Det jeg ikke forstod fra intervjue er:

Han er en kvinne men ikke lesbisk? (Ja de prøvde å forklare, ga ikke mening :P )

Hva tenkte kris jenker da de ble sammen, at det "bare var en fase" ? (Med tanke på at han hadde utviklet pupper etter hormonbehandlingen. Og sa i fra at han av og til kledde seg ut som kvinne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Godt at han endelig for være seg selv :)

Gleder meg til å se <<henne>> :)

Det jeg ikke forstod fra intervjue er:

Han er en kvinne men ikke lesbisk? (Ja de prøvde å forklare, ga ikke mening :P )

Hva tenkte kris jenker da de ble sammen, at det "bare var en fase" ? (Med tanke på at han hadde utviklet pupper etter hormonbehandlingen. Og sa i fra at han av og til kledde seg ut som kvinne)

Mente de ikke homofil, som i om han egentlig har vært i skapet all denne tiden og egentlig vil være sammen med en mann? Men at han ikke er homofil, fordi han liker kvinner. Men samtidig så føler jo han at han er en kvinne.. så da er han (hun..) jo i grunn lesbisk. Bare at han (hun) er født mann.. forvirringen er komplett, hehe.

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...