Gå til innhold

Moose Knuckel jakker


Ive

Anbefalte innlegg

Hei:)

Hva synes dere om denne jakken\ merke?

Er det greit mereke i forhold til Parajumpers, Canada Goose?

Like dyrt er de sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Moose Knuckel jakkene er de minst fine parakasene. Canada Goose kommer på en god 2.plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og navnet....De kunne like gjerne kalt dem cameltoe. Kanskje sommerkolleksjonen deres heter det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de ser litt barnslige ut med de duskene, men passer kanskje til ungdommer. Men så er det navnet og logoen da... Ganske spess! Hvordan kom de på DET???!! Bare det ville fått meg til å ikke kjøpe jakka ;-)

Og er det ekte pels? Evt. hva slags?

Anonymous poster hash: e2101...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes for å være ærlig CG har mange fine modeller. Hadde en selv i kort versjon før media og fb tok helt av med div mishandling av dyr. For meg er det definitivt den varmeste jakken jeg har hatt. Og jeg fryser veldig lett i kalde Norge ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Parajumpers er de styggeste, deretter kommer Moose på en god nr 2 med de der schtøgge duskene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moose knuckle er elgball såvidt jeg har forstått :P hadde sånn jakke for 3 år siden, synes de er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moose knuckle er elgball såvidt jeg har forstått :P hadde sånn jakke for 3 år siden, synes de er fine.

Sånn? 😂😂😂

post-54224-0-10941800-1414013221_thumb.j

post-54224-0-13587800-1414013229_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd en svart trillium Canada Goose jakke i dag. Den var såå fin :), men jeg tør ikke å gå ut på gata med den på, med tanke på den negative omtalelsen i sosiale medier.

Sett også på en svart boblekåpe fra det norske merket Fleischer Couture. Den er litt for boblete :(, eller hva synes dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...