Gå til innhold

Grunner til at folk gjør det slutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han mente på at jeg var et rotehode... Så rydda han og angret seg.... men da var jeg lei hans barnsligheter og liten lyst til å samarbeide om hjemmet.

Aldri hatt det så rent som siden jeg ble single... så en kan lure på hvor rotet kom fra.



Anonymous poster hash: 3e088...097
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han hadde slitt med ME i flere år, han fikk det senere i forholdet vårt. Jeg klarte ikke å tilpasse meg livet hans for livsgnisten hans døde langsomt ut..Fra å være livsglad, leken og med på det meste, ble han sittende hjemme på sofaen og orket lite. Jeg levde med skylapper og latet som alt var greit, så da han slo opp skjønte jeg at løpet var kjørt..Vi var også forskjellige når det gjaldt ønske om barn og bosted, så flere faktorer spilte inn som gjorde at han påstod han ikke elsket meg mer. Vi var sammen i 9 år.

Endret av Sapree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var utro, første gang så jobbet vi gjennom det. Trodde jeg, så var han utro en gang til, så prøvde jeg faktisk end stund å jobbe gjennom det igjen, til jeg innså hvor idiotisk det var. Så avsluttet jeg det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stoppet å treffes fordi jeg ble gravid, tok abort, og kunne aldri klart å se den mannen i øya igjen som holdt meg på vent mens han satt i fengsel, bare knulla på meg, bodde hos meg, men egentlig aldri ville ha noe forhold med meg. Dagen jeg bestemte meg for å ta aborten var siste gang jeg så han. Han ville være med på aborten, og fortsette å treffes i ettertid, det var helt uaktuelt for meg. Bedre å skru av brytern før strømboksen går.



Anonymous poster hash: 759fb...b9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks 1; Utro med min venninne. Dumpet begge to.

Eks 2; Løy, ego, ønske om å være fri men greit å ha dame for jevnlig sex.

Anonymous poster hash: 820a1...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Kan ikke si noe stygt om eksene mine utenom en. Han var kontrollerende og sjalu. Jeg slo opp da jeg hater kontrollerende og sjalu menn.

De jeg har vært sammen med i ettertid har vært flotte menn som har behandlet meg godt. Jeg slo opp fordi jeg ikke klarte å se for meg en fremtid med dem.

Du kommer til et punkt i et forhold der du enten vil ta steget videre eller ikke. Da jeg ikke følte at jeg ville ta steget videre så slo jeg opp. Det var selvsagt trist og tøft for de var flotte menn som aldri hadde gjort noe for å såre meg. Men bedre å la de gå og finne seg en dame de kunne dele fremtiden med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var utro. Han slo opp.

Jeg kom med veldig fort over bruddet, det virket som det var det eneste rette. Selvom det var langt fra hva jeg ville akkurat da. Det verste er at han var såpass feig at han måtte slå opp over melding..



Anonymous poster hash: 22092...733
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første eksen min psyket meg ned og var manipulativ samt egoistisk. Den andre viste seg å ha et alkoholproblem. Dumpet han selv om han var snill. Det skal ikke være lett å finne seg noen.

Anonymous poster hash: cb90c...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han var voldelig og hadde store problemer med seg selv. Jeg prøvde så lenge jeg kunne, men til slutt med all livsgnist sugd ut av meg. Jeg slo opp, og egentlig var det ikke så tungt.

Ikke misforstå, jeg synes det var trist og det var tungt å være den som blir separert etter 2 1/2 års ekteskap, det er ikke akkurat noe man går rundt og skryter av. Samtidig hadde jeg nok mentalt og rent uoffisielt forlatt ekteskapet året før jeg tok ut separasjon nå i februar. Faktisk har jeg hatt en voldsom skamfølelse rundt det, men jeg måtte tenke på meg selv. Da jeg møtte min nåværende kjæreste fant jeg ut at jeg ikke kunne fortsette i et ulykkelig ekteskap og forlot min eks (dessuten hadde jeg ikke noe ønske om å være utro). Jeg tror nok det var det beste for både min eksmann og meg selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ble sammen veldig unge (starten av 20-åra) og forandret oss mye, slik man gjerne gjør.

Tror vi ble enige om å bryte etter å ha prøvd å få det til å fungere i et års tid, uten hell. Alltid tungt, men angrer ikke et sekund.



Anonymous poster hash: c8921...03c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var så ulike som det gikk an å få det til. Han var for opptatt med egne ting, tok lite hensyn og nedprioriterte meg. Skulle gått for lengst!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi flyttet sammen merket vi hvor forskjellige vi var, og at vi rett og slett ikke passet sammen. Vi hadde forskjellige meninger om alt, og havnet derfor lett i krangler og diskusjoner. I tillegg begynte jeg å irritere meg enda mer over de dårlige sidene hans. Da var det like så greit å gjøre det slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi moren hans var ekstremt kontrollende og han ga etter for det. Hun sjekket mobilen hans, overlyttet og spilte inn samtaler vi hadde (uten at jeg visste det), nektet han å være med meg, blandet seg i sexlivet vårt etcetc. Jeg slo opp da hun nektet han å være med meg og krevde at vi slo opp (gjorde det "offentlig", men fortsatte forholdet bak hennes rygg) og det toppet seg da hun stod med kikkert i vinduet og reagerte på at han kom fra venstre istedet for høyre når han hadde vært ute siden det kunne antas å bety at han hadde vært i retning der jeg bodde. Syk, syk dame. Hun freaket fullstendig ut og gråt høytlytt hele natten da han sa han elsket meg foran henne.

Anonymous poster hash: 2bede...bc6

Off så kleint. Glad for at muttern ikke er slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vokste rett å slett fra hverandre. ja, det var tungt, men vi hadde nok sett den komme begge to i noen måneder. Da vi ville forskjellige ting, og jeg ble rett og slett lei av den barnslige oppførselen til slutt.



Anonymous poster hash: 237b5...095
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...