Gå til innhold

Den hekkans mobilen!


Lennhy

Anbefalte innlegg

At du er mor har ingenting å si fra eller til om hva man gjør eller ikke. Det er ikke et frikort for at man vet best. Du drakk deg snydens, du husker ikke hva du gjorde, så ja, da antar jeg at om ungen din endte på legevakten så ville du ikke være kapabel til å stille opp skikkelig. Hva det har med saken å gjøre, vet jeg ikke, men du tok det opp.

Som skrevet jeg husker ikke nøyaktig hva som stod i meldingene de ble sendt kl 4 på natten, jeg var ikke snydens, jeg husker fint alt som skjedde å hva jeg gjorde.

Jeg var full men der e forskjell, å nei det er ikke et frikort å være mor men det er forskjell på hvor mye mann drikker når mann er ute pga enn har tross alt et ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jo virkelig si jeg har lært etter å være helt ny her inne så finner jeg meg i en situvasjon der jeg må prøve å forklare meg, at jeg faktisk er et oppegående menneske som har gjort en tabbe som de fleste har gjort.

Jeg melder meg ut av dette forumet for alt enn skriver blir hakket på, trodde dette hva et forum der single folk kunne diskutere, fortelle tabber, og gode nyheter men så feil kan enn ta.

Å ja så må jeg vel gjøre som andre her inne: skrive feilene mine kommer av en kanin som gjør alt for å få oppmerksomheten min å kryper på ipaden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er mor har ingenting å si fra eller til om hva man gjør eller ikke. Det er ikke et frikort for at man vet best. Du drakk deg snydens, du husker ikke hva du gjorde, så ja, da antar jeg at om ungen din endte på legevakten så ville du ikke være kapabel til å stille opp skikkelig. Hva det har med saken å gjøre, vet jeg ikke, men du tok det opp.

Ta å slapp av litt du.

Anonymous poster hash: a6a31...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra TS. Nesten alle har gjort det. :fnise:

Bare ta det som at det ikke skal skje igjen! En gang i ny og ne skader ikke. Det er bare meldinger :) Etter noen uker er dette glemt!



Anonymous poster hash: a6a31...30b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra TS. Nesten alle har gjort det. :fnise:Bare ta det som at det ikke skal skje igjen! En gang i ny og ne skader ikke. Det er bare meldinger :) Etter noen uker er dette glemt! Anonymous poster hash: a6a31...30b

Fikk nå ein date med ein kjekk mann ut av det, så angrer ikke et sekund at jeg sendte melding kl 4 på natten :P

Ringte i kveld å spurte meg ut på middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringer tilbake minner fra tenåra og mobilvenninnene mine...!

Og drit i hva andre skriver... Hvis du ønsker å slå ut håret 2-3 ganger i året så gjør du det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Stavanger :)

På en chattekanal jeg er innom av og til, er det en dame som kaller seg "Sandnes-tøtta". Hun bruker "hekkans" om alt kjedelig, ergerlig :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

På en chattekanal jeg er innom av og til, er det en dame som kaller seg "Sandnes-tøtta". Hun bruker "hekkans" om alt kjedelig, ergerlig :ler: .

Begrepet kan brukes om det meste som ikke er helt topp.... som den pokkers mobilen ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en chattekanal jeg er innom av og til, er det en dame som kaller seg "Sandnes-tøtta". Hun bruker "hekkans" om alt kjedelig, ergerlig :ler: .

Vil tro at hekkans har med hersens å gjøre og kommer fra "what the heck" som er en penere omskrivning av hell og fuck.

Anonymous poster hash: 9c23b...d4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...