Gå til innhold

Han blokkerte meg :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, det sier så mye om en person som blokkerer om man ikke svarer på en melding. "Ånei, hun svarer meg ikke, da er det veldig viktig å blokkere bare for å være litt snurt" Som om den personen som ikke svarer kommer til å mase i ettertid. Hvorfor blokkerere dersom den andre parten ikke tar kontakt? Da er vel hele vitsen borte, eller? Grunnen for at det finnes en blokkeringsmulighet er jo for å slippe mas. Det er bare barnslig, og da blinker hvertfall varselampene mine, og jeg tenker at det var good riddance.



Anonymous poster hash: 97ed8...14c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig oppførsel.

Har aldri blitt blokkert av noen, men har vært nødt til å blokkere selv. Da har det vært snakk om masete folk som fortsetter å sende meldinger selv om de ikke får svar.

Å blokkere folk som ikke svarer har jo ingen hensikt utenom å rette op sin egen dårlige selvfølelse og såret stotlhet..Tror du skal være glad du ble kvitt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt turn off!

Jeg snakket også lenge med en fyr på Tinder, og vi hadde snakket om date. Av forskjellige årsaker var jeg ikke ledig i nærmeste framtid og vi snakket om å ta det til neste uke.

Uken kom og han skrev en standard "hvordan ligger du an?"-melding. Jeg var enda veldig travel og da jeg skulle svare neste dag tikket det plutselig inn en sykt bitter "jaha, tenkte meg dette kom til å skje ja!". Vel, jeg hadde tenkt å gå på date med deg, jeg svarte bare ikke akkurat så raskt som du hadde tenkt.

For å si det sånn, date med fyren ble uaktuelt etter dette. Varsellampene blinket så hardt at de knuste;)



Anonymous poster hash: b3c32...e93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...