Gå til innhold

Noen som har opplevd at mannlig FF har villet mere? Samt har kommet krypende tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften sier sitt. Jeg fikk følelser for FF, og de var VELDIG sterke. Han flytter nå men vil holde kontakten å ha meg der, og jeg avsluttet alt fordi jeg takler ikke mer fram og tilbake følelsesmessig og han har meg rundt lillefingeren. Derfor avsluttet jeg alt, og vi kommer ikke til å sees igjen. Jeg har vært knust i over en uke, men prøver å gå videre! Vi er venner på Facebook, men jeg har sluttet å følge han samt jeg går ikke inn på siden hans å ser på bilder får da blir jeg bare trist. Jeg er vant til at han kommer snikende tilbake som en klegg da han ikke har klart å la meg gå tidligere så noen følelser har vært der for han også..

Noen som har opplevd at mannen du hadde sex med samt hadde det moro med kom løpende tilbake etter en stund og angret seg, samt faktisk ville noe mer helt innerst inn. Jeg har fortalt han at jeg liker han osv å da gjør han alt for å holde meg på gress, invitere meg til å plutselig bli med, forteller at vi kan holde kontakten mens han sikkert sjekker opp nye damer overalt osv..

Eller er jeg bare teit, samt bør jeg gi opp en gang for alle!?



Anonymous poster hash: 75e5c...f29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke bare å gi han et valg? alt eller ingenting...



Anonymous poster hash: 6c711...557
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skjønte at jeg begynte å få følelser for min "ff", brøt jeg det av. Jeg begynte å date en annen, og da kom tidligere "ff" kjapt på banen. Han sa han hadde følelser og ville at vi skulle prøve å være sammen på ordentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. utrolig, samme som har skjedd meg nå gitt. Hun jeg har vært god venn med en tid , har jeg blitt glad i , men hun ville bare at vi skulle være FF som nå. Hun prater stadig også om at hun må finne seg noe seriøst? . Jeg syns det ble for leit og sa i fra i forrige uke at jeg hadde følelser for henne og at det ble vanskelig for meg å fortsette den uforpliktende kontakten.

Hun ville absolutt at vi fortsatte . Nå har jeg droppet henne totalt, bare for å spare meg selv for lidelse. det er litt vondt men det er bedre nå enn senere .

Hun er en fin jente , er ikke hennes skyld at jeg måtte gå å forelske meg totalt. Menmen.. livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. utrolig, samme som har skjedd meg nå gitt. Hun jeg har vært god venn med en tid , har jeg blitt glad i , men hun ville bare at vi skulle være FF som nå. Hun prater stadig også om at hun må finne seg noe seriøst? . Jeg syns det ble for leit og sa i fra i forrige uke at jeg hadde følelser for henne og at det ble vanskelig for meg å fortsette den uforpliktende kontakten.

Hun ville absolutt at vi fortsatte . Nå har jeg droppet henne totalt, bare for å spare meg selv for lidelse. det er litt vondt men det er bedre nå enn senere .

Hun er en fin jente , er ikke hennes skyld at jeg måtte gå å forelske meg totalt. Menmen.. livet går videre.

Hei, ts her.

Da er vi to men jeg er jente. Det er nå to uker siden jeg "slo opp med FF", og vi har ikke snakket med hverandre siden så vi er 100% helt ferdige nå. På en måte er jeg glad fordi jeg slipper å ødelegge meg selv samt bli manipulert noe jeg har blitt i over 1 år. Jeg lar han gå uten problemer, fordi jeg vet at jeg og han er ikke bra for hverandre. Ja, jeg har vært knust i 2 uker men hver dag blir litt og litt enklere.

Har du snakke mer med henne ?

Anonymous poster hash: 75e5c...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, ts her.

Da er vi to men jeg er jente. Det er nå to uker siden jeg "slo opp med FF", og vi har ikke snakket med hverandre siden så vi er 100% helt ferdige nå. På en måte er jeg glad fordi jeg slipper å ødelegge meg selv samt bli manipulert noe jeg har blitt i over 1 år. Jeg lar han gå uten problemer, fordi jeg vet at jeg og han er ikke bra for hverandre. Ja, jeg har vært knust i 2 uker men hver dag blir litt og litt enklere.

Har du snakke mer med henne ?

Anonymous poster hash: 75e5c...f29

Hei TS :)

Er ikke så ofte innpå her , men tok en titt i dag , siden det er fridag .

Jeg forstår så godt hvordan du har hatt det , jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg greide å droppe henne totalt men har ikke greid det.

Jeg satte ned foten og var klar for å få avstand til henne, men hun sendte meg mange meldinger , og var så lei seg . Vi ble enige om å være venner og treffes av og til. Det har sklidd ut og nå er jeg tilbake der jeg var. Lei meg og trist pga det lite tilfredstillende "forholdet" vi har. Jeg er svak for henne , det vet jeg .

I dag morres hadde jeg skrevet en lang melding med en forklaring på hvorfor jeg ikke kan ha mer kontakt med henne, men har ikke sendt den enda.

Hvordan går det med deg nå da? Jeg må nesten si jeg misunner de som ikke har følelser for andre, spesielt når den andre parten har litt problemer med å vite hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS :)

Er ikke så ofte innpå her , men tok en titt i dag , siden det er fridag .

Jeg forstår så godt hvordan du har hatt det , jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg greide å droppe henne totalt men har ikke greid det.

Jeg satte ned foten og var klar for å få avstand til henne, men hun sendte meg mange meldinger , og var så lei seg . Vi ble enige om å være venner og treffes av og til. Det har sklidd ut og nå er jeg tilbake der jeg var. Lei meg og trist pga det lite tilfredstillende "forholdet" vi har. Jeg er svak for henne , det vet jeg .

I dag morres hadde jeg skrevet en lang melding med en forklaring på hvorfor jeg ikke kan ha mer kontakt med henne, men har ikke sendt den enda.

Hvordan går det med deg nå da? Jeg må nesten si jeg misunner de som ikke har følelser for andre, spesielt når den andre parten har litt problemer med å vite hva de vil.

Hei, Ts her.

Veldig interessant at du liker ei jente samt har fått følelser for ei jente gjennom sex, da dette er mer vanlig hos jenter. Hvorfor vil hun ikke noe mer med deg, og hva har skjedd mellom dere?

Hvor lenge siden er det siden dere møttes, og har du pratet med henne om dette?

Hos meg er det 1 måned siden jeg var hjemme hos min gamle FF. Siden han ville ha sex med meg, mens jeg avslo og fortalte han hvor godt jeg likte han så ble det bare med det. Ting er komplisert da han har leid ut leiligheten sin og er på frifot. Når jeg sist var hjemme hos han var han iskald mot meg etter jeg avviste han for sex, og da ble jeg lei meg så jeg forklarte han at jeg ikke ville at han skulle flytte, fordi jeg kom til å savne han. Jeg så det var vanskelig for han å si hade til meg, og selv om han ville holde kontakten så klarer jeg det ikke. Han ga meg en klem, og jeg ønsket han lykke til videre med livet og kjærligheten og vips var jeg ute av døren, og siden har det vært helt stille. Jeg har grått, gått lange turer, sittet alene i skogen å skrevet dikt, hørt på sangene våre, og vært skikkelig langt nede. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så sterk kjærlighetssorg. Jeg har også begynt hos psykolog får å komme meg videre, og jeg tror og mener det blir enklere for hver dag som går. Ofte sitter jeg på en utsiktsplass å ser mot huset han bodde i, og jeg gråter bare jeg kjører forbi huset hans så jeg prøver å ikke kjøre forbi der han bodde.

Vi er fortsatt venner på facebook men jeg har blokkert han på chatten, og jeg følger han ikke. Jeg har heller ikke vært inn på wallen hans da det blir for tungt. Jeg har lenge tenkt å sende han en melding der jeg forklarer mine følelser til han men jeg har ikke turt, jeg er rett og slett for redd.

Du er veldig modig om du sender dette brevet til henne. Skulle ønske jeg var så modig som du!

Anonymous poster hash: 75e5c...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter........



Anonymous poster hash: 7da7e...c34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to (TS og Anders) som har kjærlighetssorg. Jeg synes ikke dere skal sende noe til de dere er forelsket i. De vet jo om følelsene deres, og de vil ikke gå inn i noe seriøst. Så det er ikke noe mer dere kan gjøre med det. Da vil dere bare ydmyke dere enda mer. Disse FF'ene deres har jo egentlig vært litt slemme, da de har mast om å møte dere for sex selv når dere har satt en grense fordi dere har følelser. Så de er egoistiske og utnyttende. Ta dem ned fra pidestallen.



Anonymous poster hash: f1e0b...369
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to (TS og Anders) som har kjærlighetssorg. Jeg synes ikke dere skal sende noe til de dere er forelsket i. De vet jo om følelsene deres, og de vil ikke gå inn i noe seriøst. Så det er ikke noe mer dere kan gjøre med det. Da vil dere bare ydmyke dere enda mer. Disse FF'ene deres har jo egentlig vært litt slemme, da de har mast om å møte dere for sex selv når dere har satt en grense fordi dere har følelser. Så de er egoistiske og utnyttende. Ta dem ned fra pidestallen.

Anonymous poster hash: f1e0b...369

TS her.

Jeg har klart å gå videre, og jeg har ikke gitt en lyd fra meg siden jeg avsluttet alt hjemme hos han sist. Han har også flyttet så vi har ingenting med hverandre å gjøre lengre.

Ja, jeg har vært helt knust. Men jeg hadde nok hatt for mye stolthet om jeg hadde sendt en melding om mine følelser til han.

Anonymous poster hash: 75e5c...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...