Gå til innhold

Feilvaretråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest *kokos*

Nei, ikke for ungene som for tiden samler på smurfer! Jeg ser at dette er tidenes i-landsproblem, altså, men det er jo et produkt med en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde heller ha sendt bildene til ledelsen i rema 1000 eller butikken selv..

Anonymous poster hash: ecda8...456

Jeg tok det opp med ansvarlig for frukt/Grønt. Lite mottakelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det opp med ansvarlig for frukt/Grønt. Lite mottakelig..

Tror jeg klaget i 4 år på fruktdisken på Meny på Stord. Til slutt bare så de ondt på meg. Den var omsvermet av fruktfluer året rundt. Altså ikke sånn en og to og sånt som man ser svirre rundt på sommeren normalt sett, men slik at det lettet svermer dersom man løftet en klase bananer og sånt. Skikkelig ekkelt. Frukt som ananas og sånt var ikke vits i å kjøpe, for alt var infestert av fruktfluer.

Men som hos deg; lite mottagelig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klagde på et produkt fra first price. Fikk en hel eske med forskjellige produkter i erstatning :D greit det!

Anonymous poster hash: 5f322...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaget over en ny type chips fra Kims som jeg mente var alt for mye pepper-smak på. Da fikk jeg mange Eldorado-produkter igjen. (Har ikke spist opp alt enda.)

Har også noe igjen av en Toro-eske jeg fikk for en del år siden fordi jeg klaget på at mailene de sendte ut manglet bindestrek i overskriften (utrolig at jeg fikk noe, men de endret ingenting). Det er bare tørrvarer, men den står kronglete til, så jeg får ikke sjekket om innholdet fremdeles er brukbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klaget på Nora bringebærsyltetøy. Fant nemlig en bie i syltetøyet :kvalm:

Fikk 150,- i gavekort på Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å si at alt dere egentlig har rett på når dere klager i f.eks. en matvarebutikk er pengene tilbake ELLER ny vare. Ikke tro at 18-åringen i kassen kommer til å gi deg gavekort på 150 for ja... en bie i syltetøyet. For slike ting er det egentlig produsenten dere burde klage til, ikke til butikken.



Anonymous poster hash: 67006...518
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å si at alt dere egentlig har rett på når dere klager i f.eks. en matvarebutikk er pengene tilbake ELLER ny vare. Ikke tro at 18-åringen i kassen kommer til å gi deg gavekort på 150 for ja... en bie i syltetøyet. For slike ting er det egentlig produsenten dere burde klage til, ikke til butikken.

Anonymous poster hash: 67006...518

Jeg klaget ikke til Rema 1000 (syltetøyet var faktisk kjøpt på Joker), jeg klaget direkte til Nora (eller dvs. Stabburet som lager Nora syltetøy), og fikk gavekortet fra Rema av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke for ungene som for tiden samler på smurfer! Jeg ser at dette er tidenes i-landsproblem, altså, men det er jo et produkt med en feil.

På hvilken måte er det et produkt med en feil? Hele poenget med Kinderegg er at man ikke vet hva som er inni før man åpner det.

Anonymous poster hash: 0040e...521

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en gang en liten, levende mark i marsipanbiten i Twist-posen. Jeg hadde tatt en bit av marsipanen og oppdaget da den lille karen som kikket seg forundret rundt i dagslyset. Jeg sendte biten inn til Freia, og fikk en kilo sjokolade tilbake. (10 stk. 100 grams sjokolader)

Jeg klagde nylig til Coca Cola fordi jeg mener Colaen ofte smaker rart etter at den kom i de nyere flaskene. De gjorde ikke annet enn å skylde på at de nye flaskene av og til ikke holder så godt på kullsyra. Jeg tror ikke de forsto poenget mitt, at det er smaken og ikke kullsyra som er merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klagde en gang over boil in bag ris som ikke hadde forseglet posene. Fikk tilsendt ei eske med masse toroprodukter.

Mamma fant en tann i en nøttepose. Hun fikk et gavekort på 50 kr.

Forskjell på hva man få altså...

Det gjorde jeg også! Sendte med bilde og hele pakka, og det var ganske mange bilder. Hele pakken rant jo over av løs ris, så jeg sopa bare opp all risen som landet på gulvet og kastet den sammen med hele greia. Og dermed fikk jeg ingenting igjen, siden jeg ikke kunne sende eske, kvittering og ris, samt poser til toro. WTF liksom. Det stod jo produksjonsnummer på eska, og det vistes godt på bildene. Villrisen koster i tillegg sånn ca dritmye mer enn vanlig ris, så det var sinnsykt surt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kokos*

På hvilken måte er det et produkt med en feil? Hele poenget med Kinderegg er at man ikke vet hva som er inni før man åpner det.

Anonymous poster hash: 0040e...521

Det står jo helt tydelig utenpå pakken at ett av eggene inneholder en Smurf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo helt tydelig utenpå pakken at ett av eggene inneholder en Smurf.

Det hadde vært litt lettere å forstå om du nevnte dette i det første innlegget.

Ikke alle som er kindereggeksperter. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte marsipankake fra et bakeriutsalg for noen år siden. Merkeligste kaken jeg noen gang har skjært i. Viste seg å være utstillingskake vi hadde fått. ;)



Anonymous poster hash: 5c93b...0df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg åpnet opp en helt ny pakke med babygrøt fra Nestle så vellet det ut med larver! Vet at det kan oppstå i mel, men dette var skikkelig kvalmt. Pakken var helt ny, og plasten inni var ikke brutt hull på. Samlet alt i en pose og sendte det til Nestle.

Fikk ei hel pappeske med diverse Nestleprodukter tilbake, men jeg klarte ikke å bruke det etter den episoden.

(med barn nr 2 har jeg aldri brukt produkter fra Nestle, men det er en annen årsak bak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Klagde for ikke så lenge siden på at kjeksen til den nye kroneisen med pistasj bare smakte brent (den skal egentlig smake sjokolade). Fikk da 50 kr i gavekort som jeg kan bruke på Joker/kiwi/ultra.



Anonymous poster hash: 12037...d93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Timber

En kollega fant en kondom (ubrukt heldigvis) i nudlene sine fra 7-11, men turte aldri klage. Noe han burde ha gjort tydeligvis!

Klaget på at min sonefrie DVD spiller er alt annet en sonefri. Produsenten nekter å svare på mail... (og så gidder man ikke å styre med å sende ting hit og dit når det er så billig dessverre, for porto kommer vel på nesten samme pris som spilleren...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halv meitemark i eggenudler fra Santa Maria. Mulig marken i utgangspunktet var hel, jeg la dessverre ikke merke til den før jeg hadde spist en god del... Fikk pengene tilbake på butikken.

En musehale i sprø mix fra Maaruud, fritert og hårete. Sendte klage og bilde av halven, de ville jeg skulle sende musehalen, men i løpet av den uka de brukte på å svare hadde jeg kastet den. Hørte ikke noe mer.

Eldorado pitabrød med mugg, fikk en diger eske med masse produkter.



Anonymous poster hash: 6ec14...457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Ugh, merker jeg mister lyst på alle ferdigprodukter når jeg leser denne tråden! Heretter blir alt sterkt kontrollert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...