Gå til innhold

Daten trykker aldri "likes" på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er også sånn, men så trykker han sjelden "liker" på noe annet enn ting som går på hobbyene hans :P Han foretrekker heller å si "Så fint et bilde du la ut i dag" eller noe lignende, og det betyr egentlig mye mer enn en like :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bry deg om kommentarene her, har enda ikke møtt et menneske som innrømmer at likes på facebook er viktig. Men det er det. :fnise:



Anonymous poster hash: 16f7a...023
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

jeg tipper mange ville brydd seg om kjæresten/samboeren trykka like på alle andre jentebilder enn dems egne.

det er et gjentagende problem i min omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten min trykket "likes" på facebook før han møtte meg, men nå gjør han det aldri lenger. Han sier at han likte meg bedre i virkeligheten enn på nettet. Og vi har datet lenge nå.

Men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan trykke en "likes" på facebook, hvis han er nok interessert i meg?

Jeg har postet innlegg som jeg vet at han liker også.....

Anonymous poster hash: 29eaf...cc1

HVORFOR skal ALT handle om FACEBOOK?!

Jeg blir gal. Er vel beste grunnen til at jeg aldri oppdaterer facebook lenger. Fuck facebook!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR skal ALT handle om FACEBOOK?!

Jeg blir gal. Er vel beste grunnen til at jeg aldri oppdaterer facebook lenger. Fuck facebook!

Ja, tragisk at livet skal handle om "det som skjer" på fb! Tragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt skal ikke skje på facebook som dere sier, men facebook er jo faktisk en sosial arena det også. Så selvfølgelig har hva som skjer på facebook også noe å si for en gryende forelskelse.

jeg synes det blir feil å sammenligne at kjærster ikke liker hva dere gjør på face- dere vet at kjærsten er intersert i dere. Mens i en datingfase med mye usikkerhet så er det rart om man ikke prøver å vise at man er interessert på flere arenaer.

Det er det det handler om for meg. Ikke nødvendigvis at det er facebook, men at man viser at man har en interesse for meg.

Samme med en som ikke gratulerte meg med dagen når jeg hadde bursdag - det var jo et godt tegn på at han ikke egentlig ville noe mer med meg enn å ha sex. Han kunne sett det på facebook, han kunne gratulert meg når jeg sa til han at jeg feiret bursdagen min i går osv.. (det viste seg at det ikke var annet enn sex han ville ha heller, så hadde rett der. han likte heller forøvrig ikke noe jeg gjorde på sosiale medier) Det er virker som manglende interesse å ikke ta seg bryet med å vise at man liker noen. Synes jeg da.



Anonymous poster hash: 30f6b...d9d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal ikke skje på facebook som dere sier, men facebook er jo faktisk en sosial arena det også. Så selvfølgelig har hva som skjer på facebook også noe å si for en gryende forelskelse.

jeg synes det blir feil å sammenligne at kjærster ikke liker hva dere gjør på face- dere vet at kjærsten er intersert i dere. Mens i en datingfase med mye usikkerhet så er det rart om man ikke prøver å vise at man er interessert på flere arenaer.

Det er det det handler om for meg. Ikke nødvendigvis at det er facebook, men at man viser at man har en interesse for meg.

Samme med en som ikke gratulerte meg med dagen når jeg hadde bursdag - det var jo et godt tegn på at han ikke egentlig ville noe mer med meg enn å ha sex. Han kunne sett det på facebook, han kunne gratulert meg når jeg sa til han at jeg feiret bursdagen min i går osv.. (det viste seg at det ikke var annet enn sex han ville ha heller, så hadde rett der. han likte heller forøvrig ikke noe jeg gjorde på sosiale medier) Det er virker som manglende interesse å ikke ta seg bryet med å vise at man liker noen. Synes jeg da.

Anonymous poster hash: 30f6b...d9d

Det er ikke alle som liker å uttrykke seg på det som om dagen kalles sosiale medier. Det at det betyr så mye for mange er urovekkende. Jeg og mannen min har ikke fb og syns det er utrolig deilig å slippe det styret med å oppdatere alt. Mannen min hadde fb for noen år siden, men kuttet det ut. Ble for dumt at folk skulle ta det så seriøst også blir det jo tydeligvis mye drama for nothing!

Kanskje daten til ts ikke "passer" inn dagens samfunn hvor alt skal bli dømt etter hva som "skjer" på fb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal ikke skje på facebook som dere sier, men facebook er jo faktisk en sosial arena det også. Så selvfølgelig har hva som skjer på facebook også noe å si for en gryende forelskelse.

jeg synes det blir feil å sammenligne at kjærster ikke liker hva dere gjør på face- dere vet at kjærsten er intersert i dere. Mens i en datingfase med mye usikkerhet så er det rart om man ikke prøver å vise at man er interessert på flere arenaer.

Det er det det handler om for meg. Ikke nødvendigvis at det er facebook, men at man viser at man har en interesse for meg.

Samme med en som ikke gratulerte meg med dagen når jeg hadde bursdag - det var jo et godt tegn på at han ikke egentlig ville noe mer med meg enn å ha sex. Han kunne sett det på facebook, han kunne gratulert meg når jeg sa til han at jeg feiret bursdagen min i går osv.. (det viste seg at det ikke var annet enn sex han ville ha heller, så hadde rett der. han likte heller forøvrig ikke noe jeg gjorde på sosiale medier) Det er virker som manglende interesse å ikke ta seg bryet med å vise at man liker noen. Synes jeg da.

Anonymous poster hash: 30f6b...d9d

enig i dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten min har heller ikke likt noe av det jeg publiserer på fb, verken bilder eller statuser. Det som er litt trist er at han har likt profilbilde til ei venninne av meg, men ingen av mine. Eller jo, han likte det eneste profilbildet som ikke er av bare meg (dvs: av meg og ei venninne). Synes nå, det er litt komisk. Jeg hadde heller likt noe han hadde postet enn å like noe som en kompis av ham hadde publisert!



Anonymous poster hash: b1e3b...ba3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Daten min har heller ikke likt noe av det jeg publiserer på fb, verken bilder eller statuser. Det som er litt trist er at han har likt profilbilde til ei venninne av meg, men ingen av mine. Eller jo, han likte det eneste profilbildet som ikke er av bare meg (dvs: av meg og ei venninne). Synes nå, det er litt komisk. Jeg hadde heller likt noe han hadde postet enn å like noe som en kompis av ham hadde publisert!

Anonymous poster hash: b1e3b...ba3

da jeg likte en eller annen fyr trykka jeg aldri på like på noe som helst. rett og slett fordi jeg ikke ville at han skulle tro jeg likte han på den måten.

idiotisk? ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: da vil jeg si at han er interessert, mens jeg har en som jeg føler enten ikke helt vet hva han vil, eller vil kun ha meg til en "venn / og sexpartner", så jeg tror at det er derfor han opererer slik som han gjør.

Anonymous poster hash: 81ff3...b9f

Interessert? Fordi han sjekker henne inn på hver minste lille jævla drittplass dem er på ?? Har du et real life forhold utenom Facebook egentlig TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg har det motsatt. Hver gang jeg poster noe på fb, piper det i mobilen hans og han liker ALT.

Er vi ute på tur sjekker han oss begge inn over alt. "Nå kjører vi inn på fergen" "nå er vi på neste ferge" "kaffepause" osv. Aaaaargh.

Anonymous poster hash: f7570...e46

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kutt ham ut. Hvis han ikke engang kan gi deg oppmerksomhet på face er det et dårlig tegn.



Anonymous poster hash: 52126...3fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...