Gå til innhold

Date en feit mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driver nå for første fang å dater en feit mann. Han virket super på alle måter, men er litt usikker på om jeg greier å leve med det faktumet at han er så feit... Blir jo litt flau for å vise han til venninner, om jeg skal være ærlig... Jeg selv er slank og veltrent, og føler egentlig jeg 'fortjener bedre'... Vet det er litt motbydelig å tenke slik men i et anonymt forum tør jeg si det høyt...

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Kjenner meg igjen i dette. Jeg har datet menn som jeg synes var for feite for min smak. For lave, osv. Føler meg som en drittsekk som kunne droppe de pga det. Jeg sa jo ikke det til dem, men sannheten var at jeg ikke følte tiltreknng og derfor droppet jeg dem.

Nå dater jeg en som jeg synes er kjempepen, både kroppslig og utseendemessig. Men sannheten er at jeg følte meg mer avslappet sammen med en som ikke var så pen. Så jeg mener at utseende trenger ikke å bety så mye. Personligheten er det viktigste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn, æææææææsj!

http://us.cdn281.fansshare.com/photos/gerardbutler/gerard-butler-fat-shirtless-pool-fat-1449131553.jpg

Anonymous poster hash: 62fc8...a2b

Bilde gjort om til link pga kopirett.

Rainbow81,mod

Lekkert :) Dette var min smak på mann. haha. Jeg synes at det bildet var rålekkert. Liker sånn kropp. Han var jo ikke feit! Og han var heller ikke for tynn. Jeg likte den sizen :).

Han som jeg datet to ganger for over ett år siden, var mye feitere. Langt værre ;). Han var skikkelig svær i magen.

Men husk: jeg er ikke lykkeligere sammen med en pen mann, når han får meg til å føle meg urolig. Jeg er dermed i bunn og grunn lykkeligere med en som ikke er så pen. Det er hvordan han får deg til å føle deg og hvordan du liker selskapet med han som teller, og drit i hva andre synes!

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når det snakkes her i denne tråden om en feit mann, så er det snakk om en innenfor normalgrensen... Jaha. Jeg tror samtlige folk har et passe forvridd syn på hva som er feit eller ikke. Det HER er en feit mann: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/03/28/article-1370802-0B5FFB8100000578-115_468x622.jpg

Enig.... Men mange kan ikke for at de er feite.. De kan ha en bra sjel uansett!. Noen kan spise lite og være feit uansett. Det er på en måte en sykdom.

Anonymous poster hash: 7338a...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger faktisk i naturen vår å ønske de med best helse.

Overvekt = dårligere helse = dårligere gener for våre barn.

Bare se på naturen. De med størst hanekam får flest høner. Sånn er det bare.

Vi dømmer etter det vi ser.

Jeg har vært forelsket i en som hadde stor kulemage. Må si at det trakk litt ned, jeg syns det er lite tiltrekkende med overvekt.

Har hatt noe på gang med en kar en stund, og han er ikke spesielt kjekk, men jeg følte meg veldig bra når vi var sammen, så jeg fortsatte å treffe han.

Men sannheten er at forelskelsen ikke kom, og jeg hadde nok ikke den respekten jeg burde, for jeg tenkte noen ganger at han burde være glad for at han hadde fått tak i en som ser mye bedre ut enn han. Jeg tente ikke spesielt på han heller når vi hadde sex.

Tabu å si det, men når vi gikk på gaten så tenkte jeg et par ganger at kanskje folk lurte på hvorfor en pen jente som meg var sammen med en så lite kjekk mann.

Haha jeg sliter :fnise:

Vi har vel alle noen fordommer.



Anonymous poster hash: ec070...f79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KeyserSoze

Jeg tiltrekkes ikke av lubne eller overvektige menn s jeg hadde nok ikke dratt på date i det hele tatt. Men smak og behag det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit mann på McDonalds er en ting, feit mann på treningssenteret er noe helt annet.

Første typen; no-no, andre, ok, hvis andre ting klaffet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Sånn, æææææææsj!

http://us.cdn281.fansshare.com/photos/gerardbutler/gerard-butler-fat-shirtless-pool-fat-1449131553.jpg

Anonymous poster hash: 62fc8...a2b

Bilde gjort om til link pga kopirett.

Er han feit???

Synes han hadde en helt perfekt kropp. Hvis det er slik daten til TS ser ut, så skjønner jeg ingenting i alle fall. Kanskje alle vennene hennes er fitness-folk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han feit???

Synes han hadde en helt perfekt kropp. Hvis det er slik daten til TS ser ut, så skjønner jeg ingenting i alle fall. Kanskje alle vennene hennes er fitness-folk?

TS har lenket til 'sin date' et annet sted. Denne lenken var nok ment som en spøk.

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

TS har lenket til 'sin date' et annet sted. Denne lenken var nok ment som en spøk.

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Ja, så det nå. Synes ikke det bildet TS la ut var SÅ ille. Hadde han vært slik som mannen på bildet Pop! la ut, hadde jeg forstått TS ;) Men en mann på størrelse med ham på det bildet TS la ut, hadde jeg helt fint tatt hvis personlighet og alt det der stemte.

Høres ut som om TS har litt fordommer, og er usikker på seg selv i forhold til vennene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å være flau over en mann hun burde vært stolt over, uavhengig av vekten hans. Hadde ALDRI ville vært sammen med en fyr som hadde vært flau over meg! Føles som om hun er snill og gir han en sjanse, nedvurdering av overvektige vil jeg kalle det.

Men hvorfor fortsette med en mann man ikke blir tent av? Pga personligheten?

Han var jo veldig fin i kroppen :)

Ja jeg syns han var så hyggelig og hadde ett håp at jeg skulle se forbi fedmen, men det gikk ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...