Gå til innhold

Erfaringer med Tinder... Der de pene ikke er ?


Dr_love

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er ikke spesielt imponert. Ikke over hardrock-gutta heller. Titter etter helt vanlige karer med et godt smil og en liten pondus, jeg. Dem er det ikke mange av der inne.

Men er det kjekke menn der med normale interesser? Jeg er i din aldersgruppe, samme by, og vurderer å prøve Tinder.

Anonymous poster hash: 1ad22...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Champagne er bedre enn øl :)

Njæ. Mjo. Men jeg har nok mer til felles med en øldrikker enn en champagnedrikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg jo. Men er vel alderen. Jeg er en førtiss :P

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

Det er jo jeg også. Snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det kjekke menn der med normale interesser? Jeg er i din aldersgruppe, samme by, og vurderer å prøve Tinder.

Anonymous poster hash: 1ad22...3c6

Det har da ramlet inn noen matcher. Men det er jo ikke sikkert du liker det samme som meg :)

Jeg syns Tinder er superfestlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo jeg også. Snart.

Er nok min kritiske sans som slår inn her da - jeg finner noen få og snakker litt med de, og får litt avsmak etter en kort stund. Men underholdende er det.

Spesielt når jeg fikk match med en som er 22 år yngre en meg (noen løy på alderen og fiksa litt på bildet gitt...). Men når man først har match så kan man jo skravle litt ;)

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok min kritiske sans som slår inn her da - jeg finner noen få og snakker litt med de, og får litt avsmak etter en kort stund. Men underholdende er det.

Spesielt når jeg fikk match med en som er 22 år yngre en meg (noen løy på alderen og fiksa litt på bildet gitt...). Men når man først har match så kan man jo skravle litt ;)

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

Jepp, det tenker jeg også :) Det er da noen hyggelige der inne, selv om det kanskje ender med den store kjærligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg bor i Oslo og har kanskje for liten radius i mitt søk. Jada en og annen fjelltopp er det der. Til og med både paraglidere og skikjørere. Og det er de jo de jeg liker. Men det er ikke så mange av de. Jeg er nok for gammel for Tinder :P Finner dog veldig mange med et slitent ytre, sneipen i kjeften og ølglass i hånda mens de flekser med dobbelthaka si.

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

hmm. Har ikke sett så mange av de jeg. Syns det er mange kjekke. Noen som til og med er for mye av det gode og ser sleske ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år og singel, men jeg tørr ikke laste ned Tinder. Kan ikke noen forklare meg litt hva det er? Er det noe "alle" bruker? Blir det bare pinlig av meg?



Anonymous poster hash: 2f16a...80c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last det ned. Det er ikke farlig

Og ingen sier: så henne på Tinder, hun må være desperat?

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Og ingen sier: så henne på Tinder, hun må være desperat?

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

nei hvorfor skulle de det? De som ser at du er på tinder bruker det jo selv.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen sier: så henne på Tinder, hun må være desperat? Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Nei! Det er det som er så genialt med det! :)

Anonymous poster hash: e4511...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. Har ikke sett så mange av de jeg. Syns det er mange kjekke. Noen som til og med er for mye av det gode og ser sleske ut.

De sleske gutta sveipes rett til venstre gitt :) Men snakker med noen hyggelige menn nå faktisk ;) Måtte jo gå inn siden vi kom inn på temaet.

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

Jeg fant meg en herlig kjekkas på Tinder som jeg nå er sammen med. Ellers blir jeg sjekket opp relativt ofte og mange kompiser f.eks har hatt følelser for meg. Egentlig var Tinder helt feil og mer som et slags prosjekt for meg siden jeg var veldig nysgjerrig, så jeg var der en liten stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg innstallert. Jeg liker både gutter og jenter jeg. De jentene jeg får opp, er de som meg, har trykka av for både og?

Ikke meninga å kuppe tråden, jeg skal ikke spørre om mer enn det.



Anonymous poster hash: 2f16a...80c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

De sleske gutta sveipes rett til venstre gitt :) Men snakker med noen hyggelige menn nå faktisk ;) Måtte jo gå inn siden vi kom inn på temaet.

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

ja jeg pg sveiper de vekk. Men er skikkelige folk der og
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Da har jeg innstallert. Jeg liker både gutter og jenter jeg. De jentene jeg får opp, er de som meg, har trykka av for både og?

Ikke meninga å kuppe tråden, jeg skal ikke spørre om mer enn det.

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

ja vil tro det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vil tro det?

ok

Men det er jo masse pene mennesker å se på??!! Og wow, jeg fikk en match på bilde nummer 2?!! Wæææ, nå tørr jeg ikke mer i dag. Takk for hjelpa :)

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

ok

Men det er jo masse pene mennesker å se på??!! Og wow, jeg fikk en match på bilde nummer 2?!! Wæææ, nå tørr jeg ikke mer i dag. Takk for hjelpa :)

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

det er gøy å få match. Skriv hei da vel :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...