Gå til innhold

Kreative covere for brente/kopierte DVD'er?


Saga

Anbefalte innlegg

Når dere har kopiert DVD'er på CD eller evt lastet ned fra nettet og brent på CD, hvor legger dere CD'ene da? Oppå hverandre ved siden av pc'en? Begynner å bli kaos her.. :P

Jeg vet det er mange som laster ned originale coverbilder fra inet og putter de brente CD'ene i cover med det originale coverbildet lastet ned fra inet, men det blir vel litt slitsomt? Har endel brente CD'er liggende omkring nå (uten cover, coverbilde) og lurer på om dere har noen idèer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke sånn superkreativt, men jeg har kjøpt en bunke med sånne tynne hvite "cd-konvolutter", jeg. Fås blant annet på Clas Ohlson - tror jeg betalte 39 kroner for 100 stykker eller noe.

Jeg brenner for det meste bilder på mine cd-er, har ikke plass til så mange på maskinen. Men da er det kjekt å skrive utenpå konvoluttene hva som er på cden.

Mine oppbevares i en sånn "stålboks" fra Ikea, da kan jeg ta hele boksen under armen hvis det begynner å brenne... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg brenner pakkes i en stor cd-mappe jeg har kjøpt på europris. Den ser ut som et penal i jumbo-størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger dem i fargerike plastCD-covere fra Clas Ohlson, i tillegg har vi kjøpt et CD labelling kit (også fra CO tror jeg), da kan man lage akkurat slike covere man ønsker, med eller uten farger (det følger en CD med, mye rart på den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Clas Ohlson? Jeg har ca 300-400 CD'er uten cover og det begynner å bli slitsomt 8) Kanskje jeg bare skal kjøpe en helt enkel stor CD mappe også kan jeg kategorisere mappene fra A til Å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Clas Ohlson? Jeg har ca 300-400 CD'er uten cover og det begynner å bli slitsomt 8) Kanskje jeg bare skal kjøpe en helt enkel stor CD mappe også kan jeg kategorisere mappene fra A til Å :P

http://www.clasohlson.no/

Hvis du bor i eller rundt Oslo er det en i Torggata (rett ved NAF-huset) og en på Sandvika Storsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...