Gå til innhold

idol ikveld-sinna!!


Nesami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Jeg å syntes hun var flink. Men det er mulig de la merke til som ikke vi "vanlige folk" ser. De jobber jo faktisk med dette, så jeg stoler på at de vet va de gjør. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
hun siste som deltok ikveldens idol' date=' hun var jo dritflink jo! hva f*** feiler det jan fredrik og han svensken???[/quote']

Joda, hu var flink til å synge, men eg syntest og hu kunne få bli med sidan hu var sist... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel ikke DRIIITFLINK- men hun kunne jo absolutt måle seg med mange av de de sender videre..

Min mening er jo at Idol har litt med trynefaktor å gjøre..

Litt hvertfall- selv om dommerne sikkert er flinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ha noe å gjøre med at de sikkert var slitne etter å ha hørt på flere hundre kandidater hele dagen. Dessuten var hun da ikke flink, hun hadde aldri vunnet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Synes ikke det var så gal avgjørelse jeg.. Flink var hun men ikke så flink at hun noen gang kunne vunnet idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at de tok en slik gal bedømmelse rettferdiggjøres fordi de var slitne? jaja :roll:

Vel, jeg mener ikke det var en gal avgjørelse, hun var ikke flink. Men det er jo naturlig at kravene til å bli med videre blir påvirket av hvor få eller mange som har vært først, om den rett foran deg var kjempeflink eller elendig, og sikkert flere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet aldri hvem som når helt opp. Husk Kurt sleit med å komme videre fra første runde han også.

Er enig i at hun burde gått videre... Uansett som en gest for å ha ventet helt til slutt når det sto 2-2 blant dommerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun var mye flinkere enn mange som var med og kom videre. Hun kunne nok ha vunnet også og hun hadde absolutt stemme. Jeg synes derimot det var til pass for Jeanette Vik å ikke komme videre, denne gangen måtte hun gi sin plass til andre og den plassen snøt hun for en potensiell vinner ifjor. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flere som var flinkere enn henne som ikke gikk videre.

Syntes imidlertid hele greia med Jeanette var helt teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette sang ikke bra, det er jo helt slitsomt å høre på.

Når han Enriqe fyren kom med, så synes jeg at hun siste burde få lov også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var flere som var flinkere enn henne som ikke gikk videre.

Syntes imidlertid hele greia med Jeanette var helt teit!

Enig, hun sang virkelig ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg både hun og Jeanette sang helt gjennomsnittlig. Ikke noe "stjernematerialet" noen av dem.

Har utdannelse fra musikk selv, og kjenner mange som er så mye bedre... Men det er vel de mest PR-kåte som melder seg på.....

SexySadie sings the blues..... Det hadde vært saker!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie
SexySadie sings the blues..... Det hadde vært saker!!!!!

Det hadde nok blitt mere av ett mareritt.

skulle jeg ha begyndt med det så hadde det nok blitt lite med penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...