Gå til innhold

Bare jeg som drikker rødvin alene å koser meg?


Gjest Nanna87

Anbefalte innlegg

Gjest Nanna87

Overskriften sier sitt. Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb å noen dager tar jeg noen glass rødt for å slappe av. Er jeg avviker av den grunn?

Er det galt å kose seg alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det bare er deg i verden som drikker rødvin alene?

Er det et seriøst spørsmål som du lurer på? All logikk tilsier at svaret etter stor sannsynlighet er et rungende "nei".

Om det er galt å kose seg alene? All logikk tilsier at svaret etter stor sannsynlighet er et rungende "nei".

Det er bedre å kose seg alene enn å lide alene. Egentlig sier det seg selv men siden du spør så....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Om det bare er deg i verden som drikker rødvin alene?

Er det et seriøst spørsmål som du lurer på? All logikk tilsier at svaret etter stor sannsynlighet er et rungende "nei".

Om det er galt å kose seg alene? All logikk tilsier at svaret etter stor sannsynlighet er et rungende "nei".

Det er bedre å kose seg alene enn å lide alene. Egentlig sier det seg selv men siden du spør så....

Jeg drikker ikke bare ett glass, men opp til flere til jeg blir litt brisen.

Jeg jobber ellers på en avrusningsstasjon og ingen på jobb nyter alkohol alene, så jeg måtte spørre den store verden fordi jeg føler meg alene.

Ferdig snakka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker ikke bare ett glass, men opp til flere til jeg blir litt brisen.

Jeg jobber ellers på en avrusningsstasjon og ingen på jobb nyter alkohol alene, så jeg måtte spørre den store verden fordi jeg føler meg alene.

Ferdig snakka! :)

Om du jobber på avrusningsstasajon så burde du vel vite at du ikke er alene i verden om å drikke seg brisen på hverdager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er harry å si "tar meg et glass rødt!"



Anonymous poster hash: 594d1...985
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi bli venner?

Gjerne det! :) Har ikke så stor vennekrets, var til og med alene på 17. mai.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too! . Skulle jeg bare tatt et glass rødvin når jeg er sammen med noen, ja da hadde det ikke blitt særlig mye. Drikker ikke hver kveld, da, men imorgen skal jeg ha ett eller to glass med deilig italiensk rødvin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanna87

Om du jobber på avrusningsstasajon så burde du vel vite at du ikke er alene i verden om å drikke seg brisen på hverdager.

Det vet jeg, men jeg er ingen rusmisbruker! :) Eller?

Hvorfor så amper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Me too! . Skulle jeg bare tatt et glass rødvin når jeg er sammen med noen, ja da hadde det ikke blitt særlig mye. Drikker ikke hver kveld, da, men imorgen skal jeg ha ett eller to glass med deilig italiensk rødvin.

Alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Gjerne det! :) Har ikke så stor vennekrets, var til og med alene på 17. mai.. :/

Bor du i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man skal være heldig om man kan kose seg alene. er ikke alle som klarer det :)

Men det er rart for meg hvor mange som må "kose seg" med alkohol. Jeg koser meg gjerne med cola og godteri jeg :P + en film.



Anonymous poster hash: 23981...bc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, men jeg er ingen rusmisbruker! :) Eller?

Hvorfor så amper?

Hvis du visste svaret på spørsmålet ditt hvorfor lage en tråd å spørre?

Er motivet egentlig å søke bekreftelse på at livsstilen din som går ut på å "kose seg alene" er kurant?

Virker som du er litt skeptisk selv - men hva kan jeg si - om det føles rett for deg så why not. Vi lever bare en gang.

Jeg er ikke amper, svarte/svarer bare på spørsmålene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare er deg i verden som drikker rødvin alene?

Er det et seriøst spørsmål som du lurer på? All logikk tilsier at svaret etter stor sannsynlighet er et rungende "nei".

Om det er galt å kose seg alene? All logikk tilsier at svaret etter stor sannsynlighet er et rungende "nei".

Det er bedre å kose seg alene enn å lide alene. Egentlig sier det seg selv men siden du spør så....

Har du mensen?

Anonymous poster hash: 493f1...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...