Gå til innhold

ikke noe "vi"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et komplisert forhold og jeg føler at det ikke er noe "vi". Det er bare ditt og mitt. Han har barn fra før, det har ikke jeg, så der føler jeg ikke at vi har noe til felles. Jeg har lyst på barn, men han er ikke så int i det egentlig . Ofte når jeg er deppa over og ikke ha barn sier han bare at det er min egen feil at jeg ikke fikk unger med eksen min (for det gjorde jo han ) Jeg burde være ferdig med den biten sånn som han. Da hadde ungene uansett ikke vært våre, men mine og dine.

Det er hans hus .Hvis jeg flytter inn blir jeg bare en gjest som ikke har noe stemmerett . Eks oppussing, interiør osv. Han skal ikke dele hus med noen og kjøpte alene. Hvis jeg skal bo der må jeg betale huseleie , og jeg har ikke råd til noe dyr husleie siden jeg går på aap. Det er mine og dine penger. Aldri vært noe felles. Han mener nok også at alt skal deles 50 / 50 selv og jeg er lutfattig.Det er mine kjældyr og dine kjæledyr , han liker ikke mine kjæledyr som er katter. For han er det bare hund. Kattene er lite verd og skal helst bo ute. i hverdagen er det huseieren der jeg leier som hjelper meg mest, ikke mannen min liksom. Det er liksom bare mitt og ditt alt sammen, det er ikke noe til felles her. Hva skal jeg gjøre , er dette normalt ?? føler meg også utenfor familien hans og føler mer at han er sammen med ungenes mor, han har i alle fall mer til felles og mer samarbei med henne enn med meg ..



Anonymous poster hash: 119e5...329
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nevn tre gode grunner til at du er sammen med han.

Anonymous poster hash: 945c1...055

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Det er jo ikke unormalt at det er "ditt og mitt" i starten, og når man ikke bor sammen. Han har sine ting, sine barn osv. Han er ferdig med det du ikke har begynt på, på en måte. 

 

Jeg likte derimot ikke måten han svarte deg på mtp barn. Den var heller ufin syntes jeg. Vil han ikke ha barn overhode, og du vil, så er det jo en litt lost case. ( been there myself. ) Vil du ofre deg for ham, å ikke få egne barn? 

 

Det kan virker som han bare vil ha en kjæreste, men bryr seg ikke så mye om å bygge en fremtid sammen med deg. Du vil kanskje noe mer enn ham. Tror du burde vurdere dette forholdet. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men.. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg svarer på slike poster, men her synes jeg det er en ting som gjelder: dump han. Ok at det blir litt mitt og ditt i begynnelsen men etterhvert så skal man føle VI også det det er barn fra tidligere. Jeg hadde gått på dagen hvis min kjæreste ikke ville hatt barn med meg, du har jo mange grunner. Du får ingen god fremtid med denne mannen.

Anonymous poster hash: 64dcb...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likestilling ville dere ha, og likestilling fikk dere!

Anonymous poster hash: b4f08...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likestilling ville dere ha, og likestilling fikk dere!

Anonymous poster hash: b4f08...468

Hva har nå likestilling med saken å gjøre?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er i et komplisert forhold og jeg føler at det ikke er noe "vi". Det er bare ditt og mitt. Han har barn fra før, det har ikke jeg, så der føler jeg ikke at vi har noe til felles. Jeg har lyst på barn, men han er ikke så int i det egentlig . Ofte når jeg er deppa over og ikke ha barn sier han bare at det er min egen feil at jeg ikke fikk unger med eksen min (for det gjorde jo han ) Jeg burde være ferdig med den biten sånn som han. Da hadde ungene uansett ikke vært våre, men mine og dine.

Det er hans hus .Hvis jeg flytter inn blir jeg bare en gjest som ikke har noe stemmerett . Eks oppussing, interiør osv. Han skal ikke dele hus med noen og kjøpte alene. Hvis jeg skal bo der må jeg betale huseleie , og jeg har ikke råd til noe dyr husleie siden jeg går på aap. Det er mine og dine penger. Aldri vært noe felles. Han mener nok også at alt skal deles 50 / 50 selv og jeg er lutfattig.Det er mine kjældyr og dine kjæledyr , han liker ikke mine kjæledyr som er katter. For han er det bare hund. Kattene er lite verd og skal helst bo ute. i hverdagen er det huseieren der jeg leier som hjelper meg mest, ikke mannen min liksom. Det er liksom bare mitt og ditt alt sammen, det er ikke noe til felles her. Hva skal jeg gjøre , er dette normalt ?? føler meg også utenfor familien hans og føler mer at han er sammen med ungenes mor, han har i alle fall mer til felles og mer samarbei med henne enn med meg ..

Anonymous poster hash: 119e5...329

 

Du sier du ikke har råd til å betale husleie? Bor du gratis nå altså?

Anonymous poster hash: 276c4...eda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være noe bra med denne mannen, siden du holder på han.

GI MEG TRE FINE TING FOR AT DU ER DER

Anonymous poster hash: a06c6...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo to helt ulike mennesker som tydeligvis også er på ulike nivå i livet og ønsker helt forskjellige ting!

Det virker som om han er litt lei av deg eller tar deg litt for gitt. Hvorfor ikke gå ifra han og heller finne en som er mer lik deg selv?

Anonymous poster hash: d4d3d...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo ALL rett til å si at han har fått de ungene han vil ha og det må kjæresten akseptere, og han har ALL rett til å si at han har kjøpt hus alene og vil eie det alene. Det er helt normalt at det er mitt og ditt når man ikke bor sammen, og hva er det han skal hjelpe deg med? Du må jo sørge for å klare deg selv.



Anonymous poster hash: cdc0f...f20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo ALL rett til å si at han har fått de ungene han vil ha og det må kjæresten akseptere, og han har ALL rett til å si at han har kjøpt hus alene og vil eie det alene. Det er helt normalt at det er mitt og ditt når man ikke bor sammen, og hva er det han skal hjelpe deg med? Du må jo sørge for å klare deg selv.

Anonymous poster hash: cdc0f...f20

Han har rett til disse tingene, men å ha ny partner er ikke en rettighet.

De fleste aksepterer ikke en partner som ikke åpner opp for et fellesskap som også innebærer å støtte hverandre og dele, ettersom forholdet utvikler seg. TS bør spørre seg hvor mye hun ønsker å satse på en egoist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er en voksen mann som vet hva han vil ha. At han ikke vil la deg kjøpe deg inn i hans og hans barns hjem er jo veldig fortståelig. Hva er det husverten din hjelpe deg med som du mener kjæresten din burde gjøre?

Hvis du ønsker å få barn når han tydeligvis ikke ønsker fler, så er jo den eneste løsningen å finne en annen mann.

Anonymous poster hash: 86cc5...24c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha denne mannen ts?



Anonymous poster hash: 8165d...973
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har rett til disse tingene, men å ha ny partner er ikke en rettighet.

De fleste aksepterer ikke en partner som ikke åpner opp for et fellesskap som også innebærer å støtte hverandre og dele, ettersom forholdet utvikler seg. TS bør spørre seg hvor mye hun ønsker å satse på en egoist.

Men dette må TS ta ansvar for selv, det er ikke hans ansvar å sørge for at hun ikke går på tvers med sine ønsker og verdier. Åpenbart ønsker hun seg et samliv og et familieliv, han er ganske klar og tydelig på at han ikke kan eller vil tllby det. Det må hun ta konsekvensene av.

Anonymous poster hash: cdc0f...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men dette må TS ta ansvar for selv, det er ikke hans ansvar å sørge for at hun ikke går på tvers med sine ønsker og verdier. Åpenbart ønsker hun seg et samliv og et familieliv, han er ganske klar og tydelig på at han ikke kan eller vil tllby det. Det må hun ta konsekvensene av.

Anonymous poster hash: cdc0f...f20

Hvorfor fikk han henne til å gå med på å date han da? Han skulle vært klar på dette helt fra starten og ikke latt som at han var interessert i noe mer bare for å få henne til å like han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forholdet høres ikke bra ut i det hele tatt.. Finn deg en som vil hente månen ned til deg❤❤ det finnes så mange det ute bare du åpner øynene..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette må TS ta ansvar for selv, det er ikke hans ansvar å sørge for at hun ikke går på tvers med sine ønsker og verdier. Åpenbart ønsker hun seg et samliv og et familieliv, han er ganske klar og tydelig på at han ikke kan eller vil tllby det. Det må hun ta konsekvensene av.

Anonymous poster hash: cdc0f...f20

Ergo min siste setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...