Gå til innhold

Jeg er så kåt på ei jente jeg spiller wow me


Gjest Høbøbøb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Men ingenting hjelper wtf! Vi er nesten soulmates også hun og jeg har samme linsestyrke og vi har hund og vi ligner sånn på hverandre. Irriterer meg sånn at hun er sammen me han skaterkisen nå.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Takk for et fantastisk innlegg :popcorn:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Takk for et fantastisk innlegg :popcorn:

I know! Its priceless! :P

vil at han skal fortelle mere så blir det et slikt innlegg om hun med han typen som dro fra henne på Lorry med en annen dame...knis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høbøbøb

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Takk for et fantastisk innlegg :popcorn:

D er mer. begge spiser pizza i helgen. Jeg er veldig hjelpsom hun drikker mye og har mye haupin så jeg ber henne ofte ta haupintabletter mens andre bare sier "dakar" og sånn. jeg veit det høres litt rart ut men vi er faktisk jævla like. hun har påvirket meg mye å så jeg skriver veldig likt som henne. vi hadde veldi god kontakt i starten men kompissen min ødela det me å begynne å ringe henen osv så han tok over. og han var bare arrogant og ekkel mot henne i starten. kan løiksom ikke fortelle henne at jeg liker henne nå da som hun er i forhold med en anna kis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper da ikke å vente rundt til hun blir singel som en annen dørmatte.

Hvis du sier det som det er til henne så får du iallefall vite om det er noe som i det hele tatt kan finne på å skje. Er hun interessert og dere har så god kontakt som du sier, så kommer hun vel til å vurdere å "bytte".

Hvis hun ikke er interessert så kommer du jo også til å få vite det, og kan slå fra deg tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er hodepine :)

Samboeren min synes WoW ser skikkelig dølt ut, men han skjønner fullt ut at jeg vil spille det. Ingen protester der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette var veldig søtt og koselig...

... helt til jeg leste at dere var i 20-årene :lete:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg møtte typen via. wow, og vil hun ikke ha deg etter ett år så ehm... Finn dame et annet sted, eller en annen dame i wow :gjeiper:

Tok meg mye kortere tid enn en måned for å vite at jeg likte min kjæreste kun ingame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor er du så interessert i henne hvis hun tydligvis blir forelsket i så mange på en gang? Hun høres skikkelig ut som ei som virkelig trenger noen, ei som ikke klarer seg alene. Man styrer unna slike jenter. Sikkert full av komplexer og vanskelig å leve med. Vær glad du slipper henne og finn deg ei ordentlig jente :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok meg mye kortere tid enn en måned for å vite at jeg likte min kjæreste kun ingame.

Liker du ham ikke på orntli'? =(

Forøvrig, du burde kanskje være litt forsiktig med henne, TS, hun kan jo være litt som denne damen.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Liker du ham ikke på orntli'? =(

Forøvrig, du burde kanskje være litt forsiktig med henne, TS, hun kan jo være litt som denne damen.

Haha, joda "på årntli'" også :fnise:

Ble litt hjernefis siden jeg var så opphengt i vaflene mine... Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

The internet:

Where all the men are men, the women are men, and the little girls are FBI-agents.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må legge meg, får sånn haupin av denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...