Gå til innhold

Jeg er så kåt på ei jente jeg spiller wow me


Gjest Høbøbøb

Anbefalte innlegg

Gjest Høbøbøb

Jeg spiller wow. Det kan jeg si, jeg har møtt ei veldig sexy jente i spillet. I juli i fjor. Jeg trodde vi hadde noe på gang men hun ble fan forelska i kompissen min pluss en annen kis. Men hun droppa begge rett før jul. Min tur tenkte jeg og nå er hun faen sammen med en annen fyr som hun også har møtt i spillet. Virker som hun blir hot på alle utenom meg. Blir så provosert, jeg er jo kjempe snill med hnne. Likevel overser hun meg! Så provoserende! Hva i helvete gjør jeg galt liksom? Jeg er kjekk selv, morsom og snill. Mener jeg se bedre ut enn alle hun ble hypp på. Når vi ble kjent prøvde jeg å holde henne unna kompissen min for jeg vet han er ekspert på å sjarmere jenter fordi han er så dyp. Kødda me at han sat i fengsel å sånn men hjalp ikke. Men hun kuttet kontakten me han til slutt. Og han andre kisen var vist veldig morsom og rar men hun kutta ut han også. Og jeg trudde jeg og hun skulle bli noe til slutt så ble hun bare sammen med en annen fyr hun brukte å kødde me før og så på som et mobbeoffer. Alle disse kisene ha hun møtt i wow. Jeg gjør arena med henen hele tiden og alt hun ber meg om nesten. Men ingenting hjelper wtf! Vi er nesten soulmates også hun og jeg har samme linsestyrke og vi har hund og vi ligner sånn på hverandre. Irriterer meg sånn at hun er sammen me han skaterkisen nå.

Så va må til for å vekke hennes interesse? Etter at hun droppa kompissen min begynte jeg og hun å snakke mye i skype, trodde vi hadde skikkelig god kontakt nå. Så har jeg gjort litt ting som å fjerne henen på fb for å skylde på han kompissen hun var me før for å skape litt interesse rundt meg. Siden jeg og han ikke har mer kontakt.

Jeg håper jo han hun er sammen med dumper henne snart. Men viss han gjør det kossen skaper jeg interesse rundt meg selv da. Trøste henne osv? få henen til å se min vei. Vi spiller sammen hver dag og hun må jo se meg snart. Snakker litt med ei anna jente også for å gjøre henen sjalu men virker ikke helt. Vi er begge i starten av 20 årene, hun bor langt unna i nordnorge et sted. så lang avstand men hun faldt jo for kompissen min som hadde like lang avstand og han fikk besøke henne til og med.

What to do? hun er så fin har så lyst på henen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å gjøre alt hun ber om.

Slutt å snakke dritt / tull om de andre hun viser oppmerksomhet.

Skru ned den åpenbare interessen, det gjør deg uintressant, snakk mer med andre damer.

Vurder å følge med i norskundervisningen, noen damer synes rettskriving er viktig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er i begynnelsen av tyveårene ja. Hehe, jeg så for meg at dere var tolv, tretten år jeg...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send henne masse, masse gull, og epic gear.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.... kanskje tenke deg godt om hun virkelig er en jente du vil være sammen med, siden hun tydeligvis er ganske useriøs... i begynnelsen av tyveårene og skifter kjærste oftere enn andre skifter sokker..

Men for all del.. whatever floats your boat!

Kanskje skru ned desperatlukten din litt og? Kan merkes på lang avstand...

Merker jeg blir litt slem mot deg, ikke meningen, men virker ganske useriøst hele greia!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Høres ut som en tapt sak, og at du har falt i vennefella for leeeenge siden.

Du virker som en tøffel. Du gjør alt hun ber deg om, du er ganske grunn, du venter på at hun skal bli ledig og du virker kjedelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring fra WoW og lignende spill, er at forhold stort sett oppstår mellom likestilte. Dersom du konstant hjelper henne eller henger etter henne, er det et stort turn-off. De fleste kvinner vil ha en mann, ikke en hvalp eller tøffel. Du må "imponere på avstand".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får du servert min perfekte plan for å få denne jenta!

Det jeg gjør i samme situasjon er at jeg skryter eksene eller typen opp i skyene, hvis hun begynner å bitche om han til meg! Ta alltid guttens parti, ikke hennes!

Det kommuniserer;

1. Det impliserer at du har alternativer og derfor ikke er opphengt i henne!

2. Du lar kameratene dine gå foran en jente du ikke kjenner like godt - viser integritet som person

3. Du er en positiv fyr som ikke er interessert i å bruke tid på å snakke dritt om folk - spesielt ikke venner.

4. Du har egne meninger og tør å stå for disse

Følger du dette har du henne på kroken innen kort tid - snakk er av erfaring :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja damer har en forakt mot menn de ikke finner attraktive.

Man vet heller aldri hvem en dame vil legge sin elsk på. Kvinner vet visst ikke helt det selv enda.

Er du heldig får du pult henne bare fordi hun skal straffe en eller annen hun er forelska i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så kjekk hvorfor kan du ikke finne deg en jente fra "virkeligheten"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høbøbøb

jeg sliter litt me å formulere meg å sånn siden jeg skriver dialekt når jeg eller skriver sorry. Så jeg skal slutte snakke me henne? Jeg snakker ikke drit om andre lenger siden hun har kutte han ut. men jeg veit jeg er kjekk sånn siden venninner av en kompiss har sakt d pluss at kompissen min hu var hypp på også sa det.

Jeg er ikke så nnpåsliten tror jeg ikke. er ganske laidback i forhold til henne. hm, hva skal jeg gjøre da bare ignorere henne? Og dessuten må det jo bli slutt med hu og den ande kisen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Du blir utnyttet av frøkna. Du er rett og slett for snill mot hu. Ikke gjør alt hu ber om, du sitter der og bare venter på at hu skal legge merke til deg. Gå vekk fra henne en stund, blokk henne om hu maser.

Jenter utnytter i spill de også. Hvordan jeg vet det? Jeg har sett snille gutter blitt utnyttet av jenter i WoW. Har spilt lenge, og ble kjent med en del folk som er helt vidunderlige mennesker RL, men som slet med slike frøkner på spillet. Bare vær beinhard og drit i frøkna en liten stund. Kanskje følelsene dine forsvinner, kanskje ikke, men da skjønner hu at du ikke er ei matte heller.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner liker en skikkelig mann! Drep noen drager... Ta noen epic lvl 85 raids helt aleine, med din splitter nye lvl 1 jentegnom-kriger (hu må ha rosa hår og musefletter, med kråkebolle-spec)

Ta hu med på en romantisk spasertur i Gnomeregan, eller en hyggelig fisketur i outlands (da må du ha høy level i fisking selvfølgelig) og lag en campfire til hu, hvor du kan koke litt Carrion Surprise, for å imponere med din høye level i matlaging.

Etterhvert får du møtt henne, og da burde du sette deg inntil henne heletiden... Pass på at dere har kropskontakt konstant! Damer liker sånt... Hvis hu begynner å vise initiativ til sex, må du umiddelbart spørre om du kan få tisse på brystet hennes (det er ikke så mange jenter som liker det, men hvis du er heldig, syns hu det er kult, så da blir hu heeelt gira siden hu har treffi en med samme interresser)

Lykke til, kjekken :yvonne:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner liker en skikkelig mann! Drep noen drager... Ta noen epic lvl 85 raids helt aleine, med din splitter nye lvl 1 jentegnom-kriger (hu må ha rosa hår og musefletter, med kråkebolle-spec)

Ta hu med på en romantisk spasertur i Gnomeregan, eller en hyggelig fisketur i outlands (da må du ha høy level i fisking selvfølgelig) og lag en campfire til hu, hvor du kan koke litt Carrion Surprise, for å imponere med din høye level i matlaging.

Etterhvert får du møtt henne, og da burde du sette deg inntil henne heletiden... Pass på at dere har kropskontakt konstant! Damer liker sånt... Hvis hu begynner å vise initiativ til sex, må du umiddelbart spørre om du kan få tisse på brystet hennes (det er ikke så mange jenter som liker det, men hvis du er heldig, syns hu det er kult, så da blir hu heeelt gira siden hu har treffi en med samme interresser)

Lykke til, kjekken

Blir litt ufint å gjøre narr av gutten da Yme :gjeiper: Han stilte et seriøst spørsmål og fortjener gode og ærlige svar! (Med mindre det er din egen suksessoppskrift du refererer til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en skikkelig svar, som jeg har hatt gode erfaringer med. Jeg har høy level i fisking, og jeg kan til og med sy kjoler med masse bonuser på. Mer helse og sånt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil ha en dame som spiller WoW anyways..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem vil ha en dame som spiller WoW anyways..?

Kjæresten min. Heldigvis!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send her a smiley face, bitches love smiley faces

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...