Gå til innhold

Kvinner du synes er vakre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Diane Kruger er nydelig. Men hun blir kanskje litt FOR pen og lite særegen, ikke mange som kan identifisere seg med henne, for å si det sånn. Derfor er Reese Witherspoon min absolutte favoritt, hun har et mer "morsomt" og girl next-door utseende. Men skal man velge en som er perfekt og klassisk vakker, må det blir Diane Kruger. Hun spilte jo også Helen i Troy, som skulle være verdens vakreste kvinne. Ellera Ellers enig i at hun Indiana Evans var veldig pen.

tn2_diane_kruger_3.jpg



Anonymous poster hash: 2d767...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Her skulle det gjerne vært et bilde av en eller annen tilfeldig kvinne fra media som alle kjenner, men personlig synes jeg at kvinner er kvinner, de er bare mennesker. Noen er litt heldigere med utseendet sitt enn andre, men de fleste har noe vakkert ved seg. I særs når man blir kjent med personen kommer det frem. For meg finnes det bare en person, en kvinne, jeg synes er vakker. Men det er en privatperson så henne vil jeg ikke legge ut bilde av her.

Anonym poster: c00c500163ddf0abee04843d190ea378

Fantastisk svar.

Selv en kjendis eller en modell er en kvinne. En kvinne som har vært heldig med utseendet sitt, og ikke mer enn det. Skjønner ikke hvorfor folk kategoriserer oss som enten vanlige folk eller kjendiser eller modeller. Det er så feil, fordi vi er alle kvinner, bare forskjellige hele gjengen. Det har ikke noe å si om du er kjent eller ikke. Vi er alle mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Annonse

Gjest Wanderlust

Kaya Scodelario

Helt enig. Hadde fryktelig girl crush på henne, men det var nok mest på grunn av karakteren hun spilte i Skins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Helt enig. Hadde fryktelig girl crush på henne, men det var nok mest på grunn av karakteren hun spilte i Skins.

Same

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Mammaen min... :) Også syns jeg Scarlett Johansson er veldig fin da.



Anonymous poster hash: a1da1...b03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheryl-cole.jpg

Hmmm jeg har skummet 14 sider av tråden og har ikke sett Cheryl Cole nevnt...? Finnes det noe mer bedårende vesen, lurer nå jeg på??



Anonymous poster hash: 8098c...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...