Gå til innhold

Grande vil ha asylsøkere i arbeid, men hvor skal de jobbe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grande har ikke gjort noe annet enn å være politiker siden slutten av 90-tallet. Som de fleste politikere virkelighetsfjern og ubrukelig oppdatert på det samfunnet hun er satt til å forvalte. Bare prat og fine tanker. Fullstendig tåkesky. Venstre skulle ha kommet under sperregrensen og Grande satt til en jobb hvor hun ble skitten på henda i resten av sitt yrkesaktive liv.

Anonymous poster hash: cab21...072

Ja, det siste hun sa var at hun håpet at møtet om flyktningekostnadene ville føre til grønne løsninger. Hva faen? Drit i at Norge og velferdsstaten bryter sammen, så lenge det er grønt!

Anonymous poster hash: 9a207...118

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er positiv til forslaget.

I all min naivitet håper jeg dette er et strategisk utspill fra Venstre for at de skal kunne vise til at de "gjør noe" for migrantene. Hvis så, vil det også være enklere for dem å svelge noen restriktive tiltak. Altså en illusjon av at de gir og tar.

Selve lovendringen vil knapt få noen relevans; hvordan i alle dager skal de få seg jobb? Den eneste muligheten må være hvis de allerede har et nettverk i Norge, mao en fetter som driver kebabsjappe og tilbyr dem jobb.

De kommer til å bli kvotert inn forran EU-borgere og etniske nordmenn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finn ut om noen av de har vært ansatt i helsesektoren der de kommer fra, med litt kurs og sånn så har man det gående.

 

 

Anonymous poster hash: db213...950

 

Ja, helsesektoren er det ikke så farlig med. Hvem bryr seg om at utdannelsen deres ikke er holdbar etter norsk standard og de ikke kan språket? Jeg synes at analfabeter med kun grunnskole skal få medisinere bestemora mi. Jeg synes også at kåte menn uten vendelsattest skal få ta seg av den kreftsyke datra mi. 

Anonymous poster hash: 9a207...118

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...