Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelpes, må være en mening med at dere ikke får barn.....skremt*



Anonymous poster hash: 95499...9f3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Altså - det er et forum dette, hvor man kan buse ut tanker og følelser inkognito. Så å si at ts ikke burde få barn på grunnlag av disse følelsene synes jeg er feil.

Men - du bør jobbe masse med deg selv, gjerne med hjelp av psykolog, for å sortere det destruktive tankekaoset. Det ER ingen andres skyld at du ikke blir gravid, og det er heller ingen som kan holde tilbake graviditeter av hensyn til deg.

Livet er tøft. Det kan jeg skrive under på etter dødfødsel, og så flere aborter, hvor selvsagt alle andre har formert seg som kaniner.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke deres feil at vi ikke har barn,men å sprade rundt med diger mage til en hver tid er bare å sparke oss i balla. Min mor har også alltid favorisert han, og spesielt nå som de tvinger på henne det ene bilde etter det andre. Leiligheten har blitt omgjort til deres eget galleri. Jeg forventet ikke støtte, men oppfør dere Anonymous poster hash: 60bdc...429

Ærlig talt. Du trenger hjelp, TS.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de la være å få barn fordi dere ikke kan? 

 

Du skriver også at du ikke kommer til å nærme deg barnet. Snill tante du...



Anonymous poster hash: 486ea...7a1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk snill tante. Idag sendte jeg barna billetter til tusenfryd og høyt og lavt 😊 Anonymt

Anonymous poster hash: 60bdc...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Captain Hook

Tenk på alt det stresset de får. 4 småunger de må passe på døgnet rundt. Trøst deg med det. De har det absolutt ikke lett. En unge må være nok synes jeg.

 

Skjønner at dere vil ha en unge, og dere må bare ikke gi opp. Ikke driv å hat andre selv om dere sliter for det er ikke andre sin feil. Dere kan holde dere unna de hvis de bare driver å snakke om barn og seg selv hele tiden. Sånne folk klarer ikke jeg en gang. Som driver å skryter om seg selv og barna sine hele tiden. Ellers bør dere takle å være med de av og til. Ikke kutt ut kontakten bare for de skal ha et barn til. Det viktigste er at du og typen din har hverandre :)

Endret av Captain Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk snill tante. Idag sendte jeg barna billetter til tusenfryd og høyt og lavt Anonymt

Anonymous poster hash: 60bdc...429

En skal ikke bare være snill i det materielle. Man skal være en person som tanteungene gleder seg til å være sammen med. En skal også være en som de kan snakke med og som har tid til å lytte.

Anonymous poster hash: 486ea...7a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det minste gi meg litt cred for å ha prøvd 😕

Anonymous poster hash: 60bdc...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det minste gi meg litt cred for å ha prøvd

Anonymous poster hash: 60bdc...429

 

Du mener det å sende billetter til Tusenfryd anonymt er å ha prøvd?

 

Sjeldent jeg roper "troll" på dette forumet, men dette begynner å bli for dumt til å være sant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Du mener det å sende billetter til Tusenfryd anonymt er å ha prøvd?

Sjeldent jeg roper "troll" på dette forumet, men dette begynner å bli for dumt til å være sant.

Ja

Anonymous poster hash: 60bdc...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir mildt sagt småkvalm av mennesker som ikke er glade på andres vegne. Selv prøver vi å få barn, har ikke lykkes enda, men blir like glad hver gang noen i min krets forteller baby-news. Alle har visst ikke denne egenskapen..!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig, men dette hørtes veldig kjent ut. Hmm. Jeg har lest om veldig lignende historie på Facebook

Endret av Jessica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Håper du og mannen din har søkt profesjonell hjelp til å takle denne situasjonen, TS. Det virker ikke som den er så enkel å håndtere på egen hånd, og jeg tror du kommer til angre deg hvis du fortsetter å la det gå utover broren din. Det er heller ikke sånn at dere automatisk redder forholdet deres med et barn. 
Lykke til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neimen kan i det minste ta hensyn. Jeg er bare frustrert. Vet sjalusi og misunnelse er tabu,og det er jo derfor jeg skriver anonymt. Men så er jeg lei alle de små stygge kommentarene. Som snart er det deres tur, eller må ikke la broren din vinne, eller du har i det minste dyra dine.

 

Anonymous poster hash: 60bdc...429

Du kommer til å bli stilt utenfor hele familien hvis du fortsetter på denne måten. Jeg klarer bare ikke å synes synd på dere. Skal broren din og svigerinnen din la være å få barn av hensyn til deg og bitterheten din? Jeg kan garantere deg at det er du som kommer til å sitte i en mørk krok i et trist hus der ingen familiemedlemmer ønsker å ha noe mer med deg å gjøre.

Sann mine ord

Anonymkode: 252aa...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig engstelig for at jeg kommer til å bli som deg, ts, værende uten barn, hvor alle andre rundt meg spytter ut tre og fire hver. 

Jeg har vært prøver i 3 år, og etter 3 SA og 1 MA, uten barn i armene, begynner jeg selv å tvile og er redd for å ikke kunne få barn.

Jeg og mannen er en del år eldre enn søsken, så vil si vi har 3-4 år til "på oss" før de andre begynner å prøve. Likevel skjønner jeg VELDIG godt hvordan du har det. 

Han har barn fra før og jeg begynner å kjenne på hvor tøft det er at han har barn, men jeg har ikke. Om vi ikke får barn, kan han likevel sprade rundt med at han ikke trenger å bære lei seg, for han HAR jo fått ett idet minste. 

Anonymkode: cef60...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Det er bra at du ble kjent igjen her på forumet. Du fortjener ikke å ha disse menneskene i familien din, så stygt du skriver om dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...