Gå til innhold

hvor er waco?


ivanka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenter, jenter!

Hvor gamle er dere egentlig ?

Hører kvinneguidens hakke & spre møkk forum i det fjerne når dere holder på sånn......

Helt enig Diva :Nikke:

Skulle tro det holdt med den ene tråden som ble stengt, men den gang ei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i orden, Ivanka :)

Men jeg mente det jeg sa :)

Hva med å begrave stridsøksa snart ? Greit å komme med noen innspill, men det begynner å bli vel mange om samme sak nå eller hva ?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene er nå ikke hakket bedre enn den andre, men for all del, la dem fortsette å krangle om hvem som er flinkest til å danse Limbo... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene er nå ikke hakket bedre enn den andre' date=' men for all del, la dem fortsette å krangle om hvem som er flinkest til å danse Limbo... :sjarmor:[/quote']

*fnise litt* Hehe. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Just for the record :

Jeg mente at begge parter burde begrave stridsøksa

Du kan ikke være riktig navlet Diva. Skal jeg som selv er ett voldtektsoffer sitte å si at det er helt i orden at waco skriver slike ting som at voldtekt er ett tegn på at man er pen?

Aldri!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg 110% enig med deg Milla.

Man kan spoke og provosere om mye forskjellig, men ikke med en ting som voldtekt. Synes det er veldig bra at du sier ifra om dette!

Og det gjelder uansett hvem som skriver slike ting, ikke bare Waco (som forovrig ikke bare skriver haaplose innlegg.)

Men til deg som startet traaden, Waco kommer nok tilbake han!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Han kommer nok tilbake takket være folk som bla. Ivanka som synes at det han sier er bare søtt og morsomt og skriver ting som "gir waco en klem" og "klapper waco på hodet"- selv etter at han har lirt av seg de mest motbydelige utsagn.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...