Gå til innhold

Få SunflowerPenguin tilbake!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva?

 

Det er jeg som skal spørre Hva?! når du skriver 'Mission Complete'. Hva mente du med det? :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hehe, det har jeg skjønt lenge, men ville ikke avsøre noe i tilfelle hun ville være anonym. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Hehe, det har jeg skjønt lenge, men ville ikke avsøre noe i tilfelle hun ville være anonym. :)

Hvor lenge visste du om det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hvor lenge visste du om det da? :)

Helt fra et av de første innleggene jeg så tror jeg. Kjente igjen skrivemåten og tenkte at det måtte jo være deg. :) Jeg er ingen stalker altså, var bare tilfeldig at jeg så det siden jeg leste en tråd du hadde skrevet i. Glad du er tilbake, velkommen tilbake! :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Helt fra et av de første innleggene jeg så tror jeg. Kjente igjen skrivemåten og tenkte at det måtte jo være deg. :) Jeg er ingen stalker altså, var bare tilfeldig at jeg så det siden jeg leste en tråd du hadde skrevet i. Glad du er tilbake, velkommen tilbake! :velkommen:

Takk takk. :biggrin: Jeg er fortsatt meg sjølv så skrivemåten min har ikke forandret seg så altfor mye tror jeg. ;) En vil nå bli avslørt før eller seinere. Tenkte også at nicket mitt ga vekk en del det og, siden det starter med Sunflower. ;)

 

Ser ikke på deg som stalker, så "no worries". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg tenkte tanken men tenkte at det måtte være for godt til å være sant :)

Ja, "suprise, suprise!" ;):biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Takk takk. :biggrin: Jeg er fortsatt meg sjølv så skrivemåten min har ikke forandret seg så altfor mye tror jeg. ;) En vil nå bli avslørt før eller seinere. Tenkte også at nicket mitt ga vekk en del det og, siden det starter med Sunflower. ;)

 

Ser ikke på deg som stalker, så "no worries". :)

Ja, det er du og det er bra. :) så skrivemåten før nicket faktisk siden jeg sjelden ser hvem som skriver hva og når jeg i tillegg så nicket etterpå ble jeg enda mer sikker, hehe. :)

Nei, jeg er vel ikke akkurat stalkertypen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...