Gå til innhold

Hvor ofte krangler du med partneren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjeldent, vi har vært sammen i litt over syv mnd og har kranglet tre ganger så vidt jeg husker. Det har dog ikke vært noen store krangler, vi har blitt fort enige igjen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Litt off topic, men... Jeg har lagt merke til deg Yvonne, og dine innlegg. Du er alltid så vennlig å virker som om at du virkelig tar deg tid til å svare folk ordentlig, åssa alltid den derre "Mvh Yvonne" til slutt.. Hehe, det er så søtt:-) følte bare for å få det ut! :)

Anonymous poster hash: e4623...bef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel kranglet skikkelig to ganger på seks år. Uenigheter ordner vi kjapt opp i. Det rekker ikke å bli dårlig stemning engang før det er ordnet opp i :fnise:



Anonymous poster hash: ac778...dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent, vi har vært sammen i litt over syv mnd og har kranglet tre ganger så vidt jeg husker. Det har dog ikke vært noen store krangler, vi har blitt fort enige igjen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Tre ganger de syv første månedene? Det er ekstremt! Vi kranglet ikke det første 1,5 året....

Anonymous poster hash: b4064...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men... Jeg har lagt merke til deg Yvonne, og dine innlegg. Du er alltid så vennlig å virker som om at du virkelig tar deg tid til å svare folk ordentlig, åssa alltid den derre "Mvh Yvonne" til slutt.. Hehe, det er så søtt:-) følte bare for å få det ut! :)

Anonymous poster hash: e4623...bef

Takk. :)

Tre ganger de syv første månedene? Det er ekstremt! Vi kranglet ikke det første 1,5 året....

Anonymous poster hash: b4064...640

Ekstremt? Nei, ikke spesielt. Jeg synes ikke det nødvendigvis er så dumt å krangle, det kommer helt an på hvordan man krangler. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. :)

Ekstremt? Nei, ikke spesielt. Jeg synes ikke det nødvendigvis er så dumt å krangle, det kommer helt an på hvordan man krangler. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

For et idiotisk svar :P

Anonymous poster hash: b4064...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et idiotisk svar :P

Anonymous poster hash: b4064...640

Fordi? Jeg synes det er overdrevent å kalle det ekstremt.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen i 14 år, og kranglet veldig sjeldent før vi fikk barn. Kanskje.....ja, noen veldig få ganger. Kan telle de på en hånd tror jeg.

Etter vi fikk barn for noen måneder siden? Vel - søvnmangel og diverse gjør at man krangler/blir sur oftere over både små og store ting.

Krever mer å holde kjeften sin lukket når man er supersliten og aldri har noe tid til seg selv eller ordentlig pleie av forholdet.



Anonymous poster hash: 6c9b5...27f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i litt over 6år (bodd sammen i 4 av dem). I starten kranglet vi ofte over småting som sjalusi o.s.v, men etter vi flytta sammen så har vi vel kranglet kanskje 4 ganger. Sist vi kranglet var iallefall en god stund før jul i fjor (2013).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i litt over 6år (bodd sammen i 4 av dem). I starten kranglet vi ofte over småting som sjalusi o.s.v, men etter vi flytta sammen så har vi vel kranglet kanskje 4 ganger. Sist vi kranglet var iallefall en god stund før jul i fjor (2013).

Mhm. Etter at vi ble samboere har vi ikke kranglet i det hele tatt. Jo bedre man kjenner hverandre desto færre misforståelser og krangler blir det også. At det blir krangling en sjelden gang mener jeg er helt naturlig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 1 år og 9 mnd. Har ikke kranglet ennå. Vi har hatt et par flere hete diskusjoner hvor vi tok forskjellige sider (holdninger til nyhetene, krig i verden), men begge forblir ved sin mening, så det var ikke en krangel men heller en utbytte av synspunkter.



Anonymous poster hash: bb4e8...3d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for ofte. Vi har til og med kranglet litt om det at vi krangler...:P Vi er begge både litt bråsinte, ganske sjalu, ganske påståelige og nok litt "vanskelige" på den måten at ting skal være på egen måte.. dårlig match noen ganger det der. Vi synes begge det er dumt da, så vi forsøker å finne ut av det. Det positive er at ingen av oss er langsinte.

Selv synes jeg det er vanskelig å forstå at noen aldri krangler..da tenker jeg fort at de alltid føyer seg etter andre og ikke kan stå opp for seg selv og ha meninger og preferanser..



Anonymous poster hash: 5af03...382
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi krangler ganske sjeldent og har aldri hatt en krangel hvor vi har skreket til hverandre eller kalt hverandre stygge ord. Vi er i et avstandsforhold og de fleste kranglene våre har gått ut på at jeg føler meg lite prioritert. Heldigvis er kjæresten 1.ikke glad i å krangle, 2. alltid oppmuntrende ift at jeg skal fortelle hva jeg føler. Dermed kommuniserer vi ganske bra. Jeg er den hissige av oss, men han klarer å holde meg rolig.



Anonymous poster hash: 94ed2...a2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi krangler ikke ofte, men når det først kommer opp et tema vi krangler om kan det ta flere krangler over lengre tid før vi blir ferdige med det. Går ikke å er sint på hverandre mellom de kranglene da, ordner som regel opp i løpet av en dag eller to.

Noen ting er en evig grunn for krangel, så etter et par krangler og vi har prøvd å komme til en løsning ungår vi bare de problemstillingene så godt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...