Gå til innhold

Ebay eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå testet siden 4 dager etter tr for å være sikker på at jeg finner den, og nå er jeg 3 dager over den dagen jeg teoretisk sett skulle hatt den og fortsatt negative tester. Har man ikke alltid eggløsning? Eller er testene ubrukelige?

Anonymous poster hash: 9d5d7...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ser forresten slik ut, og er kjøpt på ebay av selgeren onexshop.

Håper noen har erfaring med disse fra før.

Ts

Anonymous poster hash: 9d5d7...fa0

post-37809-0-77997600-1410494208_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå testet siden 4 dager etter tr for å være sikker på at jeg finner den, og nå er jeg 3 dager over den dagen jeg teoretisk sett skulle hatt den og fortsatt negative tester. Har man ikke alltid eggløsning? Eller er testene ubrukelige?

Anonymous poster hash: 9d5d7...fa0

Jeg har aldri fått positivt på den..

Anonymous poster hash: c7fd3...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nøyaktig samme test og tror ikke det var samme selger, men jeg kjøpte EL tester på ebay jeg også. Har bare brukt de en PP, og hele veien viset de negativt. Jeg ble gravid i den PP, så EL måtte jeg jo hatt. :-P

Anonymous poster hash: 18a05...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nøyaktig samme test og tror ikke det var samme selger, men jeg kjøpte EL tester på ebay jeg også. Har bare brukt de en PP, og hele veien viset de negativt. Jeg ble gravid i den PP, så EL måtte jeg jo hatt. :-PAnonymous poster hash: 18a05...266

Det var egentlig veldig betryggende :P

Ts

Anonymous poster hash: 9d5d7...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nøyaktig samme test og tror ikke det var samme selger, men jeg kjøpte EL tester på ebay jeg også. Har bare brukt de en PP, og hele veien viset de negativt. Jeg ble gravid i den PP, så EL måtte jeg jo hatt. :-PAnonymous poster hash: 18a05...266

Vet du forresten om du hadde EL slim den mnd ?

Ts

Anonymous poster hash: 9d5d7...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet å se etter EL-slim da, jeg syntes det var så forvirrende, jeg klarte ikke å skille EL-slim fra sædrester, vi hadde jo sex gjevnlig gjennom hele "mulig" periode. Så jeg ga opp det der.. Tenkte å prøve med EL-tester istedenfor. :)

Anonymous poster hash: 18a05...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bestilte noen EL tester fra england (Fertilityfriend mener jeg selgeren het) via Ebay.

Veldig bra, og de har stemt når jeg har tempet/EL slim og når jeg da har fått positiv test.

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...