Gå til innhold

Stripping i hans utdrikningslag


Gjest Gjest nå

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest nå

Jeg vet at tanken bak et utdrikningslag er å drite ut brudgommen mest mulig, og at det overhodet ikke er min sak å blande meg i hva min kjæres bestevenner finner på...

Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg vemmes av tanken på at min kjære får en lapdance av en heit stripper i sitt utdrikningslag. Tanken på at han skal ta på og se på, rett og slett være i nærkontakt med en fremmed naken jente, er veldig vond. Jeg vet at dette bunner ut i at min selvtillit i forhold til egen kropp ikke er stor, og at en slik situasjon gjør meg sjalu, selv om jeg vet at min kjære elsker meg og tenner på meg. Jeg vet at disse tankene hadde ødelagt veldig mye for meg i uken før den store dagen

Samtidig føler jeg ikke at jeg har noen "rett" i å si min mening, verken til mannen eller til hans bestevenner, som jeg vet er kapable til å finne på noe slikt, for dette er ikke min arena.

Hva syns dere? Er det greit for dere at mannen får en lap dance? Tar dere det med humor? Er det jeg som er sneversynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært greit for meg, men (og kanskje nettopp fordi) han ville nok synes det var fryktelig pinlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Jeg hadde ikke syntes det var greit. Det er ikke greit at noen av oss er sammen med andre nakne folk enn hverandre, profesjonelle eller ikke. Dessuten synes jeg det å leie inn en stripper er harry og vulgært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde likt det noe særlig, og vet at det er mulig at vennnen hans hadde kunent funnet på å gjøre det... hadde nok blitt lei meg hvis de hadde gjort det...

men det jeg er aller mest bekymret for er at hans forlover har planlagt vannskioppvisning for min kjære... det høres forsåvidt helt supert ut, men tingen er at de har tenkt å gjøre det ETTER at de har skjenket han dritings... er litt redd for at noe skal gå galt, spesielt for at jeg har mistanke om at en av de vennene skal kjøre båten, og hvem vet om de kommer til å være edru selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte forresten å si at jeg skjønner hvorfor stripping hører hjemme i et utdrikksningslag, når grunnen til at man har eg utdrikkningslag er at man skal gifte seg. Jeg hadde aldri godtatt at min kjøre skulle dratt ut og fått lapdance ellers, så hvorfor skal jeg godta det på utdrikkningslaget? synes det blir feil jeg. Jeg hadde jo heller aldri dratt å sett på nakne menn mens jeg er sammen med noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit for deg, og det er åpenbart at dette hadde ødelagt mye for deg. Da syns jeg det er helt på sin plass at du forklarer forloveden din at du ikke vil dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit og greit, jeg hadde ikke hoppet i taket av glede. Samtidig hadde det ikke såret meg, og jeg hadde ikke fryktet noe for min egen del. Nå skal det sies at det ville overrasket meg om vennene hans hadde ordnet med stripper; det måtte vært fordi de trodde det var "obligatorisk", ikke fordi det er noe verken vennene hans eller han pleier å oppsøke. Jeg tror også han hadde syntes det var nokså pinlig - selv om han sikkert liker å se på jenter er han ikke så utadvent ovenfor sånt...

Til trådstarter så synes jeg ikke du er så sneversynt selv om du har større problemer enn meg med å godta dette - du skriver jo reflektert rundt det og synes du ikke har rett til å blande deg inn, og er klar over hvorfor du ikke ville likt det. Faktisk synes jeg det er generøst av deg å "gi ham lov" til å gjøre noe du ikke liker, men innerst inne (?) vet er nokså uskyldig. Jeg synes du skal snakke med forloveden din om hvordan du tenker, uten å legge det fram som at du ønsker å nekte ham noe. Kanskje han kan berolige deg ved å forklare SIN tankegang, eller kanskje han vil ta ekstra hensyn til deg og be vennene ikke bestille stripper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit? Rent selvtillitsmessig så ville jeg ikke hatt problemer med det.

Men på det intellektuelle planet? Definitivt. Om man kaller det harry eller teit, så går det vel ut på det samme. Og jeg er veldig glad for at kjæresten min er enig. Han heller ville ikke syntes at det ville vært morsomt.

Jeg har selv arrangert utdrikkingsslag for en venninne. Og med SÅ mye moro som man kan gjøre sammen, så var aldri tanken på å leie inn en mannlig stripper i mine tanker engang. (Synes jeg ser en brannmann-stripper blant ørten psykologer :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Er ikke på terskelen til å gifte meg, så kan ikke helt sette meg inn i situasjonen.

Men en ting er sikkert, utdrikningslaget er ikke for å gi blaffen i den en skal gifte seg med sine følelser, og som vordende kone fortjener du respekt fra kameratene også. Bestem deg for om dette er langt over streken for deg, og er det det så sier du fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært greit for meg med en stripper, men lapdance vet jeg ikke helt om jeg hadde syntes var like ok. Greit å se, men ikke røre.

Uansett er det ikke noe problem for forloveden min har lagt ned forbud mot stripper i utdrikningslaget sitt så ingen kommer til å tørre å finne på noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

Jeg hadde blitt mer skuffet og overrasket over kameratenes lavmål enn sjalu.

Og det vet jeg mannen min hadde blitt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde IKKE vært greit! Jeg hadde antagelig steila fullstendig :P Nå visste min mann om at jeg ikke ville syntes noe om sånt, så det er godt mulig han nevnte noe om det for sin forlover.. ikke vet jeg. Stripping ble det i hvertfall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gammelt medlem

Min første reaksjon ville nok vært at jeg ikke likte det, men når alt kommer til alt: hvis det ikke er verre ting som skjer enn litt stripping så er det jo rimelig uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ga klar beskjed jeg. Jeg kjenner kompisene hans så godt at jeg kunne si det og de respekterte det.

Tror heller ikke de ville trodd at min kjære ville satt pris på det.

Jeg syns det er en rar tradisjon, og fremfor alt en amerikansk tradisjon.

Tenk at det skal være ok for en mann å ta på en dame som kanskje er i en helt annen målestokk enn seg selv rett før dere skal gifte dere? Jeg syns det er utrolig rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes det er greit med strippere vet vel at det nesten alltid er snakk om lapdance, ikke bare å se? Så stripperen kommer til å gni den nakne stumpen sin mot din kommende ektemanns voksende lem. Synes det blir litt i overkant selv. I alle andre situasjoner ville det blitt sett på som utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det er en vulgær og sær skikk,men hver sin smak...

Selv hadde jeg mislikt dette sterkt. Det må vel være opp til hver enkelt,men man skal ta hensyn til sin partner. Er det ikke greit for henne burde man la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...