Gå til innhold

Livet med Pittelille


sunflower87

Anbefalte innlegg

Overskriften sa vel seg selv.

Jeg er en 23 år gammel, nyutdannet jente som nå altså skal bli mamma. Dette fant jeg ut for hele tre timer siden, så nyheten er vel egentlig mest iferd med å synke inn. Likevel er det ikke tvil i mitt hjerte om hva jeg må gjøre...

Barnefaren fikk selvfølgelig full panikk når han hørte nyheten. Dette er en mann jeg har delt livet mitt med det siste 1 1/2 året, men nå på sensommeren tok det slutt. Desverre(?) falt jeg tilbake til gamle synder et par fuktige kvelder på byen, og her sitter jeg nå med konsekvensene. Faktum er at jeg skal bli alenemamma, but if life gives you a sour apple, just smile back!

I en graviditetsdagbok er vel opplisting av symptomer et must, så her kommer den:

* evig trett. Det er ikke nok timer i døgnet til å sove på!

* Kvalmebølger jeg godt kunne vært foruten. Når sant skal sies så er jeg heldig, for jeg har verken spydd eller trodd jeg skulle spy ... enda *bank i bordet*

* ØMME PUPPER! det var vel disse som fikk meg til å ta en test i utgangspunktet. For i min verden er det ikke normalt at puppene vokser seg utav to bhstørrelser på to (!) uker.

I følge terminkalkulatorer og slikt så har jeg termin 26. juni, og er dermed 6+2 idag...

:babysmokk:

Endret av sunflower87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vakreste sangen i verden...

Baby mine, don't you cry.

Baby mine, dry your eyes.

Rest your head close to my heart,

Never to part,

Baby of mine.

Little one when you play,

Don't you mind what they say.

Let those eyes sparkle and shine,

Never a tear,

Baby of mine.

If they knew sweet little you,

They'd end up loving you too.

All those same people who scold you

What they'd give just for the right to hold you.

From your head down to your toes,

You're not much, goodness knows.

But you're so precious to me,

Sweet as can be,

Baby of mine.

All those same people who scold you,