Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Ja, da tenkte jeg at jeg kunne begynne med en liten prøverdagbok her inne, da det ble litt mye spire-snakk i bryllupsdagboken min. :fnise:

Jeg kan jo begynne å fortelle litt om meg selv: Jeg er 24 år gammel og skal gifte meg til sommeren. Min kjære og jeg har vært sammen i 6,5 år og startet prøvingen i oktober 2007. Jeg har nettopp vært hos doktoren og fått henvisning til gynekolog, så vi krysser fingrene for at vi får komme til ganske snart. Hun sa at det kom nok til å ta noen måneder, men at de hadde krav på å svare innen 30 dager, altså ganske snart. Vi har visst et kjempegodt tilbud her i byen, egen fertilitetsavdeling med ingen/liten ventetid. Jeg er jo klar over at det kan ta litt tid dersom det går så langt, men det er uansett betryggende å vite at tilbudet er godt og at vi kan få god hjelp dersom det trengs.

Sånn ellers, så har jeg IKM idag, og mensen er enda ikke kommet. Jeg kjente noen veldige mensmurringer i dag morges, men da jeg kom på jobb var de borte vekk. Så jeg håper det er noe annet da. Jeg har forøvrig ikke hatt noen symptomer denne perioden (slik jeg vanligvis pleier å få :fnise: ) annet enn at jeg er fullstendig oppblåst. Det kan jo selvfølgelig komme av noe helt annet. :ler:

Jeg håper det er noen som tar turen inn og trøster meg litt dersom det trengs (her er vi pessimistiske til det motsatte er bevist) og deler gleden med meg den dagen spiren bestemmer seg for å gro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yay, først i denne dagboka :biggrin: Gleder meg til å følge med. Hadde vært innmari morsomt om du må flytte dagboka nesten før du har begynt, krysser fingerene for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

Innom og ønsker deg en flott dag! Syns TR kan holde seg langt unna, sånn at du står der i hvitt med en liten kule på magen til sommeren! :jepp:

Onsdags- :klemmer: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, først i denne dagboka :biggrin: Gleder meg til å følge med. Hadde vært innmari morsomt om du må flytte dagboka nesten før du har begynt, krysser fingerene for det!!

Førstemann, ja! :hoppe: Ja, det hadde vært utrolig gøy. :nigo:

Grattis med ny dagbok, nå håper vi spira sitter snart :jepp:

Ja, den MÅ sitte snart. Er drittlei nå.

Belle! :vinke:

:goodbye: Kirin!

Hei og god morgen!

Innom og ønsker deg en flott dag! Syns TR kan holde seg langt unna, sånn at du står der i hvitt med en liten kule på magen til sommeren! :jepp:

Onsdags- :klemmer: fra meg!

Ja, det synes jeg også den kan. :jepp: Dersom det skjer snart, får vi håpe det er en liten kul jeg har, og ikke en gedigen en. Jeg SKAL inn i kjolen min. :fnise: (Det er snøring da, så er egentlig ikke så bekymret for det.)

Så gøy med så mange svar allerede! :hoppe:

Jeg skulle til å skrive at mensen enda ikke var kommet, men så tenkte jeg at jeg fikk nå springe og sjekke først. Og der var den! :tristbla::kjefte::snurt::sukk::lete: Forbanna drit! Og jeg som håpte at det skulle gå veien denne gangen, siden jeg ALDRI pleier å være sen. *aaaaargh* Jaja, vi får prøve å være positive og håpe på det beste.

Da er det ny PP. Jeg vet egentlig ikke hvilken vi er i, men jeg har satt nr.13 på denne, bare sånn ca., så da er vi inne i nr. 14. EL er ca. 11.02. og IKM er ca. 25.02. Jeg tester meg med EL-tester uansett, så EL skal vi finne helt nøyaktig. :)

Jeg ser jo nå at min kjære er ute når jeg har EL, igjen. Hvordan i alle dager skal vi klare å få en spire dersom han er ute alle sammen? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så kjedelig da. Da har dere jo prøvd i over et år, har dere vurdert å søke hjelp eller? Ofte er det jo ikke så mye som skal til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig da. Da har dere jo prøvd i over et år, har dere vurdert å søke hjelp eller? Ofte er det jo ikke så mye som skal til!

Vi har prøvd siden oktober-2007, så begynner å bli en stund ja! Jeg har vært hos doktor og fått henvisning til gynekolog, men dette systemet tar jo sin tid. Så jeg håper snart jeg får svar fra dem slik at vi kan komme i gang med utredning og slikt. Men selvfølgelig håper jeg at det fikser seg av seg selv før det da... *drømme* Skulle ønske det var noen piller jeg kunne ta, og vips! jeg er gravid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Belle :)

Kosli du også har komt med prøver dagbok :) Satser på at gynekologen hjelper dere.... :)

Ha en strålendes dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Belle :)

Kosli du også har komt med prøver dagbok :) Satser på at gynekologen hjelper dere.... :)

Ha en strålendes dag videre :)

Tusen takk! :strix:

Ja, jeg håper virkelig at det ikke er noe virkelig galt med meg, og at jeg gjerne bare trenger en liten dytt i riktig retning. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann, ja! :hoppe: Ja, det hadde vært utrolig gøy. :nigo:

Ja, den MÅ sitte snart. Er drittlei nå.

:goodbye: Kirin!

Ja, det synes jeg også den kan. :jepp: Dersom det skjer snart, får vi håpe det er en liten kul jeg har, og ikke en gedigen en. Jeg SKAL inn i kjolen min. :fnise: (Det er snøring da, så er egentlig ikke så bekymret for det.)

Så gøy med så mange svar allerede! :hoppe:

Jeg skulle til å skrive at mensen enda ikke var kommet, men så tenkte jeg at jeg fikk nå springe og sjekke først. Og der var den! :tristbla::kjefte::snurt::sukk::lete: Forbanna drit! Og jeg som håpte at det skulle gå veien denne gangen, siden jeg ALDRI pleier å være sen. *aaaaargh* Jaja, vi får prøve å være positive og håpe på det beste.

Da er det ny PP. Jeg vet egentlig ikke hvilken vi er i, men jeg har satt nr.13 på denne, bare sånn ca., så da er vi inne i nr. 14. EL er ca. 11.02. og IKM er ca. 25.02. Jeg tester meg med EL-tester uansett, så EL skal vi finne helt nøyaktig. :)

Jeg ser jo nå at min kjære er ute når jeg har EL, igjen. Hvordan i alle dager skal vi klare å få en spire dersom han er ute alle sammen? :kjefte:

*hoppe på TR* :kjefte:

Så kjedelig da! :( Hun bare øver vettu, på å være sein. Sånn at hun er ordentlig klar neste gang, for da skal hun være borte i maaaange mnd!

Og si til kjære at han får bare søke seg fri for EL. :ler: LITT forståelse må vel arbeidsgiver ha? :fnise:

Håper du har hatt en bra dag, bortsett fra besøket! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hoppe på TR* :kjefte:

Så kjedelig da! :( Hun bare øver vettu, på å være sein. Sånn at hun er ordentlig klar neste gang, for da skal hun være borte i maaaange mnd!

Og si til kjære at han får bare søke seg fri for EL. :ler: LITT forståelse må vel arbeidsgiver ha? :fnise:

Håper du har hatt en bra dag, bortsett fra besøket! :klemmer:

Takk for forbannelsen over den j**** mensen! :fnise: Ja, vi får håpe den øver seg. :jepp:

Min kjære jobber i nordsjøen, så det blir litt vanskelig for ham å bare poppe hjemom for litt :sengekos: . Synes jeg ser for meg uttrykket til sjefen dersom han hadde spurt om å få fri fordi han skulle ha sex. :ler:

Ellers har det vært en bra dag, ja. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med mens :(

Rart med det der, utredning og sånn. Noen ganger tar det kjempelang tid (virker ihvertfall sånn :sjenert: ) og andre ganger går det veldig fort.

Lykke til videre med prøvinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forbannelsen over den j**** mensen! :fnise: Ja, vi får håpe den øver seg. :jepp:

Min kjære jobber i nordsjøen, så det blir litt vanskelig for ham å bare poppe hjemom for litt :sengekos: . Synes jeg ser for meg uttrykket til sjefen dersom han hadde spurt om å få fri fordi han skulle ha sex. :ler:

Ellers har det vært en bra dag, ja. :klemmer:

Håper forbannelsen hjelper for deg. Jeg trenger en annen type, for her kom tante altfor tidlig! Eller, noen dager hvertfall. Nok til at jeg ble helt satt ut i det minste. Er litt lei meg, men må jo bare prøve å tenke positivt! :)

Sambo jobber "vanlig", og tar ut overtid i avspasering! Så da blir det "overtid" hjemme i stedet! :ler: Synd han ikke kan gi noen av fridagene sine til din kjære da! Men er vel ikke fridager som er problemet, men tidspunktet han har fri på! Uff... Du får leie et helikopter og fly ut til han da? Haha... Hadde nok ikke blitt noe bedre uttrykk på sjefen da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får leie et helikopter og fly ut til han da? Haha... Hadde nok ikke blitt noe bedre uttrykk på sjefen da! :fnise:
:fnise: Det hadde vært helt fantastisk, de kunne hatt et helikopter som flyr ut alle kjærestene med eggløsning :skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Det hadde vært helt fantastisk, de kunne hatt et helikopter som flyr ut alle kjærestene med eggløsning :skratte:

Knall forretningsidé! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at mensen kom da! :( Får håpe utredningen gir noen svar og at spiren sitter snart :klemmer:

Ja, utrolig kjedelig. :sukk: Vi håper i alle fall at det går fort i denne uendelige prosessen, og at den sitter som et skudd om noen måneder.

Kjedelig med mens :(

Rart med det der, utredning og sånn. Noen ganger tar det kjempelang tid (virker ihvertfall sånn :sjenert: ) og andre ganger går det veldig fort.

Lykke til videre med prøvinga :)

Huff, ja, det kan ta utrolig lang tid. Her i byen er det visst ikke noen ventetid på fertilitetsavdelingen på sykehuset, det er gynekologen som tar tid, et par mnd i alle fall. Så jeg håper at så snart jeg har vært hos gynekolog går det veldig fort videre. :hoppe:

Håper forbannelsen hjelper for deg. Jeg trenger en annen type, for her kom tante altfor tidlig! Eller, noen dager hvertfall. Nok til at jeg ble helt satt ut i det minste. Er litt lei meg, men må jo bare prøve å tenke positivt! :)

Sambo jobber "vanlig", og tar ut overtid i avspasering! Så da blir det "overtid" hjemme i stedet! :ler: Synd han ikke kan gi noen av fridagene sine til din kjære da! Men er vel ikke fridager som er problemet, men tidspunktet han har fri på! Uff... Du får leie et helikopter og fly ut til han da? Haha... Hadde nok ikke blitt noe bedre uttrykk på sjefen da! :fnise:

Jeg hopper litt på mensen din også, synd at det ikke klaffa denne gangen. :kjefte: ''Overtid'' hjemme ja...gøy med ''overtid''! :ler:

Det er jo ikke fridagene som er problemet, for han er jo hjemme 3 uker i strekk, men når han reiser ut halvparten av eggløsningene mine blir det et problem. Det virker i alle fall som om det er halvparten av dem. :fnise:

Leie et helikopter, det hadde vært noe! :skratte:

:fnise: Det hadde vært helt fantastisk, de kunne hatt et helikopter som flyr ut alle kjærestene med eggløsning :skratte:

:skratte: Utrolig bra idé må jeg få si.

Knall forretningsidé! :ler:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for besøk i dagboka mi! Må jo titte innom deg også ;)

Får håpe at dere kommer til utredning fort og at spiren fester seg snart. Blir spennende å følge med deg videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for besøk i dagboka mi! Må jo titte innom deg også ;)

Får håpe at dere kommer til utredning fort og at spiren fester seg snart. Blir spennende å følge med deg videre! :)

Så gøy at du vil stikke innom en tur! :hoppe:

Nå har jeg, etter god hjelp fra Kirin, bestilt meg Damiana og Wild Yam. Gleder meg mest til å prøve Damiana, da det er noen interessante ''bivirkninger'' av den. :nigo: Mer sexlyst og lettere til sinns? Ja takk, begge deler. :fnise: Det skulle visst bare ta 2-3 dager før jeg får det i posten, så forhåpentligvis kan jeg begynne på det før EL neste uke. :hoppe: Vi får håpe at det hjelper og at vi slipper utredning og styr. :jepp:

Ellers er det ikke så mye som skjer i prøver-verdenen min. Min kjære vasket vinduene utvendig igår, han er så flink! :rødme: Det ble Ringenes Herre 3 på meg og en venninne igår. Hun hadde til og med funnet en artikkel i et blad om prøving og slikt, og tenkte at jeg kunne få det. Hun er så skjønn. :rødme: Det er så utrolig deilig å ha gode venninner som jeg kan snakke med om dette her, hadde aldri klart det alene. Jeg gir dem en oppdatering på mensen og får litt trøst når den kommer. Ikke noe mer enn det, og de maser heller ikke - noe de som har noen barn fra før av har en tendens til å gjøre. Jeg er heldig som har de besteste venninnene i heeeele verden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...