Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

noen andre som gleder seg til finalen av millionæren ikvled? gleder meg som et lite barn.... er så spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke spent mer, har funnet ut hvem som vinner og lest en artikkel om at alt så og si bare er juks. :-(

Skrevet

Ingen følelser what so ever. Skal se om jeg finner artikkelen

Gjest Anonymous
Skrevet

Før jeg åpner den linken- står det der hvem han velger for det vil jeg nemlig ikke vite :kul:

Skrevet

Denne serien er så dårlig, ikke fortell meg at det kom som noen overraskelse at det ikke er noe kjærlighet i luften. De som er igjen er jo patetiske, inkludert "millionæren".

Skrevet
Før jeg åpner den linken- står det der hvem han velger for det vil jeg nemlig ikke vite :kul:

Ja det står hvem han velger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da older jeg meg unna . :-)

Takk Arwen :-)

Skrevet

Har glemt denne serien. Alle er jo likedan og mennene ser helt likedan ut.. :roll:

Skrevet

Det er bare en mann... Hvis ikke du regner med butleren!!! Og de er IKKE like!!!! :hoho:

Skrevet

Jeg tenkte på millionæren og ungkaren.. Jeg går helt i surr.. :roll:

Skrevet

Jaja, så valgte han Zora.. Jeg likte Sarah best, men magisk var det jo :roll:

Skrevet

Jeg så ikke den siste serien jeg....Hva sa de når han sa at han ikke hadde noe penger? Ble de lykkelige?

Skrevet
Jeg så ikke den siste serien jeg....Hva sa de når han sa at han ikke hadde noe penger? Ble de lykkelige?

De sa ikke så mye, begge var forelsket i ham og Sarah virket mye mindre opptatt av penger enn man skulle tro. Zora og Evan fikk $ 1 000,000 av tv-selskapet.

Skrevet

Dere burde gå tilbake i tråden og åpne linken fra Arwen

Skrevet

Jeg som ble bergtatt og rørt av siste episode i går!!! Og så leser j linken til Arwen nå :evil: Nei, nå skal jeg slutte å se på disse jæ... teite seriene!!!

Skrevet

Det er jo bare media, men han virker svært selvopptatt.

Zora har vist enda ikke fått halvparten av millionen :roll:

Skrevet

Igår var det jo reklame for en skandinavisk versjon av Millionæren. En svensk gutt og 21 !!! damer, 7 fra Norge, 7 fra Sverige og 7 fra Danmark.

Jeg synes dette er helt teite program og fatter ikke at folk gidder å være med. 21 babes og en type. Latterlig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...