Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet
Og likevel ser vi på :P

Merkelig det der :klø:

Skrevet

Merkelig det der :klø:

Jeg liker sånne serier fordi jeg føler meg så fryktelig intelligent i forhold til deltakerne :sjarmor:

Skrevet

Men det er mest moro å se de amerikanske versjonene, det blir som en såpeopera. Så litt på den norske Ungkaren, men det var pinlig og dumt. Det ble nok litt for nært hjemme. Teite amerikanere er bedre :-)

Skrevet
Igår var det jo reklame for en skandinavisk versjon av Millionæren. En svensk gutt og 21 !!! damer, 7 fra Norge, 7 fra Sverige og 7 fra Danmark.

Jeg synes dette er helt teite program og fatter ikke at folk gidder å være med. 21 babes og en type. Latterlig!!!

Vet man ikke hva man går til da? Er det en som skal gi seg ut for å være millionær? Og så skal han velge? Blir ikke det litt teit.....

Jeg syntes det ble så teit med Rik eller lykkelig 2.....Alle viste jo om pengene...

Skrevet
Og likevel ser vi på :P

Jeg har faktisk ikke sett på Millionæren. "stolt". Men dumpet innom avslutningen igår. Men ser endel på den andre søpla som sendes på TVN må jeg innrømme...

Skrevet
Men det er mest moro å se de amerikanske versjonene, det blir som en såpeopera. Så litt på den norske Ungkaren, men det var pinlig og dumt. Det ble nok litt for nært hjemme. Teite amerikanere er bedre  :-)

Ja, i usa kjører de i det minste "dum, deilig, intrige og luxuslinja :sexy: ", helt ut. Og det er jo mye det som er apealen i sånne program.

Her i skandinavia blir alt bare halvveis og lavbudsjett. Ser rett og slett skikkelig billig ut! :brunette:

Skrevet
Men det er mest moro å se de amerikanske versjonene, det blir som en såpeopera. Så litt på den norske Ungkaren, men det var pinlig og dumt. Det ble nok litt for nært hjemme. Teite amerikanere er bedre  :-)

:enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet

han valgte zorah, et godt valg synes jeg.hun var lissom ikke etter pengene hans. hun reagerte faktisk ikke no på at han ikke hadde pengene.... heller tvert imot hun synes det var bedre.. men så fikk de jo en mill ifra programmet sin side.. synes det var et fint valg og en romantisk avslutning jeg:)

Skrevet

Du leste ikke linken som Arwen postet, gjorde du vel? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...