Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest jentepå18
Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som har to gode venninner jeg er mye sammens med.

De to har en del guttekompiser som jeg har blitt litt kjent med via mine venninner.

Men, denne ene venninnen min dropper ofte å ta meg med til disse guttekpmpisene.

Hvis det er fester, sammenkomster og sånn da får ikke jeg vite om det.

Det er skikkelig dårlig gjort i grunn, men hun andre venninnen min pleier å be meg med, så det er på den måten at jeg får vite at hun andre har gitt blaffen i å be meg.

Hun tar meg med på alle andre ting, men når det er gutter der så virker det som om hun vil ha meg vekke.

Jeg er ikke en flørtete person i det hele tatt, for jeg lurte på om det kunne være det. Men jeg flørter sjeldent, og er ikke en typisk "sånn" jente.

Føler at hun utstøtter meg når det kommer til dette.

er dette noe jeg burde ta opp eller?

Vet, det virker som om vi går på ungdomskolen, men seriøst. Dette er helt idiotisk. :o

Videoannonse
Annonse
Gjest werwerq
Skrevet

stusser litt på formuleringene mine? "Tar meg med" - har du ikke egne venner? Kan du ikke forme et eget nettverk? Et du nyinflytta? Forklart litt mer om hvor lenge du har kjent jente-vennene og hvordan de ble kjent med gutte-vennene? Er de barndomsvenner?

Gjest jentepå18år
Skrevet
stusser litt på formuleringene mine? "Tar meg med" - har du ikke egne venner? Kan du ikke forme et eget nettverk? Et du nyinflytta? Forklart litt mer om hvor lenge du har kjent jente-vennene og hvordan de ble kjent med gutte-vennene? Er de barndomsvenner?

Jo. Jeg har egne venner. Er sammen med de nå som de "oppfører" seg sånn.

men, de forventer at jeg alltid skal "stille opp" HVIS de vil ha med meg på noe.

Men, når det kommer til andre ting (fester med gutter el noe), da er jeg ikke medberegnet.

Skrevet

Hva kan jeg si.. Jenter er jenter. Blir fort sjalu veit du.

Gjest gjest1
Skrevet

Uff ei gammel venninne var alltid slik, husker det var nyttårsaften for lenge siden og hun skulle til vennegjengen sin (jeg gikk et klassetrinn under, flaut det vetu!) og søstra hennes reagerte på det og sa "hvorfor blir ikke towelie med da?" da sa venninna "nei det blir ikke noe gøy, hun kjenner jo ingen der!" hvor søstra sier "ja men det er jo slik du blir kjent med folk!!!"

Likevel ble jeg ikke med da.. og en annengaang skulle de se the beach på kino, og da var hun faktisk frekk nok til å be meg ringe og bestille billetter siden hun ikke turte selv - uten å be meg med!

Folk kan være svinefrekke :(

Gjest gjet2
Skrevet

Mulig hun har overhørt gutten hun er forelsket i som også kommer til disse festene si at deg kunne han godt tenkt seg....

Skrevet

jeg hadde to venninder som gjorde sånn når vi var i tenåra... ble helt matt jeg, men til slutt fikk jeg beskjed om at jeg fikk bli med dersom jeg sminket meg ufint og satte opp håret på en teit måte... :o

de var altså redd for at jeg skulle stikke av med gutta de likte, og jeg flørtet ALDRI med gutter de var interessert i eller som de i det hele tatt pratet litt ekstra med. :roll:

ikke var jeg skjønnheter over alle skjønnheter heller, men de syntes visst jeg var pen eller søt nok til å kunne knabbe gutta deres.

klart du kan spørre dem, så vet du jo ihvertfall.

Gjest seroxata
Skrevet

øøøh, det er jo ganske frekt vil jeg si! :o

høres jo nesten ut som hun er redd for å måtte dele guttene med deg jo!

Skrevet

En TYPISK beskrivelse av jenter. Hvorfor er det noensom er sånn, egentlig? Det er bare noen få typer.. *oppgitt* :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...