Gå til innhold

21 cm, tykk sjokoladebrun og steinhard

Fremhevede innlegg

Gjest Sjokoladebrun
Skrevet

Cecilie Kjensli har en sex og samliv spalte i Nettavisen og denne gangen skriver hun om en sms hun fikk tilsendt av en ukjent, med beskrivelse av en penis - 21 cm, tykk sjokoladebrun og steinhard.

Jeg vet ikke om dette blir en form for omvendt rasisme, men selv har jeg har hatt gleden av hatt to sjokoladebrun og de var begge en god del større enn de som ikke var sjokoladebrun. Er det flere som har same erfaring?

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/sexogsa...ticle388626.ece

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Min sjokoladebrune var like normalt stor som de fleste melkehvite jeg har prøvd. Så det er vel en sannhet med modifikasjoner...

Gjest gjest1
Skrevet

Hmmm var det DERFOR exen min misforsto og sa "bare hvis ikke du biter" da jeg sa "pass kjeften din ellers spiser jeg "sjokoladen" din"...

mmhmmm

Skrevet

Hehe

Egentlig tror jeg det er en grisete mann som har sendt den meldingen til Cecilie, som jeg ikke anser for å være verdens mest oppegående menneske.

Jeg går i alle fall ikke rundt og har "målene" på verken elskere eller kjæreste - jeg vet bare at enten er de små, middels eller store.

Derfor tviler jeg litt på at denne "Tina" er en kvinne.

Gjest smitta
Skrevet

Hadde "sjokoladebrun" en gang for en stund siden og da var det gjort - kan ikke gå tilbake nå!!! Ikke bare størrelsen, men hele mannen mye mer sexy og maskulin på alle måter!! mmmm

Jaja, vi har alle forskjellig smak.

Gjest Cerise
Skrevet
Sitat slettet.

hehe,ja du høres virkelig moden ut når du sier "For det første er det ikke noe så stygt som brune folk, og brune peniser."... jada... :hoho::ler::hoho:

Skrevet

Umoden fordi jeg ikke personlig tenner på brune peniser? hehe.. ja det var jo veldig modent sagt.. hørt om smak og behag?

Gjest Glammy
Skrevet
Umoden fordi jeg ikke personlig tenner på brune peniser? hehe.. ja det var jo veldig modent sagt.. hørt om smak og behag?

Det var ikke det du sa, du sa at ingenting er så stygt som brune folk og brune peniser. Det er vel noe av det mest rasistiske utsagnet jeg har hørt!

Skrevet

Så hva er jeg om jeg sier at blondt hår og blåe øyer ikke er noe pent da? Rasist da og? Det går da ann å synes brune folk ikke er videre pene uten å være rasist. Folk har ulik smak, personlig liker jeg ikke brune folk, men det er da ikke det samme som å være rasist?

du må nok lære deg litt mer om livet lille venn.

Gjest Vanilje_og_sjokolade
Skrevet

Rasisme er ideen om at raser eller etniske grupper har ulike egenskaper, og at disse ulikhetene legitimerer negativ forskjellsbehandling. Det er en begrunnelse og rettferdiggjøring av negativ forskjellsbehandling av enkeltpersoner eller grupper med utgangspunkt i deres rase, hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse.

Slik jeg tolker svaret ditt som nå er fjernet, så utøver du en forskjellsbehandling av enkeltpersoner med bakgrunn i deres hudfarge - det er faktisk rasisme.

Selv har jeg lysblå øyner, men den jeg er forelsket i har store nydelige brune øyner og ikke melkehvitt hud. Jeg liker både vanilje og sjokolade jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...