Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Det hevder en ny sjarmerende liten bok på urdu. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104014 «Bare hør, disse djevelens venner kjenner jo ikke sine egne barn. De vet ikke om barnet er deres eller ikke. De har jo ikke ekte barn. De er unnfanget både herfra og derfra,» «Denne barbaren, denne giftige slangen, har forgiftet menneskeheten. Denne hvite mannen har satt i gang sin djevelske spiral i hele verden. Dette for å plage mennesker,» «En gammel dame i 80-85 årene gikk på gata. Hvite gamlinger går friskt rundt helt opp til 100 års alderen fordi de har mettet seg på svinekjøtt. Derfor er satan en del av beinbygningen deres. Den gamle kvinnen ble plutselig møtt av en ung gutt i 20 årene. Han spurte: Hvordan har du det mamma? Da svarte kvinnen, jeg har det bra, men hvem er du? Gutten svarte: Mamma, jeg er din yngste sønn.»
Donnie Darko Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Gode nyheter for svartmetallere. On-topic: Syns det er ganske ille å tenke på at noen muslimer går rundt med slike tanker i hodet.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 nesten morsomt å lese... men det blekner helt sammenlignet med filosofien bak ji-had, som burde tas litt mer alvorlig enn dette. Lurer på om boka finnes på norsk, men det er vel lite trolig. Hadde vært morsom å ha, til høytlesning på lystige vorspiel.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 «En gammel dame i 80-85 årene gikk på gata. ble plutselig møtt av en ung gutt i 20 årene. Gutten svarte: Mamma, jeg er din yngste sønn.» Holdt seg fruktbar lenge den dama
Donnie Darko Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Lurer på om boka finnes på norsk, men det er vel lite trolig. Hadde vært morsom å ha, til høytlesning på lystige vorspiel. tenkte det samme!
Caramba Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Jaja, fanatikere finnes i begge leire, ref tråden om predikant og Carolaeksmann Runar.....
Gjest SumoBryter Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Stakkars de som tror på sånt, de må virkelig være hjernevaskede. Det er ikke ålreit!
Nelle Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Gode nyheter for svartmetallere. Men fra spøk til alvor: Dette er tragisk. Like tragisk som at f.eks adopterte gutter fra India mobbes til døde av klassekameratene sine her i Norge.
Trampe Skrevet 19. april 2005 #9 Skrevet 19. april 2005 Vet ikke helt hva jeg skal si om slike ting. Tragisk er vel det mest beskrivende ordet...
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 haha, vet ikke om jeg skal le høyt, eller skrike, men velger det første! dustete muslimer
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #11 Skrevet 19. april 2005 Dette var så teit at man kan nesten ikke gjøre annet enn å le av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå