Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #3341 Del Skrevet 12. februar 2005 Takk min kjære fisk :dagensrose: til deg å! Du fortjener det, virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. februar 2005 #3342 Del Skrevet 12. februar 2005 Takk min kjære fisk :dagensrose: til deg å! Du fortjener det, virkelig :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. februar 2005 #3343 Del Skrevet 12. februar 2005 :dagensrose: til lunacia og Lythande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. februar 2005 #3344 Del Skrevet 13. februar 2005 I dag vil jeg gi en :dagensrose: til alle mødre Ha en fin morsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 13. februar 2005 #3345 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har lyst til å gi en rose til Koldbruna fordi hun virker som ei jente med pågangsmot i massevis! :dagensrose: å tusen takk Brunhilde. gir deg en tilbake jeg :dagensrose: Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. februar 2005 #3346 Del Skrevet 13. februar 2005 Her er mine dagensroser! En stor og flott en til Lilleulv som er redd hun har blitt skikkelig syk igjen :dagensrose: En søt og rosa en til Slim! Hun er så tøff og sterk at hun må få en sånnen... :dagensrose: En rose til tullejenta Sniglå som har vrikket ankelen sin :dagensrose: Og det var dem som fikk i dag Og så skal alle de flotte sjelene som har forsvunnet fra KG i det siste få en dagensrose i sitt minne... Så Kevin og alle de andre: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #3347 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg vil dele ut til : Fisken: takk kjære for den du er og for alt du gjør for meg :dagensrose: Alwa: Du er kjempe flott, stor og en :dagensrose: Sikkert mange fler,som burde fått, men det er disse to som får akkurat nå i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #3348 Del Skrevet 13. februar 2005 Til Lillian :dagensrose: Fordi jeg tror hun trenger det i dag, og definitivt fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. februar 2005 #3349 Del Skrevet 13. februar 2005 Her er mine dagensroser! En rose til tullejenta Sniglå som har vrikket ankelen sin :dagensrose: Tuuuuusen takk!! Jeg er mye bedre nå, men legen sa jeg måtte regne med ca 12 uker før alle leddbåndene var på sin rette plass og grodd sammen igjen.... Men rose til deg også fordi du er "bestest"!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 14. februar 2005 #3350 Del Skrevet 14. februar 2005 :dagensrose: og en gratulasjon går til @riel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 15. februar 2005 #3351 Del Skrevet 15. februar 2005 :dagensrose: til Bustetroll, siden alt er litt rotete, innviklet og leit om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. februar 2005 #3352 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg vil dele ut til : Fisken: takk kjære for den du er og for alt du gjør for meg :dagensrose: Tusen takk vennen. En kjempe :dagensrose: til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #3353 Del Skrevet 15. februar 2005 Tusen takk Rhiakath. Så det ikke før nå.. En :dagensrose: til deg også. Tusen takk NinaKanin, utrolig hyggelig. En :dagensrose: til deg. Så vil jeg gi en :dagensrose: til MrsL som har masse å tenke på for tiden. Håper det går bra denne gangen. Og en :dagensrose: til Figther. God bedring. :dagensrose: til Greeny og Saeria: fordi dere er som dere er. Og en :dagensrose: til Fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. februar 2005 #3354 Del Skrevet 15. februar 2005 Til meg? Så snill du er, Slim. :D :dagensrose: til deg også, fordi du fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #3355 Del Skrevet 15. februar 2005 Baby-E og fisken , tusen tusen takk :dagensrose: til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. februar 2005 #3356 Del Skrevet 15. februar 2005 :dagensrose: Til Aline - god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. februar 2005 #3357 Del Skrevet 15. februar 2005 :dagensrose: til Rhiakath! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 15. februar 2005 #3358 Del Skrevet 15. februar 2005 :dagensrose: til Fisken fordi hun ikke trives på musikklinjen. Jeg vet akkurat hvordan du har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2005 #3359 Del Skrevet 16. februar 2005 Til Bettie, fordi du fortjener en rose. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #3360 Del Skrevet 16. februar 2005 :dagensrose: til CarpeDiem! Fordi du kjemper ditt livs kamp, og er en av de tøffeste jeg veit om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå