Gå til innhold

Er drittlei!

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slik er det når du velger å være med en mann som HAR barn! Han ER pappa fra før av før du entret sengen hans.

Du kan ikke forvente at han skal jobbe med to barnekull! 

Du må nok belage deg på å selv ta ansvaret. Du valgte en mann som HAR barn som alltid vil være NR 1.

Anonymkode: 6f108...875

Sier du at menn som har barn fra før ikke blir glad i sine "nye " barn?  Stemmer dette virkelig? 

Og "du kan ikke forvente at han skal jobbe med to barnekull"? Han var jo med på og lage barn da, klart han skal delta. 

Anonymkode: 31eba...70c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til TS: Hjalp du til med hans barn fra før da? Det kan vel hende han følte at han måtte ta alt ansvaret for "sitt barn" for at ikke du skulle få ekstra belastning, mens for felles barn så var dere faktisk 2 om jobben... Men at han burde hjelpe til på hjemmebane ellers er jeg enig i. Men å betale reninger er jo faktisk noe som må gjøres det også. Det var jo ikke sånn at han la seg på sofaen.

Men nå blir du jo alene om all jobben da. Ja, 50/50 er ikke å anbefale når de er så små. Men når barnet blir eldre så håper jeg virkelig du vil vurdere det. Dere får tips og råd om dette når dere er til mekling hos familievernkontoret. Men husk på at alle barn trenger en far, og at du også kan trenge litt alenetid innimellom. Det er ikke negativt at en far ønsker å ha sitt barn mest mulig.

Anonymkode: cb223...3c5

Skrevet

Utifra de utallige trådene du har laget her inne om den håpløse mannen din og de forferdelige stebarna så tror jeg du gjorde et klokt valg i å bare flytte. For deres skyld. 

Anonymkode: d5bf8...03f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...