AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 I dag lagde jeg middag til far pg stebarn kom hjem.. Vi spiste og koste oss. I det vi er ferdig å spise finner far ut at han skal organisere papirene sineog betale regninger.. Jeg spør om han kan hjelpe til med toåringen fleeere ganger. Bade-kvelsmat-tannpuss-lese bok osv.. Men han eeer så opptatt at han ikke kan løfte hodet en gang. I det toåringen er lagt, kvikner han til å hiver seg rundt for å hente det andre barnet sitt som er på trening!! Slik er det her hos oss.. En far som ALdRI hjelper til med noe som helst utenom sine egne barn fra før.. Mens fellesbarn er KUN mitt ansvar, mens han diller med sitt!! jeg blir helt målløs når jeg er på besøk med venninner der fedrene tar i lasset og hjelper til med både klesvask, barnepass, og matlaging.. Dette skjer aldri her hos oss! Så nå har jeg akkurat takket for meg! Faren her i huset vet knapt hva toåringen liker på brødskiva, så noe 50/50 deling(som han insisterer på) kan han se veldig langt etter! Anonymkode: 16312...4fc 2
EvaLena Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Beklager at jeg er en gledesdreper, men du kan ikke nekte han 50/50 deling. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Klem til deg trådstarter Anonymkode: cb4a1...196 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 4 minutter siden, EvaLena skrev: Beklager at jeg er en gledesdreper, men du kan ikke nekte han 50/50 deling. Jo da, så lenge barnet er under to kan hun fint og med det beste for barnrt i hode nekte ham det. Hun ville vunnet i retten også. Og siden bruddet skjer før barnet er to vil 50/50 ordning på sikt også være en dårlig løsning. Anonymkode: acdc8...543 6
Silfen Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 4 minutter siden, EvaLena skrev: Beklager at jeg er en gledesdreper, men du kan ikke nekte han 50/50 deling. En far som ikke kjenner barnet sitt vil neppe på 50/50 anyways. Eller en mor for den saks skyld. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 5 minutter siden, EvaLena skrev: Beklager at jeg er en gledesdreper, men du kan ikke nekte han 50/50 deling. Med tanke på at barnet er så lite, så er ikke 50-50 hensiktsmessig. Ts kan kanskje ikke nekte på det lenger fram i tid, men nå trenger hun ikke å godta 50-50. Anonymkode: cb4a1...196 1
EvaLena Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo da, så lenge barnet er under to kan hun fint og med det beste for barnrt i hode nekte ham det. Hun ville vunnet i retten også. Og siden bruddet skjer før barnet er to vil 50/50 ordning på sikt også være en dårlig løsning. Anonymkode: acdc8...543 Hvor har du det fra da? Link?
Gjest Aye Skrevet 20. januar 2016 #10 Skrevet 20. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo da, så lenge barnet er under to kan hun fint og med det beste for barnrt i hode nekte ham det. Hun ville vunnet i retten også. Og siden bruddet skjer før barnet er to vil 50/50 ordning på sikt også være en dårlig løsning. Anonymkode: acdc8...543 Bare vent til ungen er gammel nok så slår faren sterkt tilbake De fleste i dag tenker på at et barn trenger en mor og en far. De gir faen i sytinga til mora.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #11 Skrevet 20. januar 2016 2 minutter siden, EvaLena skrev: Hvor har du det fra da? Link? Det er dette som pr i dag er vanlig praksis Anonymkode: 076f7...d2b 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #12 Skrevet 20. januar 2016 11 minutter siden, EvaLena skrev: Hvor har du det fra da? Link? Erfaring fra feltet og "samvær 0-3" fra psykologforeningen. Googel it. Anonymkode: acdc8...543 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #13 Skrevet 20. januar 2016 21 minutter siden, Aye skrev: Er du opptatt med noe annet? Jobber du? Selvfølgelig jobber jeg.. 100%.. Anonymkode: 16312...4fc
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #14 Skrevet 20. januar 2016 19 minutter siden, Aye skrev: Bare vent til ungen er gammel nok så slår faren sterkt tilbake De fleste i dag tenker på at et barn trenger en mor og en far. De gir faen i sytinga til mora. Mens de fleste fagpersoner bryr seg om tilknytning og gir faen i bitterthet og syting fra noen av partene. Anonymkode: acdc8...543 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #15 Skrevet 20. januar 2016 Godt for deg at du tar tak i eget liv og ikke godtar alt. Synd for faren som må gjennom samlivsbrudd for å evne å ta like godt vare på deres barn som sine barn fra forrige forhold. Hva er det med menn som ikke klarer å ta seg av barna når de har de i hus, men med en gang de har flyttet nei da skal de plutselig være far... Anonymkode: b420e...8bc 6
Gjest Aye Skrevet 20. januar 2016 #16 Skrevet 20. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mens de fleste fagpersoner bryr seg om tilknytning og gir faen i bitterthet og syting fra noen av partene. Anonymkode: acdc8...543 Ja hva skal barn med en far. De trenger bare mora. For barnet er knyttet til mora, for hun fødte gullungen sin. Nå vet jeg at jeg ikke trenger bry meg så mye. Takk for det.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #17 Skrevet 20. januar 2016 Det er mye som tyder på at 2-åringen i hvertfall vil få oppmerksomhet fra far når far finner seg ny partner. Fra spøk til alvor. Var du ute etter råd, eller var dette kun en utblåsning eller et rop om medfølelse? Anonymkode: 4f114...b19
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #18 Skrevet 20. januar 2016 Aldri finn en mann med barn fra før... Er gravid med en, og er forbannet allerede nå over at han ikke tar i et tak på noe. Boooortsett fra når gullbarnet hans kommer. Da gjør han alt med/for henne. Jeg er mye dårlig og har behov for hjelp. I går tok han en klesvask og forventet nesten å bli vært på gullstol! Herre Jesus.... Mannen var fantastisk frem til han innså hvor mye jeg egentlig gjør i huset og han ikke orker. Jeg ligger på sofarn/sover etter jobb hver dag fordi jeg er sliten OG GRAVID, men innser at jeg må kjøre meg til de blå ringene under øynene spreller for at alt skal bli gjort. Støtter det ts, og gå fra tosken som ikke er der for sitt barn! Han burde ha lært av forrige feil, det gjorde han ikke. Anonymkode: 7ddc9...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #19 Skrevet 20. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag lagde jeg middag til far pg stebarn kom hjem.. Vi spiste og koste oss. I det vi er ferdig å spise finner far ut at han skal organisere papirene sineog betale regninger.. Jeg spør om han kan hjelpe til med toåringen fleeere ganger. Bade-kvelsmat-tannpuss-lese bok osv.. Men han eeer så opptatt at han ikke kan løfte hodet en gang. I det toåringen er lagt, kvikner han til å hiver seg rundt for å hente det andre barnet sitt som er på trening!! Slik er det her hos oss.. En far som ALdRI hjelper til med noe som helst utenom sine egne barn fra før.. Mens fellesbarn er KUN mitt ansvar, mens han diller med sitt!! jeg blir helt målløs når jeg er på besøk med venninner der fedrene tar i lasset og hjelper til med både klesvask, barnepass, og matlaging.. Dette skjer aldri her hos oss! Så nå har jeg akkurat takket for meg! Faren her i huset vet knapt hva toåringen liker på brødskiva, så noe 50/50 deling(som han insisterer på) kan han se veldig langt etter! Anonymkode: 16312...4fc Slik er det når du velger å være med en mann som HAR barn! Han ER pappa fra før av før du entret sengen hans. Du kan ikke forvente at han skal jobbe med to barnekull! Du må nok belage deg på å selv ta ansvaret. Du valgte en mann som HAR barn som alltid vil være NR 1. Anonymkode: 6f108...875
Raven Emerald Skrevet 20. januar 2016 #20 Skrevet 20. januar 2016 Ryddet for avsporing. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå