AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Del Skrevet 20. januar 2016 Er det mulig å få langrennski, under 1,80 lange inni en vw golf? Altså at de plasseres i bagasjerommet og helt fram til passasjersetet framme? Jeg har aldri hatt ski i bilen tidligere, og har nå sagt ja til å kjøre noen som skal ha med seg ski. Anonymkode: b4da6...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Del Skrevet 20. januar 2016 Vindu får de vel altids inn i bilen iallefall. Jeg hadde en planke på 220 i en mindre bil. Men den lå da fra bakruta, over baksetet, mellom setene forran og hvilte på dashbordet over hanskerommet... Anonymkode: f94b5...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Del Skrevet 20. januar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vindu får de vel altids inn i bilen iallefall. Jeg hadde en planke på 220 i en mindre bil. Men den lå da fra bakruta, over baksetet, mellom setene forran og hvilte på dashbordet over hanskerommet... Anonymkode: f94b5...7a7 Er sånn jeg ser for meg at det må gjøres. Anonymkode: b4da6...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. januar 2016 #4 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg har veldig liten bil og har ski liggende fra bagasjerommet fram forbi girstanga store deler av vinteren og det er plass til folk på passasjersetet også. Trenger ikke noe vindu åpent der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Del Skrevet 20. januar 2016 Ski i bilen regnes som trafikkfarlig og er sterkt å fraråde. Finn deg et billig skistativ, enten i butikk eller på finn. Du vil aldri tilgi deg selv dersom noe skulle komme til å skje. Du har heller ingen garanti for hvem du møter etter veien og hvordan de kjører. Anonymkode: 3e032...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Del Skrevet 21. januar 2016 Går helt fint å ha ski inne i bilen - skaff deg skisekk. Anonymkode: e0844...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dyptvann Skrevet 22. januar 2016 #7 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg har 215 ski og en golf, de toucher nesten girspaken så det er ingen problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå