Gå til innhold

Langrennski i bilen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få langrennski, under 1,80 lange inni en vw golf? Altså at de plasseres i bagasjerommet og helt fram til passasjersetet framme? 

Jeg har aldri hatt ski i bilen tidligere, og har nå sagt ja til å kjøre noen som skal ha med seg ski. 

Anonymkode: b4da6...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vindu får de vel altids inn i bilen iallefall. Jeg hadde en planke på 220 i en mindre bil. Men den lå da fra bakruta, over baksetet, mellom setene forran og hvilte på dashbordet over hanskerommet... 

Anonymkode: f94b5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vindu får de vel altids inn i bilen iallefall. Jeg hadde en planke på 220 i en mindre bil. Men den lå da fra bakruta, over baksetet, mellom setene forran og hvilte på dashbordet over hanskerommet... 

Anonymkode: f94b5...7a7

Er sånn jeg ser for meg at det må gjøres.

Anonymkode: b4da6...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig liten bil og har ski liggende fra bagasjerommet fram forbi girstanga store deler av vinteren og det er plass til folk på passasjersetet også. Trenger ikke noe vindu åpent der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ski i bilen regnes som trafikkfarlig og er sterkt å fraråde. Finn deg et billig skistativ, enten i butikk eller på finn. Du vil aldri tilgi deg selv dersom noe skulle komme til å skje. Du har heller ingen garanti for hvem du møter etter veien og hvordan de kjører. 

Anonymkode: 3e032...ab0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint å ha ski inne i bilen - skaff deg skisekk. :)

Anonymkode: e0844...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...