AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Hei. Noen her som har tatt behandling hos Rørdams hudklinikk? Jeg tok ipl behandling der og er svært misfornøyd pga mangelfull informasjon om risiko og manglende hjelp etter behandling. Jeg fikk blemmer I huden og har mye plager med huden etter dette. Jeg hørte I dag at flere har klaget på denne legen. Er det noen her som har erfaringer fra ipl eller andre behandlinger der? Jeg ga vurdering av rørdams hudklinikk på legelisten. Etter min negative vurdering strømmet det på med positive. 3 år uten noen vurderinger, så en negativ og få dager senere strømmer det inn positive. Synes du det virker troverdig at etter en negativ vurdering så bestemmer flere fornøyde pasienter fra inn og utland tilfeldigvis seg for å på samme uke å bombardere legelisten med fornøyde vurderinger. En av de ble til og med noen år yngre etter behandling der... Erfaringer og meninger ønskes. Hilsen misfornøyd pasient. Anonymkode: 95d75...4e0
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 ja, den legen er heller ikke god. Vi har også en annen hudlege i trheim. eli janne fiskerstrand ....denne dama er gal og jeg ble alvorlig forbrent der. fikk ingen hjelp i ettertid. disse to er kolleger og begge er store amatører. de skriver falske anmeldelser ja !! Anonymkode: a87e5...3b0
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 forferdelig at to hudleger skal oppføre seg så råttent mot sine pasienter, fatter det ikke. utrolig sårt . Anonymkode: a87e5...3b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå