Gå til innhold

Akutt vondt i magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går våknet jeg og var litt øm i magen så jeg begynte å sjekke opp i når jeg sist hadde mensen, men det var på nyttårsaften så det var for tidlig. Gjorde meg klar til å gå ut og da bare slo det meg, det gjorde så jævli vondt! Jeg klarte ikke stå, jeg klarte ikke sitte og det slutter bare ikke å gjøre vondt. Kjentes ut som jeg holdt på å bæsje ut en vannmelon samtidig som noen knivstakk meg i underlivet. 

Så typen kjørte meg til legen. Men da hadde jeg proppet i meg smertestillende så jeg hadde såklart ikke vondt da jeg kom til legen og hun tok på meg både fra innsiden og utsiden. Og hun kom frem til konklusjonen at jeg hadde eggløsning og det gjorde at jeg fikk vondt men smertene skulle avta.

Men jeg fortsatte å ha vondt hele dagen i går, ikke like vondt. Men det var vond når jeg reiste meg opp fra sofaen. Kjentes ut som en tampong som sitter skjevt. Og smerter i magen, ryggen og underlivet. Gikk å lå meg tidlig og våknet opp til smerter i dag også...

jeg har hatt smerter ved eggløsning tidligere, men det har aldri kjent slik ut!! Og hvorfor varer det så lenge? Noen som har opplevd det samme? 

Jeg har ingen infeksjoner eller betennelser sa legen.

Anonymkode: f5e1a...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...