AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Har opplevd ved flere anledninger at godt voksne sunne kvinner i sin beste alder er veldig sjenerte når det kommer til sex og nakenhet, spesielt første gangen. Hvorfor er dere så sjenerte kvinner, eller har jeg bare hatt litt "uflaks"? Det kan jo være litt turn off for oss gutta vettu, når så vidt får lov til å se dere under akten. Dere vill jo alltid at vi karer så skal være selvsikre på alle områder, så blir ikke dette da litt dobbeltmoral? Som sagt, mulig jeg bare har hatt litt uflaks, men føler at dette er et fast mønster....hvis jeg hører med kompiser sine erfaring osv. Jeg er jo ikke 100% fornøyd med meg selv jeg heller, men jeg tørr da vise meg frem for det..."gjemmer" meg ikke under dyna Anonymkode: 6ebf9...427 1
Gjest COSL Innovator Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd ved flere anledninger at godt voksne sunne kvinner i sin beste alder er veldig sjenerte når det kommer til sex og nakenhet, spesielt første gangen. Hvorfor er dere så sjenerte kvinner, eller har jeg bare hatt litt "uflaks"? Det kan jo være litt turn off for oss gutta vettu, når så vidt får lov til å se dere under akten. Dere vill jo alltid at vi karer så skal være selvsikre på alle områder, så blir ikke dette da litt dobbeltmoral? Som sagt, mulig jeg bare har hatt litt uflaks, men føler at dette er et fast mønster....hvis jeg hører med kompiser sine erfaring osv. Jeg er jo ikke 100% fornøyd med meg selv jeg heller, men jeg tørr da vise meg frem for det..."gjemmer" meg ikke under dyna Anonymkode: 6ebf9...427 Trur mye kommer av kroppshysteriet som er rundt i verden. Damer skal jo være perfekte uansett alder. Når man er feks 40 og har født barn, så kan det være slapp hud på maven, strekkmerker og naturlig aldring som sjenerer oss. Jeg snakker av egen erfaring, har litt løs hud her og der, men ser allikevel ikke så verst ut. Jeg jobber med mange menn og når de snakker om damer, så skal de jo ha lange tynne ben, kyssemunn, langt hår og sist men ikke minst være SEXY. Hadde menn OG damer sett mer på personlighet, så hadde nok mange damer slappet mere av i senga 😊
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 4 minutter siden, COSL Innovator skrev: Trur mye kommer av kroppshysteriet som er rundt i verden. Damer skal jo være perfekte uansett alder. Når man er feks 40 og har født barn, så kan det være slapp hud på maven, strekkmerker og naturlig aldring som sjenerer oss. Jeg snakker av egen erfaring, har litt løs hud her og der, men ser allikevel ikke så verst ut. Jeg jobber med mange menn og når de snakker om damer, så skal de jo ha lange tynne ben, kyssemunn, langt hår og sist men ikke minst være SEXY. Hadde menn OG damer sett mer på personlighet, så hadde nok mange damer slappet mere av i senga 😊 Og hva med presset vi karer har om penis størrelse da? Kunne da gjerne ønske at junior var ett par cm større, men jeg tørr da vise han frem for det! Bare for å ta ett eksempel Anonymkode: 6ebf9...427
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Er bare å slukke lyset. Er endel tjukke damer der ute som er redd for å vise flesket sitt når de passerer 40 år. Anonymkode: f7885...961
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hva med presset vi karer har om penis størrelse da? Kunne da gjerne ønske at junior var ett par cm større, men jeg tørr da vise han frem for det! Bare for å ta ett eksempel Anonymkode: 6ebf9...427 Om du har lest i tråder som handler om penisstørrelse så burde du ha fått med deg at de fleste kvinner ikke er så opptatt av størrelsen. Anonymkode: 15cf1...859 12
Gjest COSL Innovator Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hva med presset vi karer har om penis størrelse da? Kunne da gjerne ønske at junior var ett par cm større, men jeg tørr da vise han frem for det! Bare for å ta ett eksempel Anonymkode: 6ebf9...427 Helt ærlig så har jeg mine beste sexopplevelser fra en med liten penis. Det er faktisk ikke størrelsen det kommer ann på, men ALT annet som blir gjort i senga. Jeg har hørt svært få damer snakke om penis størrelser også, det er vel mest ungjenter som ønsker seg en Black Mamba, men det kunne aldri jeg tenke meg iallefall.
OPIgirl Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva med presset vi karer har om penis størrelse da? Kunne da gjerne ønske at junior var ett par cm større, men jeg tørr da vise han frem for det! Bare for å ta ett eksempel Anonymkode: 6ebf9...427 Det er dere selv som er opptatt av størrelsen. 20
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Nei, selv om jeg har lest diverse tråder her inne om at kvinner ikke bryr seg om penis størrelse, så tror jeg det er å pynte litt på "sannheten". I følge all biologisk "logikk", så er penis størrelse og form noe kvinner bryr seg om, siden det er en del som faktisk gjør det, derved er det noe som ligger i kvinners natur. Akkurat som att menn liker fine bryster og en stram rompe. Det finnes alltid unntak, men husk, vi snakker GENERELT nå. Dette er også mitt inntrykk fra kvinner jeg har datet og snakket med, via nett. Tuller ofte med "hvordan sko størrelse har du" bla bla bla.siden mange tror dette har en sammenheng med penis størrelse. Er litt lei at det er greit å tulle med mannens utstyr, men at det er fy fy og kritisere kvinners kroppsdeler, selv om jeg forstår at kvinner har mye press på seg når det kommer til utseendet. Tenk om det engang kom en artikkel som hadde overskriften " har størrelsen på vagina mye å si" Da tror jeg det hadde blitt rene "tredje verdenskrig", startet av diverse kvinner og feminister. Og ja, personlighet er selvsagt det viktigste, men er ikke det som diskuteres nå(tilfelle noen skulle finne på å kommentere det) Anonymkode: 6ebf9...427
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd ved flere anledninger at godt voksne sunne kvinner i sin beste alder er veldig sjenerte når det kommer til sex og nakenhet, spesielt første gangen. Hvorfor er dere så sjenerte kvinner, eller har jeg bare hatt litt "uflaks"? Det kan jo være litt turn off for oss gutta vettu, når så vidt får lov til å se dere under akten. Dere vill jo alltid at vi karer så skal være selvsikre på alle områder, så blir ikke dette da litt dobbeltmoral? Som sagt, mulig jeg bare har hatt litt uflaks, men føler at dette er et fast mønster....hvis jeg hører med kompiser sine erfaring osv. Jeg er jo ikke 100% fornøyd med meg selv jeg heller, men jeg tørr da vise meg frem for det..."gjemmer" meg ikke under dyna Anonymkode: 6ebf9...427 Damer over 40 har selvtillit til å vise seg frem. Du snakker nok om jenter i 20-årene du ;-) Anonymkode: 2bbf6...b2a 5
lillekattepus Skrevet 20. januar 2016 #10 Skrevet 20. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva med presset vi karer har om penis størrelse da? Kunne da gjerne ønske at junior var ett par cm større, men jeg tørr da vise han frem for det! Bare for å ta ett eksempel Anonymkode: 6ebf9...427 Vel, vi er alle forskjellige. Noen synes det er ubehagelig å vise fram alt i lyset, mens andre synes det er flott og har ingen problemer med det. Jeg så en video her om dagen om å gi komplimenter regelmessig. Dette gjaldt ikke par da, men uansett. De som fikk komplimentene ofte fikk høyere selvtillit og ga komplimenter til andre igjen. Kanskje det har noe å si? Før ga samboern min mer komplimenter enn nå. Det er nok lett å glemme av når man har vært sammen en stund; jeg glemmer også litt av det. Men da min samboer ga meg komplimenter ble jeg mer komfortabel med meg selv og fikk høyere selvtillit = jeg turte å slippe mer løs i senga, kunne ha sex med lysene på helt naken, osv. Han sa bare enkle ting som "du har så deilig rumpe", "du er fin uten sminke" eller "jeg er heldig som fikk deg". Sånne små kommentarer her og der gjorde at jeg følte meg bedre. Det hender at det kommer sånne kommentarer nå også, og da føler jeg meg automatisk 10x bedre enn før; fordi kvinner har en tendens til å finne feil på seg selv som andre nødvendigvis ikke ser, men man føler at alle kan se de feilene. Noe som igjen kan føre til at man blir ukomfortabel med å vise seg naken f.eks. Kanskje komplimenter regelmessig fungerer på flere også? Sier ikke at det kommer til å funke, men er jo en ide som kan testes. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #11 Skrevet 20. januar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd ved flere anledninger at godt voksne sunne kvinner i sin beste alder er veldig sjenerte når det kommer til sex og nakenhet, spesielt første gangen. Hvorfor er dere så sjenerte kvinner, eller har jeg bare hatt litt "uflaks"? Det kan jo være litt turn off for oss gutta vettu, når så vidt får lov til å se dere under akten. Dere vill jo alltid at vi karer så skal være selvsikre på alle områder, så blir ikke dette da litt dobbeltmoral? Som sagt, mulig jeg bare har hatt litt uflaks, men føler at dette er et fast mønster....hvis jeg hører med kompiser sine erfaring osv. Jeg er jo ikke 100% fornøyd med meg selv jeg heller, men jeg tørr da vise meg frem for det..."gjemmer" meg ikke under dyna Anonymkode: 6ebf9...427 Damer over 40 har selvtillit til å vise seg frem. Du snakker nok om jenter i 20-årene du ;-) Anonymkode: 2bbf6...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #12 Skrevet 20. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer over 40 har selvtillit til å vise seg frem. Du snakker nok om jenter i 20-årene du ;-) Anonymkode: 2bbf6...b2a Nei, mer om damer i slutten av 20 årene og starten av 30 årene, siden jeg selv ligger innenfor der Anonymkode: 6ebf9...427
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #13 Skrevet 20. januar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, selv om jeg har lest diverse tråder her inne om at kvinner ikke bryr seg om penis størrelse, så tror jeg det er å pynte litt på "sannheten". I følge all biologisk "logikk", så er penis størrelse og form noe kvinner bryr seg om, siden det er en del som faktisk gjør det, derved er det noe som ligger i kvinners natur. Akkurat som att menn liker fine bryster og en stram rompe. Det finnes alltid unntak, men husk, vi snakker GENERELT nå. Dette er også mitt inntrykk fra kvinner jeg har datet og snakket med, via nett. Tuller ofte med "hvordan sko størrelse har du" bla bla bla.siden mange tror dette har en sammenheng med penis størrelse. Er litt lei at det er greit å tulle med mannens utstyr, men at det er fy fy og kritisere kvinners kroppsdeler, selv om jeg forstår at kvinner har mye press på seg når det kommer til utseendet. Tenk om det engang kom en artikkel som hadde overskriften " har størrelsen på vagina mye å si" Da tror jeg det hadde blitt rene "tredje verdenskrig", startet av diverse kvinner og feminister. Og ja, personlighet er selvsagt det viktigste, men er ikke det som diskuteres nå(tilfelle noen skulle finne på å kommentere det) Anonymkode: 6ebf9...427 Kan du utdype hvorfor kvinner biologisk skal like en mann med stor penis bedre enn en mann med liten? Mennesker er en av dyreartene med størst penis i forhold til kroppen, og dette er nok grunnet en utvikling i samfunnet (altså ikke vårt samfunn, men vårt arts historie), der det en eller annen gang kulturelt ble in med store peniser. En stor eller liten penis har ingen biologisk funksjon. Store pupper har heller ingen biologisk funksjon og er nok også grunnet utviklingen i samfunnet vårt (igjen som art, ikke nå tid). Så lenge penisen er stor nok (funksjonell) til å ha samleie og komme så er den biologisk sett riktig. Rent praktisk trenger den ikke være funksjonell nok til å brukes en gang for å bli gravid, men det er igjen ikke biologisk "riktig". Anonymkode: fafc7...052
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #14 Skrevet 20. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype hvorfor kvinner biologisk skal like en mann med stor penis bedre enn en mann med liten? Mennesker er en av dyreartene med størst penis i forhold til kroppen, og dette er nok grunnet en utvikling i samfunnet (altså ikke vårt samfunn, men vårt arts historie), der det en eller annen gang kulturelt ble in med store peniser. En stor eller liten penis har ingen biologisk funksjon. Store pupper har heller ingen biologisk funksjon og er nok også grunnet utviklingen i samfunnet vårt (igjen som art, ikke nå tid). Så lenge penisen er stor nok (funksjonell) til å ha samleie og komme så er den biologisk sett riktig. Rent praktisk trenger den ikke være funksjonell nok til å brukes en gang for å bli gravid, men det er igjen ikke biologisk "riktig". Anonymkode: fafc7...052 Naturlig seleksjon min venn. Herved har vi som art størst penis i forhold til kroppstørrelse. Kultur påvirker også selvsagt men biologiske drifter har mye større effekt på evolusjon. Men alt for stor (eller liten)har innen praktisk nytte, det er jeg enig i Og jo, størrelsen på puppene har en viss funksjon, eller hadde det i hvert fall en gang i løpet av menneskets evolusjonære utvikling. Det var ett tegn på sunnhet og muligheten for god melkeproduksjon/amming Men selv om slike fysiologisk egenskaper ikke har særlig "nyttig" funksjon i vårt moderne samfunn, så er det ofte slik at "gamle" gener henger igjen og påvirker hva vi tiltrekkes av. Hvorfor tror du mange kvinner liker muskler? Mye muskler har ikke særlig nyttig funksjon i dagens samfunn, men de er derimot ett tegn på sunnhet og ett sunt nivå av testosteron, som er viktig for mannens seksualitet, væremåte osv Og mange tusen år tilbake, så var det faktisk viktig å ha styrke og muskler Anonymkode: 6ebf9...427
BlendaSensitive Skrevet 20. januar 2016 #15 Skrevet 20. januar 2016 Kanskje dama ikke er trygg nok på deg? Derfor blir de sjenerte? Det er jo en av fordelene med relasjon over tid, man blir trygg på hverandre, både i mørket og lyset. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #16 Skrevet 20. januar 2016 Har ingen problemer med å vise meg naken verken første gangen med en ny eller med kjæreste. Er faktisk stolt av hvor heldig jeg har vært med utseende på underlivet men om jeg er avslappet med pupper som ikke ser ut som idealet og magen som ikke er flat når jeg sitter oppå - nei!! Tenkte ikke over det før, men det har vokst i grad med "kroppspresset". Jeg er slank og flott og vet mange misunner kroppen min. Men sammenlignet med instagramdamene som menn sikler på føler jeg meg ikke noe fin. Og akten blir litt farget av det, ja. Anonymkode: 340b1...a4d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #17 Skrevet 20. januar 2016 1 time siden, BlendaSensitive skrev: Kanskje dama ikke er trygg nok på deg? Derfor blir de sjenerte? Det er jo en av fordelene med relasjon over tid, man blir trygg på hverandre, både i mørket og lyset. Ja, kanskje det og i så fall, hva kan være årsaken til dette? Siden de velger å gå til sengs med meg, så må de jo i det minste være litt trygge, ikke sant? Ett annet spørsmål, blir dere mer sjenert, hvis mannen ser relativt bra ut og er veltrent? Anonymkode: 6ebf9...427
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #18 Skrevet 20. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hva med presset vi karer har om penis størrelse da? Kunne da gjerne ønske at junior var ett par cm større, men jeg tørr da vise han frem for det! Bare for å ta ett eksempel Anonymkode: 6ebf9...427 Penis størrelse er det press på, men ikke på samme måte...kroppshysteri er i aviser ,blogger, alt annet av sosiale medier 24/7 Det blir som om jeg sier til deg hver andre time i ett år at du ikke er god nok...hva skjer da...du blir nedbrutt.. Sier jeg det en gang i måneden så kan d være litt vondt, men ikke særlig mer utover det Anonymkode: c38d1...037 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #19 Skrevet 20. januar 2016 Jeg er rundt 30, er for tjukk og har ikke spesielt god selvtillit med klærne på. Men når jeg skal ha sex er det merkelig nok ikke sånn. Jeg foretrekker lyset på og dyna av. Jeg har jo lyst til å se på ham og jeg går ut fra at han synes jeg ikke er helt frastøtende siden han orker å ha sex med meg. Og jeg vil ha det gøy, hvem vet hvor lenge det blir til neste gang? Anonymkode: de82e...212
AnonymBruker 42 Skrevet 20. januar 2016 #20 Skrevet 20. januar 2016 Det å være litt sjenert når det kommer til nakenhet og sex er ikke et kjønnsbetinget fenomen, og er vel heller noe som er knyttet til hvor trygge på, eller komfortable man er med sengepartnere sine.. Mye ONS, du og dine kompiser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå