AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Er det andre damer som blir avvist av mannen? Jeg kan bli avvist, selv om det er uker siden vi har hatt sex. Jeg ville ikke avvist ham, men det er jeg som alltid tar initiativet. Tror faktisk ikke han har tatt initiativ til å ha sex med meg noen ganger, eller sagt at han har lyst på meg, når jeg tenker meg om. Han har heller aldri utført oralsex på meg. Dersom jeg tar initiativet, for eksempel ved å begynne å ta på ham, så kan han likevel ha tanker et helt annet sted. Og lure på hva vi skal ønske oss til jul, mens jeg har hånda på penisen hans. For meg føles dette ensomt og ydmykende. Føles nesten som jeg står med lua i hånda, og håper på litt fysisk kontakt. Tror kanskje det føles ekstra ydmykende fordi jeg er kvinne, og man har liksom "lært" at en mann skal ha lyst. Men først og fremst ensomt, og nesten så jeg "bryr ham" med mine behov. Ensomt å onanere "i skjul" når jeg har lyst til å elske med mannen. Er dette normalt? Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Anonymkode: f7e27...7db
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Han tenner jo ikke på deg. Har du tenkt på hva det kan være som gjør at han ikke gjør det? Anonymkode: 5520e...d26
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Om dere ikke har barn sammen hadde jeg løpt andre veien. Dette er jo som du sier ikke noe som er situasjonsbetinget, men han har alltid vært slik i mer eller mindre grad(siden han aldri har uttrykt lyst på deg). Livet er for kort - ikke kast bort tiden på noen du ikke passer sammen med. Anonymkode: 9fa42...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Dette hadde jeg ikke orket over tid og jeg tror det er for sent å "omvende" ham. Jeg har aldri vært med menn som har vært så lite interesserte i sex som din partner virker å være. Det har selvfølgelig vært tilfeller da man ikke er like tent, den ene ikke tent osv, men slik avvisning som du møter tror jeg er sjelden. Det er sikkert en forklaring på dette, men slike ting er som regel vanskelig å ta opp. Men du må bare hoppe i det å fortelle ham hva du føler uten å legge noe bebreidelse i det. Du kan feks spørre ham om han synes sexlivet deres er tilfredsstillende, om han føler at dere har sex ofte nok. Anonymkode: 50b97...365
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 En mann som aviser sex med sin partner er garantert utro Anonymkode: c903d...37d 1
x Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Jeg tviler på at han forandrer seg hvis du ikke uttrykker følelsene og tankene dine. Dette er noe du MÅ prate med ham om. Spør hvorfor han aldri tar initiativ, og hvorfor han avviser deg når du tar initiativ. Si at du føler deg ydmyket. Si at du ønsker et godt sexliv med ham. Spør hva du kan gjøre annerledes, hva du kan gjøre for å tenne ham.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mann som aviser sex med sin partner er garantert utro Anonymkode: c903d...37d ??? Hva med homofil? Aseksuell? Eller rett og slett ikke interessert av andre årsaker? Anonymkode: f6031...961 4
lunamuna Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke snakker sammen. Skrittet videre er nemlig nettopp det - kommunikasjon. Parterapi om nødvendig. Hadde dere snakket sammen fra starten av, ville dere kanskje sluppet denne situasjonen. 3
peppermyntete Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 3 minutter siden, x skrev: Jeg tviler på at han forandrer seg hvis du ikke uttrykker følelsene og tankene dine. Dette er noe du MÅ prate med ham om. Spør hvorfor han aldri tar initiativ, og hvorfor han avviser deg når du tar initiativ. Si at du føler deg ydmyket. Si at du ønsker et godt sexliv med ham. Spør hva du kan gjøre annerledes, hva du kan gjøre for å tenne ham. Dette er det eneste fornuftige svaret så langt i tråden!
Willat Skrevet 20. januar 2016 #10 Skrevet 20. januar 2016 Jeg tror ikke mennesker fungerer så enkelt som at han "garantert er utro", eller at han har mistet lysten på deg helt. Dere har vel sex noen ganger? Noen uker kan vi gå, men da er det fordi begge er trøtte eller vi legger oss så sent at vi må opp om fem timer. Jeg merker at jeg trenger nærhet hvis det går så lang tid. Noen er bare mindre seksuelle og kommunikative enn andre. Det jeg tror er situasjonen her er at dere ikke kommuniserer godt nok til den grad som er tilfredstillende for deg. Dere har kjørt dere fast. Anbefaler at du tar det opp, forklar at det er vanskelig å ta det opp og at du nå skal snakke om en skjør situasjon. Vektlegg at det er viktig for deg å få snakke med han om det. Det som kommer til å skje da er at han blir satt ut, får det ubehagelig og prøver å unngå det - men da må du være den voksne og intelligente og si det som det er! Forklar ham hvordan det får deg til å føle deg. Fortell ham at det er viktig det er for deg å være nær. Vær tålmodig og prøv å holde samtalen igang. Akkurat det har du ikke noe å tape på! Redd deg selv, kvinne! Hilsen Besserwisser (som jeg ikke mener å være). 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Takk for svar. Vet ikke hvordan jeg skal ta det opp, er redd det blir "mas" eller gir inntrykk av at han gjør noe galt, og så blir det enda mer turn of. Som i at nå krever jeg å bli pult, liksom. Men det at mannen jeg er glad i unngår meg, gir meg en stor og vond klump i magen. Anonymkode: f7e27...7db
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Den 1/20/2016 at 12.39, AnonymBruker skrev: Er dette normalt? Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Anonymkode: f7e27...7db Har aldri blitt avvist av mannen. Han sier han elsker at jeg tar initiativ, og at jeg skal få ham når enn jeg ønsker det. Vet ikke om det er din eller min mann som er unormal. Anonymkode: e5de4...51e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #13 Skrevet 22. januar 2016 Noen mennesker har mer sexdrift enn andre, og det gjelder også menn. Alle menn har ikke like stor sexuell drift som andre, og det varierer fra person til person, i tillegg til at ting i livet gjør at man ikke har overskudd og lyst til å ha sex. At voksne mennesker ikke har lært seg at menn ikke alltid har lyst, er litt skremmende. Han trenger ikke nødvendigvis være homofil, utro, mistet lysten på deg eller være asexuell. Han kan ha mindre drifter av psyiske eller fysiske årsaker, og kanskje det beste er å prate med han om det. Her vil du få en masse tullete svar bare for å øke din usikkerhet og prøve å så enda mer bekymringer enn nødvendig. Anonymkode: f6dc2...d8d 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #14 Skrevet 22. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har aldri blitt avvist av mannen. Han sier han elsker at jeg tar initiativ, og at jeg skal få ham når enn jeg ønsker det. Vet ikke om det er din eller min mann som er unormal. Anonymkode: e5de4...51e Nei det er din mann som er normal i følge mine erfaringer.Har hatt flere kjærester og samboerskap. Aldri blitt avvist. Ts, du må snakke med mannen din! Anonymkode: 6cfbe...04a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 Den 20.1.2016 at 12.39, AnonymBruker skrev: Er det andre damer som blir avvist av mannen? Jeg kan bli avvist, selv om det er uker siden vi har hatt sex. Jeg ville ikke avvist ham, men det er jeg som alltid tar initiativet. Tror faktisk ikke han har tatt initiativ til å ha sex med meg noen ganger, eller sagt at han har lyst på meg, når jeg tenker meg om. Han har heller aldri utført oralsex på meg. Dersom jeg tar initiativet, for eksempel ved å begynne å ta på ham, så kan han likevel ha tanker et helt annet sted. Og lure på hva vi skal ønske oss til jul, mens jeg har hånda på penisen hans. For meg føles dette ensomt og ydmykende. Føles nesten som jeg står med lua i hånda, og håper på litt fysisk kontakt. Tror kanskje det føles ekstra ydmykende fordi jeg er kvinne, og man har liksom "lært" at en mann skal ha lyst. Men først og fremst ensomt, og nesten så jeg "bryr ham" med mine behov. Ensomt å onanere "i skjul" når jeg har lyst til å elske med mannen. Er dette normalt? Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Anonymkode: f7e27...7db Det samme skjedde med meg! Jeg svarte med å begynne å onanere med han rett i nærheten. Etter kort tid ble det fart på han. Jeg tror jeg var heldig å hadde en mann som tok ett hint..ikke sikkert din er like enkel ! Anonymkode: 31023...845
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #16 Skrevet 31. januar 2016 Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har blitt avvist i løpet av forholdet. Skal ikke skryte på meg eller han noe ekstraordinært utseende men vi har en helt utrolig seksuell kjemi sammen. Anonymkode: 443d5...3aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå