AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Hei, For omtrent seks måneder siden kom jeg endelig over det som har vært en lang og hard kamp mot anoreksi og bulimi. Det var akkurat som at noe bare "løsnet", og så klarte jeg å løse meg fra det psykiske som holdt meg nede, og det er jeg veldig glad for. Jeg er fortsatt opptatt av mat, helse og trening, og ser på dette som noe viktig i min egen "healingprosess". Siden jeg ble frisk, har jeg lagt på meg ca 7 kg, men jeg føler at jeg ikke har lagt på med utseendemessig, og klærne passer fortsatt. (Merk at jeg aldri har vært ekstremt undervektig, selv da jeg var på det sykeste) Jeg lurer på hvordan dette kan skje? Bryr meg ikke så mye om vekta, men vil gjerne vite mer om denne overgangen, gjerne fra noen som har vært gjennom dette selv. Anonymkode: f8fbb...838
DaAg Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 hvis du stiller konkrete spørsmål svarer jeg gjerne på det du lurer på
DaAg Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, DaAg skrev: hvis du stiller konkrete spørsmål svarer jeg gjerne på det du lurer på hilser tidligere anorektiker med bulimiske tendenser (overspiser for å så overtrene)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå