Kattefot Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Noen som har noen gode å anbefale? Jeg har brukt L'Occitane Almond Shower Oil i mange år og synes denne har funket fint, men nå på vinteren skulle jeg gjerne hatt noe som gir enda mer fukt slik at jeg ikke føler huden klør og skriker etter fukt med en gang jeg kommer ut av dusjen. Av bodylotioner har jeg to stykk jeg bytter på; en fra Decléor og en fra Rituals. Ellers bruker jeg også MD sin Face & body scrub ved behov, men føler kanskje ikke bodylotionen jeg tar på etterpå er god nok, så huden føles fort uttørket. Alle tips mottas med takk da jeg har begynt å få endel tørre flekker og nupper på huden i det siste.
LittDiva Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 På vinteren bruker jeg Sacred nature dusjolje og bodybutter fra Comfort zone. Veldig fornøyd.
Kattefot Skrevet 20. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2016 Den 19. januar 2016 at 18.55, LittDiva skrev: På vinteren bruker jeg Sacred nature dusjolje og bodybutter fra Comfort zone. Veldig fornøyd. Takk for tips, det skal jeg sjekke ut
Sandie Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Jeg liker Aderma fra apoteket sin dusjolje og bodylotion.Ikke så fancy,men veldig fuktighetsgivende. 1
laperla Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Hei, Vil gjerne anbefale Tao dusjoljen fra Rituals. Har også brukt L'Occitane´s Almond Shower Oil og AtoControl fra Eucerin samt LRP´s LIpikar og Avene´s Xeracalm. Det som skiller de oljene fra apoteket, er at denne fra Rituals (forsåvidt L'Occitane også), lukter nydelig. Det er så deilig å lukte godt etter at en har dusjet, i motsetning til institusjonslukten en ender opp med når en bruker disse nevnte ovenfor. Tao oljen skummer og gir mye fuktighet, det er ingen krise om jeg ikke rekker å smøre meg med bodylotion etter dusjen. Oljen er også fin i pris, koster rundt 90 kr for 200 ml. Kan nevne at jeg har atopisk eksem, og tåler sjeldent hudpleieprodukter. Tao serien (ment for sensitiv hud) anbefales forresten på det varmeste 1
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Det beste er å kjøpe babyolje og smøre på huden etter dusj mens huden enda er våt. Klapp deg tørr til slutt og du slipper å smøre deg noe mer. 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Som psoriatiker bruker jeg Aderma sin dusjolje - den fukter godt, holder huden myk, og har en svært svak lukt. Smører meg inn med Clarins Moisture Rich etterpå. NB! Sistnevnte har en duft som sitter igjen på huden ei god stund etterpå, så kan være lurt å lukte på den før man går til innkjøp.
MissPierce Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Den 1/24/2016 at 0.40, DreamOn skrev: Det beste er å kjøpe babyolje og smøre på huden etter dusj mens huden enda er våt. Klapp deg tørr til slutt og du slipper å smøre deg noe mer. Bruker også baby olje når huden er ekstra tørr. Biosilk er også veldig god på tørr hud. Da har man til både hud og hår ☺☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå