Gå til innhold

Ting du ikke likte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kaffi, øl, lauk, kokte poteter, farris og kvit fisk :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iskaffe, avokado, fetaost 

Skrevet

Kaffe. Måtte først venne meg til iskaffe og andre oversøte kaffedrikker, nå foretrekker jeg den svart. Samme med te.
Oliven hatet jeg også, men nå koser jeg meg med det.

Skrevet

Surkål, tomater og løk

Skrevet

Avocado (nå som jeg gravid takler jeg ikke avocado, da...), sort oliven, selleri, blåmuggost. 

Skrevet

Før så likte jeg ikke pannekaker, risgrøt, pølser, brød, sauser, fisk som ikke var ren fisk (HATET feks fiskepinner), potetstappe.. Når jeg tenker meg om så likte jeg omtrent ingenting som liten bortsett fra grønnsaker og rene fiskestykker (laks, sei, torsk, alt mulig egentlig). Hahah litt omvendt unge. Men nå elsker jeg pannekaker og pølser (vegetarpølser da, men.. ) !

Anonymkode: 2293b...86c

Skrevet (endret)

Yoghurt
Kaffe og te
Vin :P 
Sjokolade med gele

Mørk sjokolade
Muggoster og andre kraftige oster.

Fårikål
Vann med kullsyre
Av grønnsaker er det vel selleri, reddiker og kokte/stekte gulrøtter jeg har slitt mest med. Sliter vel litt med varmebehandlede gulrøtter enda, men jobber med saken .. :) 

Morsomt nok er det meste av dette blitt favoritter nå, så smaken kan virkelig forandres :Nikke: 

Glemte peanøttsmør! Det hatet jeg før, nå elsker jeg det!

Havregrøt også! :P 

Endret av Rumle
Skrevet

Oliven kunne jeg ikke fordra, men nå tar jeg en boks som snacks på kvelden i stedenfor godteri. 

Skrevet

Kaffe og cola er nok det eneste. Jeg var en merkelig unge som elsket alt fra rakfisk og blåskjell til blåmuggost og feta første gangen jeg smakte det. Cola hatet jeg derimot og jeg måtte alltid blande det med solo :fnise: Som voksen er jeg veldig glad i både kaffe og cola, kaffe drikker jeg daglig.

Skrevet

Blåbær. Da jeg var liten mislikte jeg det med en voldsom iver. Nå spiser jeg det ukentlig og plukker masse hver høst. Liker best å fryse dem hele, rensede, og så ta dem opp og strø dem over varm havregrøt..

Ja, også kjøttkaker og karbonader. Likte ikke kjøtt som var i farseform og så lagd til et produkt, men nå synes jeg det er veldig stas når mannen min f.eks.lager elgkarbonader.

Oliven også, som mange sier. Det har jeg blitt veldig glad i.

Skrevet

Kaffe, vin, oliven, paprika, sushi, reker og røklaks. 

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

sushi,advokado,pinnekjøtt,fetaost 😊lista er lang men dette er noe😊

Skrevet

Kaffe, avokado, fetaost og havregrøt. Skylder på min mor når det gjelder havregrøten da, hun lagde det med vann og cottage cheese og det passet absolutt ikke en barnegane:PLager det med melk selv. Kaffe drakk jeg ikke før jeg ble 30, måtte lære meg å like det, men klarer fortsatt ikke drikke det svart.

• Liker 1
Skrevet
Den 19. januar 2016 at 8.06, Sjallabais skrev:

Men som du nå ikke kan være uten?

Mine blir vel kaffe, sushi, te, klubb, og farris. Rart det der altså.

Jeg var et underlig barn, så jeg vokste opp med å spise alt. Jeg har derfor ikke noe jeg liker nå som jeg hatet (bortsett fra oliven) men jeg elsket som barn blodpudding, kokt fisk, kjøtt- og fiskekaker, biffstrimler og pizza med tjukk, litt soggy bunn. Alt dette hater jeg nå. Jeg likte også på et tidspunkt italiensk salat, pastasaus på glass, joghurt og kinakål dyppet i rømme. Liker det ikke nå. Jeg har gjennom livet elsket marsipankake, jordbær med (upisket) fløte og rabarbra dyppet i sukker. Kan ikke fordra det lengre. 

Har i det siste merket en tydelig aversjon mot taco. Sikkert neste ut av kostholdet.

Anonymkode: 1a4e7...5a4

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 25 år da jeg plutselig fant ut at jeg elsket sennep. Før den tid klarte jeg knapt lukten, mens jeg nå er en storforbruker.

Skrevet

Kaffe, sushi, ananas i salat/varmmat, sylteagurk.

• 3 uker senere...
Skrevet

Sopp, gressløk, kaffe, kaviar, rosenkål, blåmuggost, pistasjnøtter, sardiner, sylteagurk, rødbeter, sennep, ketchup, majones, melk, tunfisk, ridderost, asparges.

Skrevet

Kaffe, avokado og farris.

Skrevet

Pepsi Max
Kaffe 

Rødløk
Fetaost
Oliven
Brie 
Rømme
Sushi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...